Ten eerste Champion en Ipzor gefeliciteerd mare ik ben hier eigelijk op dit forum om even om me eer te reden .
Ik moest tegen wat gasten waar ik al meerderen keren van had gewonnen zonder enkele moeite, toen ik een tv bij het raam zag staan hoopte ik dat ik niet op die fucked up tv moest omdat de zon vol in het scherm scheen. Pech we moesten op die tv marja fuck it probeerde er nog wat van temaken dan blijkt dat wij nog op een 50 pal tv spelen (4e poul) en onze versie was 1.0 (die van de tegenstander was 1.1) om die reden moesten wij hun 3x joinen zij de wedstrijd leiding. Wij spelen blijkt die fucking tv ook nog is op de donkerste Brightnis te staan ( gewoon een ZWART scherm wat inhoud dat je helemaal niks ziet) en die wesdstrijd leiding NEUKT ons dan nog ff hard om te zeggen dat het oneerlijk zou zijn voor het anderen team als het veranderd zou worden, de tv was trouwens no sound en ik was nog is zo dom om zonder vibaration te spelen marja, Later bleek dat er op die tv niet meer HOEFTE te worden gespeeld doordat die gewoon opgefucked was maar dat was opgelost door de brightnis te veranderen. Ik heb daar een leuke dag gehad maar van het spelen is maar weinig gekomen als ik op een zwart scherm wil spelen doe ik me ogen wel dicht. En als ik een ding heb geleerd dan is het dat je gewoon een bitch moet uithangen daar en gewoon dom moet gaan zeiken. Ene een maat van hannes en tuur vertelde in de trein de aim van tuur niet perfect maar dat hij gewoon een heel goed inzicht had.
Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2005