1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Cyber Games

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door halo freak, 15 aug 2005.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij is het gewoon voor elke router port 8602, die je idd zoals sjakie zei je alleen hoeft te forwarden als je wilt hosten. Lukt het joinen niet is het eerder je firewal software dan een port van je router.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had het probleem dat ik de lobby kon joinen op XBC maar de game niet vond. Vandaag kon ik Airwave gelukkig wel joinen. Met xlink had ik hetzelfde probleem. Kijken of dat nu voorbij is.
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAA RESON GAAT WINNEN. NEE dus :+
     
  4. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Join je wel UK PAL servers? 8)
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zie je me voor aan :{ .
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik veel, SFN was een Halo1 clan die CTF Chiron speelde op een LAN waar is was. :+
     
  7. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    DankJEwelHoor Meneer AaP
     
  8. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    SFN is inderdaad een halo 1 clan. Van Airwave en zijn vrienden in de buurt. Aangezien ik heel vaak halo 2 met Airwave speel heeft hij mij geinvite. SFN= Strike Force Nemesis.
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps |:-
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    haha lol Purno

    da kan k me nog wel herinere 8) wij stelde toen ni echt veel voor (al hoewel we maar met 2-0 van BBE hadde verloren en 2 goede kansen op score *) ) en dat was op BG, verder hadde we alle andere matches op BG gwonne (ware 4mathces)
    maar jullie waren de enigen di zig aanstelde en helemaal panisch werde toen we chiron TL gingen doen :p maar miss wist je het niet wij kozen gwoon Chiron omdat ons opviel dat het leek dat niemand wist hoe een shotgun werkt 8)

    maar we zijn wel 3rd geworde met meeste valge gescoort te hebbe :eek:

    ik hoop dat je je over je trauma heen bent

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, toen ik zag dat het CTF Chiron was heb ik niet eens mee gedaan, dus zal allemaal wel meevallen. En ik deed niet mee omdat ik geen idee heb waar in Chiron de rocket ligt of waar die vlaggen staan omdat ik die map nooit speel en ik vind het niet leuk om die map te spelen. Voor de rest heb ik me er iig niet druk om gemaakt, moest alleen maar lachen om jullie lelijke nerd gezichten, hahaha.
    BTW: Ik own jullie op elke andere map, en jullie verloren 10-0 van BBE ofzo, terwijl wij als enige team er 2 vlaggen tegen gescoord hadden. Pfff, stelletje noobs, ik speelde met Esco en 2 mensen zonder Xbox, die ongeveer 4x Halo daarvoor hadden gespeeld ofzo. En ik weet wel waarom jullie Chiron kozen, omdat jullie zelfs met host geen 1 team normaal aankonden en daarom maar een map speelde die niemand kent. Chiron is ook geen map die ze op toernooien spelen dusja.

    Gelukkig voor jou is Halo2 nu uitgekomen en kan je ook eens fatsoenlijke kills maken he. Nou doeggg.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw Team heeft zich aangemeld: Alex V+Darkfor1234 *) het uber dream team _O_
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat deze post nu weer op :confused: ? Kunnen we het gezellig houden. Anders ga zelf even een leven zoeken.
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    MasterApu het gaat prima met mn leven, doe nou maar niet of je er wat vanaf weet. Jij post meer dan ik op dit kutforum, dus ga nou ALSJEBLIEFT NIE het uberultimatecliché ''get a life''/ ''ga een leven zoeken'' gebruiken.

    stfukthx!!
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    En drink jij alsjeblieft is een keer een pilske, je bent nogal opgefokt. Ik begin hier niet te zeiken over dat mensen kutkoppen hebben en kut noobs zijn. Kijk eerst is in de spiegel voordat je over mensen begint te oordelen die je totaal niet kent.
     
  16. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, misschien post ik juist wel zo omdat ik veel gedronken heb. :+
    Ik ben toch totaal niet serieus man, tis maar internet hoor, voel je vooral niet aangevallen.

    PS: Sorry iedereen dat ik dit topic ''ongezellig'' heb gemaakt. :mad: LOL
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kwam nogal serieus over op mij en denk ook op anderen. Maar goed we drinken er nog een en zand erover.
     
  18. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan :+

    <3
     
  19. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    Scheld maar gewoon op aapie hoor, issie gewend van sgool.

    ontopic: BUllettime ne destroy gaan gewoon winnen klaar.

    punt.
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    whah.. lol :9
     

Deel Deze Pagina