1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude ga je puberlijke frustraties eens ergens anders uiten...
     
  2. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    waarom zou ik jonge doen jullie toch ook ik zie niks anders dan alleen maar gezeik op dit ... dus jah ik wil ook meedoen heh |:- _0/

    en dit gaat tussen apu en mij niet tussen jouw je weet niet wat hij zei dus Stil plzzzz
     
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Je snapt het systeem niet apu, rondes maken niet uit, als jij gewoon je meerdere tegenkomt is het over. Mensen die slechter zijn kunnen verder komen, het is maar gewoon wat je tegenkomt. Zo waren er mensen in de kwartfinale gekomen die wij normaal met 50-30 versloegen, maar ook wij lagen er in de 2e al uit. Uiteindelijk komen de besten toch wel tegen elkaar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2005
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Don daar gaat het ook niet om. Jij zei dat ze ver zouden komen. Ik beweerde van niet. En ik had gelijk.
     
  6. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn iig verder gekomen dan jou apie :) Ik ben er toch ook 2de ronde uitgevlogen? Had ik zelf misschien ook niet gedacht maar ja halo2 is vaak een moment opname dus er kan van alles mis maar ook goed gaan.
     
  7. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    maar waar basseerde je dat op dat wij niet ver kwamen het was gewoon onzin praat en dat weet je want je hebt mij nog nooit zien spelen (in ieder geval niet met Nightmare in Double Team) en nou gnoeg hierover _0/
     
  8. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    Precies !!
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier gaat het helemaal niet om. We hadden het hier voor de WCG over kanshebbers. Don zei dat er rekening met jullie moest worden gehouden. En mijn mening was dat dit niet het geval was. Dat is gewoon mijn mening.
     
  10. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste gasten die mee deden van xbox live in mijn friendlist lagen die eerste ronde er al gelijk uit.
     
  11. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    owh man US vs Canada als eerste match in de poule van NL :mad: nu weetk ni welk ik moet kijke 8)

    maar is dit 1:00 pm in Singapore?? want dan moet k ff kijke hoelaat NLs tijd deze matches zijn.

    nog veel suc6, gaste _0/
     
  13. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    in singapore is het 7uur laten dus als ze daar om 13.00 uur een match hebben is het hier 6 uur :) tja het is wat je ervoor over hebt natuurlijk maar uiteindelijk zou die match waarschijnlijk toch wel op het internet komen, dus ik blijf gewoon lekker pitten *) (al moet ik wel om 7uur op om optijd te komen voor school :eek:) nou ja... ik kijk wel :)
     
  14. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Group D 4e ronde

    USA 50
    Netherlands 36


    Group D 5e ronde

    Canada 50
    Netherlands 23


    Goeie score tegen Ogres maar als ik het goed begrijp liggen ze er nu uit. Is ook wel een erg sterke poul om in te beginnen, meteen de 2 beste als tegenstander. Duitsland en UK hebben wat meer geluk die kunnen wat meer games spelen terwijl NL toch zeker niet onderdoet voor hun denk ik.:mad:
     
  15. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze zouden verliezen van US en CA had ik wel verwacht, maar ze hebben ook van Colombia verloren:confused:
     
  16. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd wel vreemd. Als ze tegen Ogres 36 halen zou je zeggen dat ze tegen Canada beter kunnen aangezien die met 50-20 van USA verloren. Toch verliezen ze daarna met 50-23 van Canada. Colombia doet het minder tegen USA (20-50) maar beter tegen Canada (32-50).
     
  17. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd wel jammer dat ze gelijk in de sterkste poul zitten, maargoed om Champ te worden had je hun ook nog moeten verslaan. En dat had ze blijkbaar ook niet gelukt dan.. En ja ik weet wel zker dat ze in een andere poul wel makkelijker af geweest waren maar ja...dat was niet zo dus...


    _0/
     
  18. Champion

    Champion Guest

    ok jongens, ik zit hier in een game iets...


    vandaag gespeeld:

    zwitserland: noobs

    columbia: ERG goede teamwork, en dan ook nog op warlock... die doen wij nooit... dus helaas. op lockout wonnen we van hun met 50-30...

    canada: Gspot en sadpanda, 2de speelt met " de claw" walshy ook, zieke zooi dus. allebei KKpro. zij verloren wel vreemd op beaver met 50-20 van ogre's aangezien wij met 50-36 verloren ( hoogste score tegen ogre's )
    op midship zijn ze ongelooflijk. we konden niks, ze wisten zelfs waar we spawnde. was toch wel iets makkelijker op lockout ofzo geweest.

    OGRES: ze winnen zo dik van canada, en wij verliezen MAAR met 50-36... ze zijn gewoon goed, leek mij eerst niet zo maar helaas. op lockout of ivory was het misschien zelfs een close finish geweest...

    conclusie, we zijn genaaid door de poule en de maps. onze sterkste maps zijn ivory en lockout, hebben we niet eens gespeeld hier. de poule is absurd goed, columbia zijn niet eens noobs, terwijl iedereen dat dacht....
    Jammer van die zooi, want anders waren we hier misschien wel op een derde plaats geeindigd en 5000 dollar mee naar huis genomen. landen zoals duitsland frankrijk en engeland kunnen we allemaal verslaan...

    hebben we al meerdere keren gedaan..

    groeten!!
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Spelen met de claw... kenker dom :{

    Helaas van de maps, al vind ik het best goed wat jullie tegen de ogres hebben gedaan. Respect!
     
  20. Champion

    Champion Guest

    kenker dom ? hij switched binnen 0,2 seconden zijn wapen.
     

Deel Deze Pagina