World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is iedereen vergeten dat ipz0r ook op live speelt? :confused: (speelde dan:+)
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Ik vond het niet zo heel goed geregeld:

    * scherm was eerst te donker
    * Xbox stond nog op pal50:confused:
    * Waren vergeten ons te melden dat het halo zonder update was:confused:
    * Beeldkwaliteit vond k niet echt goed
    * Geen vermaak als je er eenmaal uitlag
    * Verloren van xbc noobies *) (Sostic, vanavond hun inmaken he ;) )

    Wel leuk dat ipzor en champion hebben gewonnne. Speelden echt heel netjes!
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Helaas gaat dat niet lukken vanaaf, heb me halo2 disc bij heaten laten liggen |:-
     
  4. Towel

    Towel Guest

    neeeeeeee |:- Wat nu? Nu gaan ze denken dat ik niet durf:mad: hmm, met ipzor spelen zouden hun niet eerlik vinden:p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2005
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hahaha, mischien wolf ofzo?
     
  6. Towel

    Towel Guest

    Ja met wolf zou ik dat ook doen aangezien hij mijn teammate was.. maar hij heeft geen computer op dit moment. Dan zouden we ze echt inmaken.. Met splitscreen keken we gewoon naar elkaars beeld en stonden we stil:D
     
  7. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het triest van al die luitjes die gaan zeggen dat ze verloren en dan ook nog zeggen : ja de tv was zwart, de xboxen waren pal 50 licht van zon scheen op me tv noem het maar op! echt te triest voor woorden... jens jij bent triest dat je mensen gaat uitschelden terwijl je er niet eens was! falcon en ftm jullie verzinne gewoon te veel smoesjes en er zijn er nog wel een paar die smoesjes zitten te verzinnen hier, ik heb van king tuur en bbe hannes verloren in kwart finale en ik ga niet moeilijk doen, ze waren gewoon beter, dat champion en ipz0r gewonne hebben kan ik alleen maar respect voor hebben, ze waren gewoon goed ze moesten trouwens wel opwarmen want toen ik ze tegen bullet en destroy zag spelen waren ze niet op hetzelfde niveau als in de finale! iedereen die voor de finale is weggegaan is ook dom! en dat jullie van boeroe hebben verloren dutch don elite en masterspy, ze waren gewoon beter dan jullie, de tv stond gewoon pal 60 daarachter (ik heb er zelf ook nog gespeeld)! de WCG was trouwens wel erg slecht georganiseerd maar 1 lichtpuntje: er zaten mooie vrouwen achter de balie ;) DoD Exp werd ook genaaid trouwens, zn maatje kwam niet opdagen! Champ en ipz0r alsnog gefeliciteerd!
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    UHUH _O_ Leuk om te zien dat omnirocket haar telkens probeerde aan te spreken, maar t kon dr geen zak schelen :9
     
  9. Towel

    Towel Guest

    Daar heb je wel wat punten reignofchaoz. Maar toch slecht dat ze niet melde dat het oude update was, of ze hadde gewoon alle xboxen geupdate moetn hebben voor zo'n toernooi. Ik liet de pistol gewoon liggen terwijl ie supersterk dus was. En geen geluid was ook een gebrek, das gewoon zo> rockets/grenaten/noob combos hoor je niet aankomen, evenals mensen die liften opgaan. Beeld vond ik ook niet duidelijk, komt vooral door splitscreen, k ben 70cm 4:3 100hz voor me alleen gewend:D
     
  10. JapYooStyleZ

    JapYooStyleZ Guest

    en ik m'n jas van 180 euro bij wcg :+ |:- :'-(
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    WTF!!!
    Heb je al gebeld ofniet? Of is die gewoon genakt? :confused:
     
  12. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    JapYooStyleZ: kun je es een beschrijving van die jas naar mij PM'en, misschien is er wat te regelen.
     
  13. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ey reignof, hoezo smoesjes? wat heb ik over die gasten gezegt dan? alleen dat ze veel rocket gebruiken, maar dat was een reactie op iemand die zei dat ze op xboxconnect bijna nooit rocket gebruikten. Het is dus puur om te zeggen dat dat gelul is. Rocket gebruiken is slim, en handig..... ze hebben goed gewonnen zoals ik al zei, en helemaal geen smoesjes hoor!!!!!

    Owja, Dutch don, jammer dat je er wat vroeg uit lag, ik had eerlijk gezegt jullie wel iets verder verwacht mja, volgende keer beter *) ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2005
  14. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt gaaf dat Bemsma DOA heeft gewonnen.
    Voor dat spel heb je tenminste skills nodig.
     
  15. PiliP

    PiliP Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    sven je ontvangt morgen van mij nog een persoonlijke felicitatie... dit is natuurlijk niks
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    mwah k denk dat ze sowieso beter zijn eigenlijk, en niet alleen op die 2 momenten
     
  17. Warlust

    Warlust XBC player

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens ReSon ;) ze hebben ons in de ronde daarna verslagen
    19-18
    21-19
    22-18
    Ze wilden ons laten winnen zodat wij tegen Xstyle en jou konden spelen in de kwart finales.. Tegekke gasten toch? Torion en ik hebben ze allicht zelf laten spelen, maar toch...
    Oh en ik heb de matches opgenomen trouwens als je wilt stuur ik ze je ;)
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Stuur!! :eek:
     
  19. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    wat hebbe jullie een geluk dat ik niet meedeed zeg
     
  20. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe nou niet zo stoer. Had je maar moeten gaan dan kon je je bewijzen. Nu niet gaan praten dat je zou winnen.
     

Deel Deze Pagina