World Of Warcraft Beta over wat nu

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Diz4r, 19 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zoals jullie weten is US WoW Beta over :mad: Jammer genoeg.
    Vertel hier jullie mening wat jullie van WoW vonden en welke chars enz je had. :p

Ik zelf had een:
    Undead rogue ( lvl 11 ofzo )
    Tauren Shaman ( lvl 16 denk ik)
    Night Elf Druid ( lvl 19 )

Zelf vond ik Druid het leuks vooral dat je in een beer of in zown zee beest kon veranderen maakte het echt leuk. Maar wat gaan juillie nu doen 26 nov WoW Euro bestellen zodat je een Euro WoW Final Beta key krijgt? Ik iig wel :D

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klik!

Na 170 post moet je toch wel weten hoe het werkt?

3. Diz4r

Diz4r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie titel ?
    Ik dacht ik maak een nieuwe topic omdat die andere topic al verouderd was en je hier je mening kan geven van wat je ervan vond enz ;) . Gewoon voor de duidelijkheid zijn dus 2 totaal verschillende threads. Maarja als dat niet mag hier dan zal ik het wel fout hebben zeker :confused:

4. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil geen wannabee-mod lijken, maar ik liet je even zien dat die topic er ook nog was, maar twee verschillende topics over zelfde onderwerp is niet overzichtelijk, en daarom is het gebruikelijk dat de Modder-etters er vaak maar èèn toestaan.

5. edding3000

edding3000 Guest

wannabee mod :mad:

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Maar ik zit wel al mooi twee jaar langer op dit forum, als Mods zeggen dat ik dat niet had moeten zeggen vind ik het niet erg, maar als jij het zegt, tjah dan kan ik er weinig mee :)

7. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man als je hier al 2 jaar zit dan ben je al een echte die hard weet je _0/

anyway ontopic: Nu de wow beta over is ga ik weer vrolijk verder met cs. Ik vind het niet zo'n cool spel maar ja als het gratis..moet je het toch proberen he.

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben echt zo verslaafd geraakt aan WoW. Dit stond er trouwens op de Europese WoW site (http://en.wow-europe.com):

World of Warcraft®
    European Pre-Order Campaign Announced

5th, November 2004 – Paris, France:
    Blizzard Entertainment® today announced details of its pre-order campaign for World of Warcraft® in Europe. The campaign, devised by Blizzard and participating retail partners, is designed to ensure that players who order the game in advance are guaranteed a boxed copy of the final game on the day of launch. This initiative follows the huge demand for participation in the European Closed Beta Test, which received more than 330,000 applications from Europe alone, a number that far surpassed the estimated overall size of the European MMORPG market.

Beginning on November 26th 2004 , gamers will be able to pre-order World of Warcraft from retail outlets across Europe. In doing so, not only are they guaranteed the option to receive a copy of the final game on the day of launch, but they will also receive a pre-order box containing a special edition CD of selected soundtracks from the game and an authentication key for guaranteed access to the European Final Beta Test.

With indications pointing to strong demand, it is anticipated that access to the European Final Beta Test, as with access to the final game could be limited based on the capacity of the local European servers. Players are thus encouraged to pre-order World of Warcraft to guarantee their copy of the game.

Hopen dat je het bij bijv gcshop.nl ook kan pre-orderen. :)

9. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    idd, je moet toegeven dat het een wannabe mod actie is :) .

Ik heb em niet gespeeld. Ik dacht dat europa ook een open beta kreeg, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen :{

10. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Damn heb m niet kunnen spelen, ik twijfel niet aan de kwaliteit van blizzard games, dus wie weet staat ie hier straks geïnstalleerd!

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, de post van Rolling Ego is niet wannabe-mod. Zijn post is namelijk wel degelijk zinvol, in tegenstelling tot jouw post.

We gaan verder in de thread die Rolling Ego noemde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina