1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nee, dat was jij maar goed, aardig van je dat je me uit die clan hebt gekickt:)
     
  2. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook altijd last van :D
     
  3. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    jah maar jij bent dan ook niet zo goed.... jij ziet t verschil niet tussen een gang en een muur... ik noem het: SCHEEF
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    8)

    Echt veel skill is er niet om een rocket te gebruiken, toch vind ik dat een rocket meer skill nodig heeft dan een combo.
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach voor beide heb je gewoon totaal geen skill nodig mijn neefje van 5 kon ook met een rocket iemand killen...
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    tsjah, gelukkig zit er geen auto aim op als je gewoon 1 op 1 schiet, combo's gaan gewoon t hoekje om |:-
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik haat ook echt die combo het is gewoon zo irritant om daardoor gekilled te worden omdat je der zo weinig tegen kan doen 8)
     
  8. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    grappige poging hoor
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Yep, het is relaxed als je hem hebt maar toch is het oneerlijk. Het haalt de balans uit het spel weg. In halo1 was dit toch wel beter geregelt, daar kon je met pistol altijd wel iets doen.
     
  10. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjah ik laat um toch in custom altijd liggen ik vind het gewoon niet vet om met combo te lopen, ik hou meer van de 1 op 1 battle rifle fight dan dat ik toch al weet dat ik het 1 op 1 win omdat ik een combo heb..
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik laat hem alleen liggen als er afspraken over gemaakt zijn, anders is de kans wel erg groot dat ik word genakt door iemand anders die hem wel oppakt 8)
     
  12. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol dat probeer ik ook altijd ja.. maar toch houden ze zich er meestal niet aan.. precies hetzelfde met het zwaard trouwens.. :{
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    over het zwaard vraag ik het altijd voor de game. Word er niks over gezegt pak ik hem niet, alleen als de tegenstanders hem wel hebben, dan word ik zwaardhoer no.1 :cool:
     
  14. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tjah van sommige mensen weet ik toch al dat ze hem automatisch oppakken of niet BULLETTIME? nummer 1 swoooordnoob :+
     
  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ zo'n zwaard voelt gewoon relaxed vooral als je tegenstanders het niet weten dat je het bij je draagt :D dan is het echt zon dikke ninja move om op zon gast af te vliegen. Maar das toch gewoon vet *) ?
     
  16. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind alleen al de manier van hoe je ziet hoe je dat zwaard vast hebt al debiel |:- Laat staan dat ik er ook altijd mee mis sla... :{ En bullet misschien moet je Ninja Gaiden ofzo gaan spelen _0/
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat spel heb ik wel maar das wat te moeilijk voor mij :p maar misschien vind ik het wel gewoon leuk om te lopen in halo2 met een kromme rug *)
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    HAHAHA inderdaad,, wie laat nou een poppetje zo lopen 8) Ik bedoel het moet toch beetje afschrikken ofzo dat zwaard, maar ik vind het er maar lomp uitzien.
     
  19. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    halo 2 is ook lomp: JENNSSSS LEVEL 37
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol als jij mij verteld had he... toen je nog met je puremaximus accountant speelde dat JIJ ooooit level 38 zou worden.. en dat je dat samen met mij zou halen... Dan zou ik je keihard hebben uitgelachen... :{
     

Deel Deze Pagina