haha don en masterspy jullie geven echt wel om je level! ik hoorde van paar mensjes dat jullie tog wel spijt hadden dat jullie gingen deranke?
jah ik geef om mijn level sow what, en daarom ben ik ook weer slayer aan het doen om mijn level terug te krijgen
tsja t is ook zown mooi 19 bij 19 pixel plaatje, op je pc kan je m ook maken en dan de hele dag bewonderen hoor...
moet je nagaan dat ik cosmus heb leren spelen,en ik samen met cosmus ipzor heb leren spelen.... (workshops voor 15 euro per uur) owjah ik ben me jas trouwens ook vergeten maar kga hem zo ophalen... (er waren 3 jassen achtergebleven!!!) enne...ik ben gewoon de beste ik had moeten winnen....
Arrogantie ten top waarom verlies je dan van van iemand die jij hebt leren spelen ? was zeker zo'n ReSoN V2.0 of hij heeft jou gewoon omgekocht...
Ik heb geen spijt van mn lvl droppen ofzo, kspeel nu gewoon weer slayer, ik derank wanneer ik wil of als ik wil. Tboeit me eigenlijk geen balhaar. Zo en nu ga ik Forza spelen.
Is het niet gewoon het leukst om te spelen voor de lol, want als je echt alleen maar speelt om te winnen vind ik er vaak weinig aan.
jeezus man met je levels , kben blij dat ik helemaal gederanked ben , is tog nix als je 45 min moet w88 op 1 game?plus t zijn de customs die ownuh,gastuh kennuh je tog bij naam en weten wel of je goed bent ja of nee
ik speel ook wel customs mah ik speel net zo graag ook matchmaking. Kan sosm best wel lachuh zijn own je amerikanen gaan ze helemaal flippen