1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat op school waar ik niet op msn kan/mag. Maar dat teamwerk heeft niet alleen met toernooien te maken....Waarom zou je op lan`s meer teamwork kweken dan op live?

    Edit: Apu daar heb je deels wel gelijk in, maar Nederland heeft zoiezo minder inwoners dus automatische veel minder mensen die aan de top kunnen mee draaien.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  2. Champion

    Champion Guest

    niveau van OGRES 2 vs 2 ligt stukje hoger zoals ik al zei. die zijn er ook mee bezig alsof hun leven er van af hangt :p
     
  3. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Veel onzin gezien, nederlanders spelen voor fun, amerikanen niet?

    Op lan wel teamwork op live niet?(ze hebben alleen meer ervaring met het lan gebeuren, maar heeft niks met teamplay te maken)

    edit: Champ, als je er je geld goed mee kan verdienen is het zowat je leven, je hobby+je verdiensten..
     
  4. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude denk je dat ze van het verdiende geld rond kunnen komen hun hele leven lang. En volgens mij zijn ze idd er fanatiek, maarja hebben meer Amerikanen he:p.
     
  5. Champion

    Champion Guest

    volgens mij kunnen de ogres wel een tijdje op hun verdiende geld leven :p
     
  6. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    euh robo, waarom was nederland vorig jaar dan het beste gameland... met pgr2, unreal tournament en warcraft3? bedoel denk dat er wel 16000000 chinezen en jappaners enz dat spel spelen, maar een nederlander is toch beter...
    het game niveau ligt gewoon veel hoger hier, daarom zijn er ook zoveel mensen die aan de top meedoen.


    @ naturegonewild
    tuurlijk maakt het wel uit of het lan is, je hebt dan niet die onzinnige bullshit van host waardoor de anderre onverdiend wint.
    daar hebben ze die ervaring mee en stellen hun teamplay opaf, in nederland spelen we constant met die host waardoor we ons er op moeten afstellen dat er elk moment weer iets dom's kan gebeuren ( bijvoorbeeld die shotgun )
    ook spelen ze om geld waar ze dus behoorlijk tijdje van hun leven kunnen finacieren, dan ga je echt wel serieuzer spelen hoor.
     
  7. Champion

    Champion Guest

    niels, we hebben het hier over halo. daar ligt het niveau in amerika toch wat hoger..
     
  8. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah en zo gek is dat niet...
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Aha, en namen zoals fatal1ty etc zijn niks?

    En dat we nu een paar uitschieters in games hebben heeft nog niks te maken met het feit dat het gemiddeld niveau vaak veel hoger ligt of wel..?

    En ik zei niet dat er geen verschil is tussen lan/live, zei alleen dat het teamwork gewoon hetzelfde zou moeten zijn..
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik.... en ik verklaar alleen maar|:- :)
     
  11. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die fatality is beste van amerika en speelt daar dus VEEL tournooien wat nederlanders dus niet kunnen,( bijna niet ) maar zo'n nederlander was toch wel effe beter als hem in painkiller net zoals lauke beter als hem is in unreal tournament :p

    en vind je het dan niet een beetje veel uitschieters voor een land met 16.000.000 mensen:confused: ?

    ... mooie discussie is dit:+
     
  12. Champion

    Champion Guest

    welke nederlander was beter dan hem ? volgens mij is die toch 2de hoor...
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Die ene Sander nogiets..
    I.i.g. Fatal1ty won van hem in de finale, wel door triest gecamp, maar hij won..
    Jij noemt mensen die zich focussen op 1 game, maar fatal1ty is goed in meerdere.
    Quake/unreal/painkiller allemaal op PRO/top niveau..
     
  14. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, fatality is toch gewoon een Duitser. En ik ben het totaal met onze connect champ eens:).
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
     
  16. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jah hij won de finale maar de games daarvoor won die nederlander alles, ( daarom was hij ook in dat tournooi de meeste verdienende en niet fatal1ty )

    jah in allemaal games goed, die allemaal opzich wel op elkaar lijken he, en hij is opzich in geen van allen de beste alleen wel super goed ja...

    maar robo we hebben niet over die fatality op halo2 maar de fatal1ty ( jah gebruikte geen 1 omdat ik meende dat iedereen dat wel zou begrijpen )
     
  17. Candyman

    Candyman Guest

    Ik weet zeker dat er een 'hoop' Nederlanders zijn die het niveau van de top aan kunne (halo 2) maar we hebben in Nederland geen teams die de top aankunnen als je het mij vraagt.
     
  18. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het echt veel uitmaakt of je wel of niet veel toernooien speelt en of je nou Amerikaan, Europeaan, Chinees, of Zimbabwanees bent. Ikzelf heb ook Quake 3 Arena op hoog niveau gespeeld en kon ook meekomen met al die Amerikanen.
    Het komt allemaal door talent of geen-talent.
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil tussen LAN en Live is echt heel groot. Bij LANs kan je de tvs van je teamgenoten ook zien. Op iemands scherm kijken is wel ff wat anders dan een beetje praten door een headset. Overigens kan je op LAN ook met elkaar praten als je aan het spawnen bent en dat kan op Live niet. Dat is af en toe zoooo irritant. Sowieso werkt teamwork op LAN heel anders omdat iedereen een host BR heeft, kan je elkaar ook wat beter helpen van een afstandje.

    XBL is leuk voor een beetje bijhouden van je skills, maar als je echt goed wilt worden moet je gewoon vaak tegen andere goede teams op LAN spelen, dan gaat het spel tenminste ergens over. Het teamwork dat 3D heeft is wel iets anders dan jouw rugdekking in de sniper tower met de 100000 2vs2 TS Lockout op XBC.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol fatality een Duitser. Hij is een Amerikaan. Die ondertussen 2 miljoen dollar met gamen heeft verdiend. De ogre's hebben ook al wat mooie bedragen verdient. MLG's, VGL(auto), WCG(20.000 dollar ofzo). Ze kunnen er niet hun hele leven op vooruit ok. Daarom studeren ze ook aan een universiteit.
    En fatality was 1e, Nederlander 2e. Maar een ding snap ik niet. Fatality was o zo goed in Unreal, waarom heb ik hem dan nooit op de WCG gezien?
     

Deel Deze Pagina