1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    fatality kapt met een game zodra iemand beter is dan hij...aldus zijn manager, daar komt ook nog eens bij kijken dat hij de game de gehele ontwikkelingsperiode mag testen en spelen, dit levert een gigantische voorsprong op.... Nog een prachtig voorbeeld, de ogre's. Zij hebben halo 2 ook een stuk eerder mogen doen, dit verklaard dan ook waarom ze zo ontzettend goed waren in het BEGIN. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, neen kijk hoe ze nog steeds de beste zijn. Maar ik wil alleen zeggen je kan "ons" niet vergelijken met hen. Zij hebben vaak zat hele grote voorsprongen.
    En over Fatalaatje hij speelt een game net zo lang totdat de concurrentie te gevaarlijk wordt, en dan stapt hij over op een andere. Mhhh waarom MOCHT hij ook alweer niet naar gameplay komen van zijn manager..Juist omdat onze Nler hem al eerde had verslagen en nu dus ook weer een grote kans had om weer te winnen...en ja dat kan niet! reputatie is alles voor die jongen, zodra hij verliest, verliest hij sponsors, etc. Dit zijn geen Gamers, maar beroepsgeorienteerde mensen..Pro's..waarvan wij er maar weinig hebben, King Tuur is PGR 2 kampioen. ja maar bij shooters komen we niet voor in de top.
     
  2. Champion

    Champion Guest

    bij Unreal en painkiller toch wel ?
     
  3. Candyman

    Candyman Guest

    Venom waar heb je die tekst gekopièrd ;)
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    amen_O_
    maar je vergeet alle tournooien in amerika:+
     
  5. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat begrijp ik, al hebben ik en mijn teamgenoot hier ook via internet al op geofent(gewoon via pc mic wij kunnen dus ook contstant praten etc)

    En ja op een LAN zal je veel meer ervaring opdoen, maar had al van andere vernomen dat jij, net zoals ik, ook in zeeland woont. Het is nogal moeilijk om hier een goede lan te vinden, laat staan met spelers van een goed niveau..
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Lauke bij Unreal, 2e bij painkiller, grubby doet het ook meestal goed.
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    JA NL heeft ze wel, maar de meeste spelers, vooral xbox spelers krijgen te weinig kans om uit te groeien tot echte pro's, ook al hebben ze zeker de potentie:+
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Was XLZ niet pro genoeg dan? :+
     
  9. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, en jij denk dat ze op een MLG toernooi elkaars scherm kunnen bekijken? Nee ze zitten niet tegen over elkaar hoe kom je erbij:D! Verder is de host van een lan alleen minder maar nog wel merkbaar.
     
  10. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    het scherm van je teammates wordt er bedoelt
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  11. ll C13ba ll NLD

    ll C13ba ll NLD Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar je merkt het egt minimaal -_- hebt er amper last van . en tja nl is gewoon niet te vergelijke met USA vergelijke met toernooien en shit
     
  12. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je kan wel van je medespelers hun tv's zien omdat je naast elkaar zit.
     
  13. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ownt heb ik niet laatst samen met Venom tegen jou gespeelt op connect(0906 ROBO + 0906 VENOM)

    Edit: en ja tuurlijk snap ik dat je bij je TEAM Mates kan kijken...Net of ik zelf nooit lan, maar dacht dat het over de tegenstanders ging.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je blind ofzo? Ik zie toch duidelijk TEAMGENOTEN in mijn post staan. En nee, die zitten niet tegen over elkaar. Hoe kom je erbij!:D

    En ik heb Halo2 op LAN gespeeld en ik merkte geen verschil tussen host of joinbox, alleen nade jumps en LXX werkte niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  15. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaak lan je....Ik de laatste tijd niet meer zo vaak, maar als ik het doe spelen we vaak halo CE en Halo 2 en in het laatste deeltje merk je het idd wel minder maar in CE heel erg.
     
  16. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je direct crossed is het opzich wel te doen toch? Maar ik ga het nog een keer posten... Met NTSC heb je nauwelijks delay op LAN 8) 8)
     
  17. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben de best gamer van de wereld Voo hij heeft iets van 7 CPL toornooien gewonnen met painkiller
     
  18. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo dom man. Er is géén beste gamer van de hele wereld, nog niet. De beste gamer van de wereld is iemand die in iedere game goed is en overal eerste wordt. Dan kan je wel zeggen dat Fatal1ty overal eerste wordt, maar dat is alleen in FPS PC-games, laat hem maar eens een potje PGR2 tegen King Tuur spelen, zal je zien wie er beter is. Dus ik vind niet dat kan je zeggen dat er iemand de beste gamer van de wereld is. En ook iedereen heeft wel eens een slechte dag, zoals ik al eerder heb gezegd heb ik Quake 3 Arena op hoog niveau gespeeld, maar had ook zo mijn slechte dagen en heb dus niet mee kunnen doen aan toernooien en al die mikmak erbij.
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd wel grappig om te zien dat de ogre's bijna altijd een korte broek aan hebben.
     
  20. Champion

    Champion Guest

    ok...
     

Deel Deze Pagina