1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Kans is denk ik klein aangezien jij volgens mij helemaal achteraan moest spelen en je niet naar die schermen kon kijken, maar blijkbaar heb ik wat gemist 8)
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik jou verhalen hoor ben ik blij dat ik niet gewest ben 8)
     
  3. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    idd bullettime, en zeg maar wanneer je wil doen we wel ff 2vs2 op JULLIE host oke?!
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  4. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    loll ik heb ze gezien bullit, die ene via de muur was chilllll:D
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ff denke wanneer ik zin zou kunnen hebben in halo2.. Handy wanneer wil jij spelen?
     
  6. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lach me rot met Tele2.
    Echt jonge die FTM en faclon zijn de grootste nerds zonder een sociaal leven. Zij moeten er een kopen ik zweer het je hahaha. Ze nemen alles sirieus wat ik en jensss zeggen lol. :+ Echt alsof we dit sirieus bedoelen we hebben gewoon lol hahaha.
    Enne effe een vraag tussen door.
    Waarom is I DeStRoY I geband?
    Dat slaat echt totaal nergens op.

    Owja enne echt ik en jensss zijn volgend jaar bij de wcg. ;)
    Enne hoeveelste is Tuur en Hannes geworden. Want ik wil nu wel eens een keer weten hoever iedereen is gekomen die mee heeft gedaan. En jensss en ik hadden geen zin om onze titel te verdedigen :9 .
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    LOL mensen zoals zij snappen dat nou 1maal niet maaruh wanneer gaan we tegen die gozertjes spelen?

    Ojah destroy is gebanned omdat hij ook al die antisocials nerds zat te dissen net als of handy 8) :+
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  8. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zijn gewoon TE triest, maar da maakt niet uit, lul maar een eind weg en zoek een leven ja JY ja, want je zit heel de dag achter pc of xbox ( en nee ik niet ) en ik bereik nog wat @ wcg, jullie nix, maar goed stuur me maar friend request doen we ff potje. Nerds!
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah ik had geen zin in luizen man tering zag dat hairy potter haar :eek:
     
  10. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik zin heb :9 .
    Wanneer ik weer me oude skills terug heb gekregen. (dat duurd nog wel even)
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol ja man ik zit echt wel hele dag achter me xbox :+ Daarom speel ik ongeveer 2 x in de week halo2 Hmm.. wat zou ik dan volgens jou de hele dag achter me xbox doen? :confused:
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jonguh het is Falcon ik bedoel kom op man... daar heb je toch geen skills voor nodig? :+
     
  13. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUWWWWWWWWW JE HEBT DE WCG BEREIKT. Jonge daar kan je je gewoon voor inschrijven dusse wtf is daar zo geweldig aan? Enne nerds? Je ruikt je bovenlip hahaha dat stinkt naar nerd hahaha
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  14. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ik heb nog WAT op de wcg bereikt, de eerste 2 ronden, en dan door de winnaar eruit worden gekicked, jij nix he. Maar ik ga gasten suc6 met de hele nacht door computeren, word da nie eentonig btw, echt gwoon de hele dag nix anders doen ( behalve xbox-en ) zeiken en nerd spelen. en als er dan een toernooi is dan niet mee doen. triest!
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is die Mounir Ibrahim, een marrokaan of turks? Iemand die ze heeft gezien?
     
  16. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag naar Zandvoort geweest. Dat is toch wel veel vetter dan zo'n goedkoop toornooitje. ;)
    Maarja je bent zo ver gekomen omdat heel die WCG zuigt. Volgens mij klopte er geen ene flikker van. Als ik hoor dat sommige mensen nog eens geen geluid hadden.
     
  17. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zag dr niet turks it iig...
     
  18. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom speelde jij eigenlijk niet met SirIce2K, want daar speel je toch ook vaak me op live?
     
  19. Candyman

    Candyman Guest

    Ten eerste Champion en Ipzor gefeliciteerd mare ik ben hier eigelijk op dit forum om even om me eer te reden :p.
    Ik moest tegen wat gasten waar ik al meerderen keren van had gewonnen zonder enkele moeite, toen ik een tv bij het raam zag staan hoopte ik dat ik niet op die fucked up tv moest omdat de zon vol in het scherm scheen. Pech we moesten op die tv marja fuck it probeerde er nog wat van temaken dan blijkt dat wij nog op een 50 pal tv spelen (4e poul) en onze versie was 1.0 (die van de tegenstander was 1.1) om die reden moesten wij hun 3x joinen zij de wedstrijd leiding. Wij spelen blijkt die fucking tv ook nog is op de donkerste Brightnis te staan ( gewoon een ZWART scherm wat inhoud dat je helemaal niks ziet) en die wesdstrijd leiding NEUKT ons dan nog ff hard om te zeggen dat het oneerlijk zou zijn voor het anderen team als het veranderd zou worden, de tv was trouwens no sound en ik was nog is zo dom om zonder vibaration te spelen marja, Later bleek dat er op die tv niet meer HOEFTE te worden gespeeld doordat die gewoon opgefucked was maar dat was opgelost door de brightnis te veranderen. Ik heb daar een leuke dag gehad maar van het spelen is maar weinig gekomen als ik op een zwart scherm wil spelen doe ik me ogen wel dicht. En als ik een ding heb geleerd dan is het dat je gewoon een bitch moet uithangen daar en gewoon dom moet gaan zeiken. Ene een maat van hannes en tuur vertelde in de trein de aim van tuur niet perfect maar dat hij gewoon een heel goed inzicht had.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2005
  20. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Verbaaste mij ook dat Illiadian en Solarfall van jullie hadden gewonnen, zal wel door de controler zijn waar Illidian mee speelde ( had die van mij geleend :p )
     

Deel Deze Pagina