1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt he.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ben weer terug van WCG. Jammer genoeg in 2de ronde al uitgeschakeld door de winnaars Champion en Ipz0r. Wel terecht verloren maar niet geheel kansloos. De 2de ronde was zoals jullie weten op lockout, wel een van onze sterke maps. 1ste potje ging ik opzich wel lekker maar Destroy weer niet. 2de potje beetje raar want startte eerst met motion sensor on, net wanneer champion en ipz0r de wapens hebben :confused: Die toen na een restart wel gewonnen. Maar die 3de pot... Ik speelde zo slecht... Geen kans en ik zag al meteen dat ze het ver gingen schoppen, maar toch had ik niet verwacht dat ze gingen winnen... In ieder geval toch gefeliciteerd en mogen jullie maar ver komen :) ;)

    Van Xstyle moet ik nog wat posten omdat hij niet kon insignen ofzo:

    yo kwou alleen ff zeggen dat champion en ipzor verdiend hebben gewonnen ze speelde met geluid, en goed beeld 60 hz en de settings waren 20 min 50 kills, en de laAtste game maakte tuur en hannes zelfs 10 min 50 kills
    en wat anti social zegt (en vele andere) klopt o0k nie want alleen in de 1e ronde speelde jezonder geluid, en 2e ronde zelfs aparte kamer xstyle+reson tegen anti social en zn team8. maar k denk dat ipzor en champion ver gaan komen in singapore, omdat ze gwn goede individuele skill hebben en bijna geen teamwork omdat ipzor paar weken nie gespeeld hebt en als je dan wcg in NL kan winnen zonder tactics laAt staan dat ze wel op hun tactics gaan werken ik heb er alle vertrouwen, enne ik pak jullie nog wel terug op xbc.
     
  3. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    yo bowser heb je het nu tegen ftm of tegen mij?
     
  4. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    en bullet met hoeveel hebben jullie verloren / gewonnen die drie potjes
     
  5. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de Nerd?

    Jij bent echt zo iemand die grote mond heeft achter zijn computer en niet eens durft mee te doen aan dat toernooi maar wel commetaar geven :confused:
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah man echt he tering volgensmij wast die het ook maar 1 keer in de maand ofzo :{ Maar handy man volgend jaar doen wij mee he ff al die n3rdjes uitlachen zoals FTM :+
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol zag die mensen dan man tering moechten net als jij wel us wat aan hun haar doen
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    1ste potje was iets van 23-19 voor hun, 2de potje 25-20 voor ons, en 3de potje was ... 25-8 voor hun :eek:
     
  9. E-unit

    E-unit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah man k zag het ...derde potje ging kenker hard...Ipzor met zn ninjastyle :p
     
  10. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n grote mond op i-net, waarom kwam je dan niet ff langs in het echt of was je bang ofzo _0/
     
  11. E-unit

    E-unit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Btw vond die zaal met die beamer egt goed geregeld...alleen beetje weinig games gezien daar. En michealT als help assistent was ook cool:p
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Bang voor wat?

    Lol jij denkt echt dat ik geen social leven heb he? :+
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  13. E-unit

    E-unit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey jonge wat lul je nou over zn haar ..shittt gaat toch over hoe je halo speelt en wcg..:confused: je praat bullshit jensssssssssss(ukkel)
     
  14. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Je voelt je zeker aangesproken ofzo?
    Ga over de wcg praten :9 .
    Maare het is echt gaar dat King Tuur en BBE hannes nog eens niet gewonnen hebben.
    En echt jonge wie denkt dat King Tuur dat toornooi op xbox live met geluk heeft gewonnen is gewoon facking nerd en facking dom. Denk nou eens na. Die gast heeft veel meer dan alleen een poepgame gewonnen. Trouwens ik weet niet wat jullie allemaal zo geweldig vinden van die gasten die de WCG hebben gewonnen maare, ik betwijfel echt of hun wel terecht hebben gewonnen. Een paar onbekende die opeens zitten te rappen? |:- Kom op zeg, Halo 2 is gewoon een lucky game. Die auto-aim is toch al zo facking goedkoop dus...en dat campeer mes ook echt. Voor Halo 2 heb je echt geen skills nodig. Het is gewoon allemaal dikke bullshit die niet klopt. Enne hoe kan nou Destroy en Bullet zo facking snel eruit liggen dat is echt gewoon bullshit. Volgens mij is heel die wcg nog eens niet eerlijk verlopen. Niet ofzo dat de winnaars slecht zijn, trouwens goed van ze dat ze hebben gewonnen heel goed natuurlijk...maare is die WCG wel eerlijk verlopen of was het weer zo'n goedkoop iets?
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh je haar is alles shitttt damn das toch veel belangrijker dan halo2 en de wcg 8)
     
  16. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeit mij niet wat die van me haar vind hoor, misschien is die wel homo omdat me me zo beoordeelt op mijn uiterlijk. Maar bedankt.

    Zelf verstopt die zich in een hoekje en gaat dan als die thuis is weer snel achter zijn computer stoer lopen doen.

    WCG was gewoon fun en deed puur voor me lol mee, maar mensen zoals Jenss proberen het dan te verzieken wat hem niet lukt _0/
     
  17. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik voel me niet aangesproken! en jij moet maar is on topic blijven maar goed, jij hebt zo helemaal geen verstand van halo, als je er niet goed in bent betekent niet da het een slecht spel is. Jij bent gewoon te slecht, nie voor nix jou echt honderd keer ge-owned.

    En idd jenz jij bent zo triest, nu weer grote mond!
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  18. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke jensss die opmerking was dus echt gewoon facking masterlijk als je daar niet om kan lachen moet je snel een sociaal leven zoeken hahahahah.

    Owja FTM ik hoorde je stiekem snikken over wat we over je zeggen hahaha
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol jij en je teammate tegen mij en handewasser wedden dat wij winnen?

    Maarja weetje hieruit blijkt wel dat jullie gewoon fucking harry pooter hair hebben aangezien k dat helemaal niet zo serieus allemaal bedoelde ik doe er toch niks voor niks deze :+ smiley achter ofzo :confused: _0/
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had wel wat vieze stucks dat 1ste potje :cool: weet niet of iemand ze gezien heeft :p Maar jens wel beetje matig dat je niet kwam man ;) niet zo stoer praten als je zelf niet eens bent geweest.
     

Deel Deze Pagina