1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. eSo Blade

    eSo Blade Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort mij niet zeggen dat Tuur niet op zijn oude niveau kan komen.Ik heb het volste vertrouwen dat hem dat wel lukt . De WcG is alleen 2v2
    en dat is " all about Team Work Hotchy". :9
    Echte Team work krijgen in 2 dagen of week kan te weinig zijn , Hoeft niet natuurlijk.

    iedereen succes met voorbereiden in ieder geval

    zie jullie wel op de WcG voorrondes _0/
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben jij toevallig Broken hunter :confused:
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL zie je zijn naam niet??? eSo Blade??? dat is zijn gamertag en hij speelt volgens mij met Vision Sky en Brokenhunter met Dutch nightmare
     
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm WAAR HEB JE HET OVER??? Hahaha volgens mij own jij echt hard met Halo1. 8)
     
  5. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Duw je Halo 1 schijfje eens in je Xbox, speel blood gulch en ga een potje snipen. Ik heb het net nog gedaan en je zult zien dat de sniper aim minder overduidelijk lockend is geworden in Halo 2.
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hotshy is met een s vriend ;) .

    En blade ik denk dat jij Tuur en Hannes onderschat. Je komt over alsof je hun wel even gaat rapen, dan zou ik nog een keer nadenken als ik jou was. Hannes is inderdaad regelmatig online en Tuur niet echt. Maar Tuur vind zijn sociale leven net zo belangrijk als dan niet belangrijker. Daarnaast is de kwalificatie pas over een paar maanden dus tijd zat. Geloof me als het moment daar is zijn Tuur en Hannes klaar en ze gaan gewoon door omdat hun het beste team vormen en de beste individuele spelers zijn. Maar de competitie is erg groot dit jaar en het is maar 1 wedstrijd, een kl*te spawn en er kan een verassing gebeuren, je weet maar nooit.

    Teams tot dusver:

    Tuur & Hannes
    Eso Blade & Vision Sky
    Reson & Cosmos
    Airwave NL & Cpl Kamachi
    Dutch Don Elite & Masterspy NL
    Brokenhunter & Dutch Nightmare
    Xstyle & Hunter

    Nog meer??
     
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... apu waarschijnlijk is de kwalificatie volgende maand
     
  8. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij nou nog niks geleerd van live??? Live is hostafhankelijk lan niet. Live zegt niks! Geloof mij nu maar Reson & Cosmos zijn een goed team.
     
  10. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt me toch niet echt gaan vertellen dat een stel newbs (relatief dan :p) als seraph en ik zelfs met host een kans maken tegen kanshebbers voor de WCG? Daarbij denk ik niet dat we host hadden aangezien zowel seraph als ik dat zelden/nooit hebben. De game was trouwens gewoon lagvrij.

    Ik geloof je op dat 2e. Dat 1e is onzin.

    Edit: Ben je trouwens ReignofChaoz en Bahamut niet in je lijstje vergeten?
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Cosmus is met een u vriend. ;) .
    En over dat sociale leven, ik kan best regelmatig spelen en toch een sociaal leven hebben. Ik speel alleen bijna niet omdat ik het geen leuk spel vind.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  12. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen slechte prestatie, alleen zegt live niet zoveel. Jullie hadden waarschijnlijk host en dat geeft zoveel voordeel dat zelfs hele goed spelers kunnen verliezen.
     
  13. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Tja, dat zeiden de volgende spelers ook :+ :
    maar 3 keer?
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=284803359&player=Dutch DON Elite
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=284805330&player=Dutch DON Elite
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=284806175&player=Dutch DON Elite
     
  14. DonScorpion

    DonScorpion Guest

  15. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep DeStRoY en BuLLeTTiMe 88 ;) we moeten alleen nog veel oefenen en ik moet weer mijn oude skills terug proberen terug te krijgen(als ik die ooit heb gehad :p). Dan maken we misschien een hele kleine kans maar ga er toch meer heen om iedereen daar te zien, maar zeg nooit, NOOIT ;)
     
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    en waarom laat je de 5e keer niet zien...

    wat een zielig ventje ben jij zeg.....

    5 keer jullie host waarvan we 1 winnen en 1 gelijk...sorry hoor
    maar kom maar eens op onze host dan win je er geen 1...
    jullie hebben leuk gespeeld daar..geef ik toe...
    maar om nou stoer te doen als je wint op eigen host..LMFAO LOL

    das toch wel errug triest niet???

    maarja als je er trots op bent moet jezelf weten...(anders post je het niet)

    enne ik hoop echt dat we genoeg sponsors krijgen voor meerdere teams maar zoniet...dan moge de beste winnen...

    enne cosmus is me teammate niet...
    kheb namelijk geen teammate:mad:

    add me maar als je goed genoeg denkt te zijn...;)

    enne jozo nl wat ben jij zielig kheb medelijden met je...:mad: add me maar:D

    ontopic blijven he jongens :D:D:D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  17. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Het ging niet om het feit dat we van jullie gewonnen hadden, maar meer om de trieste mededelingen die we kregen van sommige figuren over masterspy (IbahamutI). En dat Reignofchaoz weer een excuus zocht en vaak een grote mond opzet. Dus als reactie heb ik die potjes geplaatst. We vinden jou een aardige gozer reson, alleen bahamut en reigofchaoz mogen we wat minder.

    Hier het 5e potje: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=284808632&clan=I ST8 Rippon I
    Die was nog niet gespeeld toen ik het tikte.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 aug 2005
  18. eSo Blade

    eSo Blade Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Origineel gepost door eSo Blade
    Brokenhunter & Dutch Nightmare horen niet in het rijtje kanshebbers thuis , die gasten hebben niet meer ervaring als matchmaking. ( no offence hiero , just a fact )

    Nog iets , ReSoN ken ik vrij lang en die gast is goed( beter dan bijna elke Nederlander die ik ken ) het enige wat die mist is een goede team m8 .
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2005
  19. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    foundation is ook echt zo'n skillmap!

    mja Ik ( II Falcon II ) en FTM willen waarschijnlijk ook meedoen aan de voorrondes van de WCG. Net zoals bullettime, zullen we nog veel moeten oefenen en mss niet zo'n geweldige kans maken. Mja, Why not?
     
  20. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    JUllIE VErGEte 1 PwnENd TEam LuiTJEz:

    DE II MaeStrO II en iemand waar bij ik ze level verneukt heb tadaaaa SandKeeper.
     

Deel Deze Pagina