ja een maat van mij is bevreind met champion en die zegt dat ze gewonnen hebben of hij liegt ik geloof ook nog niet pas als ik feiten zie
woot!!! dikke ownage sven (champion) en mounir (ipz0r) naar Singapore.... tja, meeste mensen hier hebben zeker nooit van hun gehoord he. moet je maar es op XbC gaan spelen in plaats van live. minder lag en veel meer skills i.p.v pp+br, rocket en zwaard ^^ (en dat terwijl ipz0r al 3 weken geen internet had en dus niet heeft kunnen oefenen op teamwork goed gedaan in ieder geval
zou zeer goed kunnen dat champion en ipz0r gewonnen hebben, ze speelden echt super goed. hannes speelde echt slecht, zal de druk wel niet gewend zijn. voor de rest super slecht geregeld allemaal, Apu en ik speelden met versie 1.0 kwamen we later achter, echt goedkoop. verder was het beeld veel te donker omdat onze tv recht in het zonlicht stond, en mochten we niet met geluid spelen.
Jajaja, XBC'ers..:{ Jezus..fanboys.. Tegen wie moesten ipz0r en champ? En word die match uberhaupt nog uitgezonden? :{
Ik wil die game zien. Ik heb maar 1 potje halo2 gezien. En voor de rest alleen warcraft3. Als iemand iets gefilmd ofzo heeft of link geeft upload het dan plz
Mooi . Wat ik jammer zou vinden is dat nu opeens iedereen tuur noob gaat noemen. Hij is verslagen, jammer, zijn tegenstanders zullen wel beter zijn geweest, maar hij blijft natuurlijk gewoon goed.
Jawel, Sven en Mounir, Champion en ipz0r, ken ze al paar jaar nu, zij gaan door en ze verdienen het ook.. Dat je onbekend ben als XBC'er betekent niet dat je slecht bent hoor, gelukkig blijft dat nu ook weer(en geloof me, zij waren niet het enigste goede XBC team..) Bij ons ging jammer genoeg alles mis, wij waren de games zonder geluid niet gewend, en eerste spliscreen game in 4 jaar. Maar geen recht tot klagen, ze waren wel beter voorbereid