1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee natuurlijk niet, maar de trinkets zijn gewoon de perfecte oplossing om van zwakke-altijd-doodgaande-mage naar een beetje meer ownende mage te gaan. Specs maken ook ontzettend verschil voor mages, dus tja ligt er maar aan.

P.S. Die tactiek moet je nooit tegen een mage vertellen want die lacht je vierkant uit. :+

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dual Trinkets was gewoon overkill.

Ik hou ze beiden gewoon, na elkaar gebruiken is ook prima.

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Burning Blade, Chromaggus and Deatwhing will be up between 8-9pm CEST due to corrupted data on the harddrive

-.-

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat ze die klote Goblin Jumper Cables eens wat beter maken, alle engeneering dingen kunnen kapot of falen... dat zuigt

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoeren zijn het, stoephoeren.
    Net als alle NL n00bs die constant NL blijven praten op General.

Wat een sufkutten zeg.
    Lang leve /ignore.

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is echt je reinste flauwekul. Dat gaat echt helemaal nergens over. Niemand loopt meer in een trap als je hem kan zien, dat is de hele bedoeling van een trap. Je graaft toch ook geen kuil in de weg zonder hem te bedekken en dan nog verwachten dat er iemand in gaat lopen. -.- Zodra iedereen onze traps kan zien kan je ze alleen nog maar in combat gebruiken (waar ze niet eens voor bedoeld zijn, en waar je ze dus amper kan gebruiken) wat de trap vrijwel useless maakt.
    Maar ik heb trouwens nergens gelezen dat traps zichtbaar zijn tegenwoordig, hoop het toch echt niet.

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Kan weer op WoW \o/.

Alleen niet om mijn server :mad:.

8. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Traps zijn nu net als rogues, Als je er recht voor staat worden ze doorzichtig zichtbaar zoals het altijd had moeten zijn.

Edit: Kan nu wel op mn lame Paladin op Stormreaver maar nog niet op Haomarush :mad:.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  9. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    "Hunter traps now use the same rules as stealth rather than being invisible. Detect Trap has been changed to reflect this. "

Niet meer totaal ontzichtbaar, maar wat ik hier uit opmaak ongeveer net zo ontzichtbaar als een rogue. /edit: wat manial zei..

Crits van 4000+?? , niet iedere mage heeft 2 trinkets (rare drop MC en Hakkar(1 per raidgroup). Ik haal met arcane power (35% meer dmg) crits van 2000.
    4000+ crits zie je alleen in films, net als James Bond in films nooit wordt geraakt..;) (om maar een stom voorbeeld te noemen)

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    pfff ik weer verder :9... maar gaat hem neit worden denk vanmiddag.. en vanavond komt mijn vriendin dus kan ik ook neit gamen :9 ... maarja morgen dan maar weer ^^

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Maar jij bent niet (volledig) epic geared, ik deed met mijn frostbolts crits in pvp voor 3900 en in pve zelfs voor 6000+, laat staan als ik 2 trinkets zou krijgen.

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar ik wowtoc kan downloaden? heel mn wow is buged

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan heb ik een fout beeld van mages:).

Maar ik zit dus niet helemaal fout.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee, maar je ziet wel dat het een enorm verschil (kan) maken. Mages hebben arc/X specced zoiezo amper verdedigings middelen, komen we dus in de problemen zijn we gewoon de lul om het maar zo te zeggen. :)

15. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hehe, die traps maakt me niet zo veel uit....ik PvP toch bijna nooit....maar als we het over onzin gaan hebben :)....ik vraag me nog steeds af waarom ik niet met mijn boog kan schieten als iemand dichtbij is :9

16. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Met alleen mijn eigen dingen zit ik tegen de 2600 crits, heb ik geluk en ik heb ik berserker en warrior ook zit ik rond de 4K. :)

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Daar kan ik alsnog tevreden mee zijn, weinig mensen die ze dus zullen zien.
    Maar nog steeds onverdiend. Je hebt echt wel wat skill nodig om iemand anders met skills erin te laten lopen. Sowieso de damagetraps zijn niet eens noemenswaardig. Freezing trap is ook prima, breekt door dots, houdt het vaak niet langer uit dan 10 seconden in pvp. Maar nee, Blizz wil toch weer de casual pvper stimuleren. ;/

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Er is toch ook iets veranderd aan Shadowmeld ofzo?

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Yup, kan geen AS meer casten terwijl je melted blijft. (de nerf die voor hunters van belang is.). En nog een paar dingen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina