1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, wat een zooitje, heb alleen maar reclames, slechte interviews(echte amateurs/prutsers voor gasten langs interviewen enzo, hoe dom?) en warcraft gezien. Ik zou graag een paar uitslagen zien.
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat we ook kunnen weten met hoeveel ze gewonnen hebben van de nummer 2. Ze speelden de finale toch tegen Tuur en Hannes?

    Brasma NL heeft de DOA finale gewonnen. Gefeliciteerd allen.
     
  3. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    10-1 10-2 dacht ik te horen bij de prijsuitreiking.
     
  4. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dan hebben ze wel heel dik ge ownd
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een pijnelijke score voor Tuur en Hannes..

    En wie zei dat het niveau op XBC niet hoog ligt.. :)
     
  6. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem het niet als een feit jongens, ik dacht het alleen maar te horen van die commentator, maar ben niet zeker.
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet?! |:- Das wel een verschil. Maar ik hoorde van splitscreen en met zonder geluid. :'-( Waar slaat dat dan op overzicht en geluid, best belangrijk.
     
  8. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het ging redelijk, eerste 2 ronden hadden we gewonnen, toen moest ik tegen............ jawel ipzor en champion, eerste potje 25-7 voor hun toen 25-18 voor hun daarna 21-20 voor ons, mja was dus wel kut dat we ( ik en FTM ) tegen hun moesten, mss hadden we anderen wel kunnen hebben:)
     
  9. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hannes speelde gewoon uber slecht, dus aub niet Tuur dissen xbc'ers..Lekker gespeeld trouwens Falcon en FTM.
    Bullit en destroy tegen ipz0r en champ was wel spanned trouwens, 2-1...
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  10. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik denk dat wel een voordeel was voor die champion en ipzor, dat bijna elke game op een niet-geupdate xbox werd gespeeld, en dat zijn xbox connect mensen gewend, terwijl live-gamers wel de update gewend zijn, en dat scheelt veel want slaan/nades enz enz,

    Bedankt sjaak, was jij er ook??
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  11. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    We dissen toch niet, maar het mag duidelijk zijn dat Champion+ipz0r ook kwaliteit gamers zijn, eerste keer dat ze tegne hun spelen en ze winnen toch zwaar overtuigend.

    En de eerste rondes en de tweede waren te erg ja..
    Tv's in de VOLLE zon, zat soms gewoon hele tijd naar mezelf te kijken in de tv..
    En zonder geluid gamen is erg lastig als je geluid gewend bent..(je hoort geen nades, shotgun, iemand door teleporter komen, dat je leven eraf gaat.. etc..)

    EDIT: Champion en Ipzor, spelen ALTJID update, ze hosten altijd zelf of joinen ons, en hebben allemaal update..
     
  12. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    mm, sommige xboxen waren niet ge-update hoorde ik, en als 1 xbox niet is ge-update speel je gewoon zonder update....
     
  13. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is wel *** als je zonder update speelt. Ik speelde laatst nog met Champion ook een game zonder update en dat vond hij ook zeer *** dus je kan niet zeggen dat het daardoor komt.
     
  14. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg ik ook niet, ik wist ook niet dat hij met update altijd speeld, ik DACHT dat dat voor hem een voordeel zou zijn, maar niet dus....:eek:?
     
  15. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het is je vergeven :p
     
  16. E-unit

    E-unit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar horen jullie...LIVE en rockets+zwaard loont niet!...wij speelden zelfs best hard tege xstyle en ReSon....ze wonnen met 2 keer 25-20 ongeveer. wij hadden kutloting...maarja boeitniet champ en ipzor ownden iedereen hard!!
     
  17. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Champion en Ipz0r gewonne gefeliciteerd jonges echt knap gedaan hannes en tuur deden het goed in de finale maar ipz0r en champion toch echt beter op het laatst op hannes en tuur's host (niet dat het veel uitmaakte maar toch)
    echt knap _O_ _O_ _O_
     
  18. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, die champion en ipzor, deden anders ongeveer de helft met die kut-rocket, om de een of andere gekke reden moesten we ook 3 keer op dezelfde map ( Ivory tower ) waardoor ze lekker hun rocket-skills konden laten zien!
     
  19. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ik was dat lange blonde mormel, groen vestje ;)
     
  20. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ey reignof, hoe ver ben jij gekomen? tegen wie verloren enz?
     

Deel Deze Pagina