In Nederland wint King Tuur en BBE Hannes denk ik(zoals gewoonlijk wint King Tuur toch altijd in Nederland dus). Op de WCG wint King Tuur en BBE Hannes ook denk ik (het meeste door King Tuur) maar ik weet het niet zeker. Ik heb hannes nooit zien spelen dus ik weet niet hoe goed ie is. Dat ze in Nederland winnen komt denk ik dan toch het meest door Tuur. Maarja als BBE Hannes ongeveer even goed is dan Tuur dan gaan ze zeker de WCG winnen. En als ze niet winnen vind ik King Tuur nog altijd de beste van de wereld
.
Ze kunnen alleen door pech verliezen maarja daar ga ik niet van uit. Ik denk gewoon dat ze gaan winnen. King Tuur
won ook dat Rumble Pit toornooi
en dat was ook echt geen geluk. Dat kwam gewoon door meer tactiek en skills. Hij heeft niet voor niets al zoveel gewonnen.
Oke skills heb je niet nodig met Halo 2.
Ten eerste: Als jij op je eigen team-mate richt dan richt ik toch niet automatisch he? Naar je team mate. Dus als je een gaat betrayelen schiet je toch vaak naast hem denk ik
nou oke ik niet want ik betrayl toch zo vaak
, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Maare als je op de vijand schiet kan je echt zo makkelijk op het hoofd schieten van de vijand omdat ie gewoon automatisch richt. Dat is echt zo goedkoop. Het spel had zo moeten zijn als je je team-mate gaat betraylen. Dan had je skills nodig bij Halo 2. Nu gaat het alleen meer om tactiek. En dat vind ik dus jammer. Oke je hebt tenminste echt tactiek nodig. Bij Halo(1) was dat nog niet echt. Daar ging het meer om skills dan om tactiek. Oke als ze nou gewoon dat richten van Halo in Halo 2 doen dat is het echt een veel leukere en beter game. Nu is het gewoon een automatische richt game. Dat auto richten is veelste groot in Halo 2. En dat host voordeel dat is ook zo goedkoop+de mensen die denken dat ze goed zijn als ze een hoog leveltje hebben. Die gasten zijn zo bagger goedkoop jonge. Echt alsof je skills nodig hebt als je host bent.
Nee sorry hoor maar die mensen zijn echt noob die denken dat ze goed zijn als ze level 37 ofzo zijn. Mensen die level 37 zijn en niet denken dat ze goed zijn door hun level zijn tenminste geen noob. Maarja de meeste snappen dat toch niet. Die geilen toch nu op hun level. Door dat host voordeel is Halo 2 echt gewoon een goedkoop spel geworden en door dat auto-richt systeem waardoor je geen skills meer hoeft te hebben. Maare de meeste zullen het niet eens met me zijn.
Als je goeie tactiek heb win je dus King Tuur win
Klik om te vergroten...