1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Mja, ik denk het wel, anders was deze topic niet aangemaakt.
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kasumi, zelfs met je ogen open maak je al geen kans. Ik versla je zelfs met gemak, zoals Kryalis mij inmaakt. Ook al had ik wel een potje tegen Krye gewonnen met Tina tegen zijn Jann Lee. Maar die andere 10 verloor ik dan wel weer. Maar ik ga denk wel meedoen met de DOA voorrondes als ik tenminste weet waar en wanneer ze gehouden worden. Maar het zal wel nog niet bekend zijn gemaakt.
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zo af en toe op: http://www.worldcybergames.nl/
     
  4. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland wint King Tuur en BBE Hannes denk ik(zoals gewoonlijk wint King Tuur toch altijd in Nederland dus). Op de WCG wint King Tuur en BBE Hannes ook denk ik (het meeste door King Tuur) maar ik weet het niet zeker. Ik heb hannes nooit zien spelen dus ik weet niet hoe goed ie is. Dat ze in Nederland winnen komt denk ik dan toch het meest door Tuur. Maarja als BBE Hannes ongeveer even goed is dan Tuur dan gaan ze zeker de WCG winnen. En als ze niet winnen vind ik King Tuur nog altijd de beste van de wereld :9 .
    Ze kunnen alleen door pech verliezen maarja daar ga ik niet van uit. Ik denk gewoon dat ze gaan winnen. King Tuur _O_ won ook dat Rumble Pit toornooi _O_ en dat was ook echt geen geluk. Dat kwam gewoon door meer tactiek en skills. Hij heeft niet voor niets al zoveel gewonnen. :9 Oke skills heb je niet nodig met Halo 2.
    Ten eerste: Als jij op je eigen team-mate richt dan richt ik toch niet automatisch he? Naar je team mate. Dus als je een gaat betrayelen schiet je toch vaak naast hem denk ik :9 nou oke ik niet want ik betrayl toch zo vaak :9 , shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. Maare als je op de vijand schiet kan je echt zo makkelijk op het hoofd schieten van de vijand omdat ie gewoon automatisch richt. Dat is echt zo goedkoop. Het spel had zo moeten zijn als je je team-mate gaat betraylen. Dan had je skills nodig bij Halo 2. Nu gaat het alleen meer om tactiek. En dat vind ik dus jammer. Oke je hebt tenminste echt tactiek nodig. Bij Halo(1) was dat nog niet echt. Daar ging het meer om skills dan om tactiek. Oke als ze nou gewoon dat richten van Halo in Halo 2 doen dat is het echt een veel leukere en beter game. Nu is het gewoon een automatische richt game. Dat auto richten is veelste groot in Halo 2. En dat host voordeel dat is ook zo goedkoop+de mensen die denken dat ze goed zijn als ze een hoog leveltje hebben. Die gasten zijn zo bagger goedkoop jonge. Echt alsof je skills nodig hebt als je host bent.
    Nee sorry hoor maar die mensen zijn echt noob die denken dat ze goed zijn als ze level 37 ofzo zijn. Mensen die level 37 zijn en niet denken dat ze goed zijn door hun level zijn tenminste geen noob. Maarja de meeste snappen dat toch niet. Die geilen toch nu op hun level. Door dat host voordeel is Halo 2 echt gewoon een goedkoop spel geworden en door dat auto-richt systeem waardoor je geen skills meer hoeft te hebben. Maare de meeste zullen het niet eens met me zijn.
    Als je goeie tactiek heb win je dus King Tuur win ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  5. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dank je voor je vertrouwen handewasser;) We zullen zien hoe het loopt, en idd, die auto-aim is wel een beetje té groot in halo 2.
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Amen.

    BTW, moeten jullie je niet inschrijven, op de site staan namelijk de deelnemers, maar ik zie jullie nergens bij staan :eek:
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker duidelijk verhaal bwahaha. Maargoed, als Halo2 dezelfde aim op tegenstanders als op teammates zou hebben zou het echt een schijtspel zijn. Ze moeten de autoaim eruit halen maar niet het magnetisme, want dan is het gewoon onspeelbaar. En BBE hannes is gewoon een goede speler, no question. :)
     
  8. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Die site moet nog steeds ge-update worden. Die deelnemers die er staan zijn nog van vorig jaar. |:-
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ooit Return to Castle Wolfenstein gespeeld? Zo moet de auto-aim zijn en zo moet het live gedeelte worden geregeld. Iedereen kan daar gewoon een server aanmaken en joinen.
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    nah ik heb wel Killzone op PS2 online gespeeld. Daar heb je dus ook geen auto-aim, maar dat is dus zwaar kut want je hebt ook geen fatsoenlijk mikkertje. Toen ik dat 1 dag speelde bakte ik er nog niks van maar toen ik halo 2, 1 dag speelde kon ik al aardig goed raak schieten. Dus wat ze hebben gedaan is dat het voor iedereen toegankelijk wordt en niet alleen voor de mensen die halo 1 hebben gespeeld.
     
  11. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    En dan nog heb je een muis nodig wil je het een beetje kunnen spelen, dus ik vind het nu wel ok. Het spel draait toch meer om teamwork. Ik wil weleens weten hoe dat speelt, een muis op halo 2.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2005
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil weten hoe Halo 2 is zonder auto-aim, moet een Team Slayer potje opstarten, waarbij iedereen in dezelfde team zit. Je moet elkaar dus betrayen. Dan merk je dat het een stuk moeilijker is om elkaar dood te schieten. Daarom is er auto-aim. Zonder auto-aim had je een muis + toetsenbord nodig.
     
  13. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Met magnetisme bedoel ik dat je aim een beetje naar het mannetje getrokken wordt als je dicht in de buurt komt, net als bij halo1. Met autoaim bedoel ik meer dat je niet op het mannetje mikt maar dat je hem wel raakt. En dat heeft Halo2 wel en Halo1 niet.
     
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een correctie.
     
  15. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Mja, als we het nu even over de wcg hebben denk ik dat die dingen niet worden toegestaan. Of zouden ze daar ok een aparte competitie voor hebben?? |:-
     
  16. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo raar dat iedereen het miksysteem van Halo 1 de lucht in prijst. Weet niemand meer dat wanneer je met je sniper naar rechts ging en de tegenstander ging naar links (van elkaar af dus) dat je mikroosje verschoot en automatisch op het hoofd van de tegenstandere bleef? Die onzin is er gelukkig uit, en al met al was het miksysteem van Halo 1 ook beter, maar allesbehalve perfect.
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt het over het spel halo 2 en niet de WCG |:- .
     
  18. eSo Blade

    eSo Blade Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijkheid King Tuur en Hannes zullen het erg lastig gaan krijgen , met de manier hoe ze nu oefenen heb ik het idee dat Tuur er te makkelijk overdenkt en de kans dat het mis gaat zonder goede voorbereiding is groot. Hij kan de smoes dat het aan Hannes ligt niet gebruiken want die is in tegenstelling tot Tuur vrij vaak op Live te vinden.
    Ik durf met mij 2v2( WcG Settings) ervaring te zeggen dat de meeste teams niks voorstellen. Omdat ze deze settings simpel weg te weinig spelen of tegen te slechte spelers oefenen. ( no offence hiero , just a fact)

    De gene die oefenen op matchmaking of mensen beoordelen op Level zijn zielig .
    Hoog level maakt je namelijk geen goede speler. (matchmaking is een grap wanneer begrijpen sommige noobs dat )

    Sostic zei dat ik en Vision hadden verloren van Xstyle en Hunter voorzover ik weet , weet jij meer als mij , want ik heb hun beide nooit gespeeld in 2v2. Dus zorg dat je info klopt voordat je dingen klat op een forum als dit.


    antwoord aub niet met spawns als Tuur en Hannes ownen ofzo , beargumenteer je mening en kom met nuttige info.

    thx.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2005
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker gelijk dat Tuur niet veel op Live te vinden is maar dat hij er naar jou idee te makkelijk over denkt is volgens mij niet helemaal waar. Hij vertelde laatst nog dat hij toen dat rumble pit toernooi was, 2 dagen van te voren pas begon met oefenen en toch is hij eerste geworden. Hij gaat het zeker lastig krijgen maar als hij (volgens mij) een week vantevoren begint met oefenen is hij zo weer op zijn oude niveau.
     
  20. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuur is misschien wel niet veel op live, maar is denk ik zoals bullettime zegt heeft Tuur weinig nodig om in vorm te komen. Ik weet niet wat het niveau van Hannes is, maar als het op het zelfde niveau is als van Tuur denk ik wel dat hij de meeste kans maakt om te winnen.
     

Deel Deze Pagina