1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Zoek jij dan ook mensen die voor je levelen als je toch van plan bent even pauze te houden :+

Daarnaast ik heb wel zelf al die instances gerunt als feral druid :D

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    :eek: Zo zien mijn WoW dagen er ook uit...

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer gewoon te minderen. Dit lukt echt wel. Het is zonde om je character te deleten, dan kun je hem beter inlijsten:p. En een weekje stoppen is een goed begin.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Je kunt hem beter verkopen op Marktplaats.nl denk ik, dan heb je al een deel van je geld wat je aan WoW besteed hebt terug :).

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Mja, daar heb ik ook aan gedacht, maar het idee alleen al dat 1 of andere noob mijn naam als Warlock teniet zou doen...

Nah.

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Agree, zou er zelf ook niet mee kunnen leven.

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb liever wat geld terug en een slechte naam op een server dan geen geld en een goede naam op een server waar je niet meer op speelt :confused:. Als je het toch niet meer speelt, wat boeit je je naam dan...

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je een jaar lang een naam hebt opgebouwd op een server, en dan dat opeens iemand je naam gaat verpesten dan is dat natuurlijk niet leuk.

Ik vind het wel erg drastisch, maar het zou ook voor mij de beste keus zijn, het enige probleem is dan dat ik 1 Pala met full LF en een priest met tier 1 stuff moet deleten, en dat zou ik niet kunnen. Misschien verkoop ik hem wel met de Burning Crusade addon, en ga dan overnieuw beginnen, ik zie wel.

Veel sterkte btw Pbateman, het kan best zwaar zijn om WoW achter je laten. :)

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    We zullen het zien, ben inmiddels iets terug gekomen op het besluit, denk dat ik WoW de schuld geef van dingen die eigenlijk niets met WoW te maken hebben, maar meer met mijn eigen zelfdiscipline.

Dus ik ga deze week iig niet spelen, zoek mijn vrienden weereens op enzo, en dan zal het vast wel goed komen en zit ik hier over een week weer te vertellen hoe hoog mijn crits e.d. waren :D

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Haha.

Nou ja, ik heb genoeg post gelezen van mensen van wie hun leven was verneukt mede door WoW (natuurlijk doe je het net als gokken zelf, maar dat is een hele andere discussie).

Laten we hopen dat wij er niet 1 van hun worden. ;)

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals Volkoren ook al zei, je speelt een jaar lang vele uren per dag met een grote groep mensen die je erg goed leert kennen. Sowieso kent iedereen na zo'n tijd je naam op de server. Je guild members, pve raid members, pvp raid members daar bouw je allemaal een goede band mee op, en dat kan ook niet anders als je minstens 8 uur per dag met ze samen speelt. Dan is dat het echt niet waard om te verwerpen voor een beetje geld.
    Sowieso snij je jezelf er mee in de vingers als je ooit nog is ergens anders actief bent in de online gaming community. Zeker bij mmorpg's, waarbij vele (stel je switched van game) toch vaak weer een guild starten met guild maten uit andere mmorpg's. Of als je verwijst naar je status van verdiensten en mensen informeren even en blijkt dat je zo'n lamer bent die zijn account heeft verkocht. Wordt je ook niet veel populairder van.

En tuurlijk kan je nog steeds voor het geld kiezen, maar dat bewijst dan ook dat je niet voor de volle 100% van WoW geniet.

WoW is perfect om je in te verschuilen, en heb je enige problemen met zelf discipline (*kuch*ik*kuch* ) dan verzaak je al gauw een hoop dingen omdat je gewoon lekker bent gaan WoWen en niet meer aan die dingen dacht. :) Dan kan je ook gerust wat bewuster gaan gamen en meer aandacht aan real life besteden. Niks aan de hand. Het is wanneer je in real life ook nog continu aan WoW denkt, helemaal als je iets met je maten aan het doen bent ofzo. Dan kan je beter je char deleten en je account opzeggen en de game verbranden. :+

Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Dus als je ruzie hebt met iemand en je handen naar voren doet en FROST SHOCK zegt, dan is het tijd om hulp te gaan zoeken.

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Awww Nix :mad:..
    Ik heb je nu pas 1 keer ingame gezien :'-(!

Maargoed je bent al de derde die dit doet. Alles disenchanten en character deleten... Erg drastisch maar wel de beste oplossing.

Als je niet weet wat je met je Nexus crystals moet doen kun je ze altijd op Everlook AH zetten :x

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Rustig maar, het is nog niet zover :D

15. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toevallig ook afgelopen week tot de beslissing gekomen te stoppen. Speel het sinds het begin, maar ongemerkt heeft WoW het afgelopen jaar toch wel invloed gehad op zowel schoolprestaties, sociale contacten en in de huislijke sfeer. Nou is WoW zelf niet overal de boosdoener van en heeft het grotendeels toch met discipline en wilskracht te maken, daarmee ben ik het eens. Maar de verslavende werking van WoW is net de druppel die vaak voor problemen zorgt.
    Deze twee links beschouw ik dan ook als behoorlijke eye-openers. De verslaving was bij mij misschien bij lange na niet zo erg als sommige anderen. Maar het idee dat het nog veel meer gaat kosten zit me niet erg lekker. Daarnaast viel me afgelopen week op hoe bizar zo'n verslaving wel niet is. Dezelfde avond dat ik net m'n nieuwe X360 & Oblivion gehaald had, begon ik eerst met inloggen van WoW in plaats van die gloednieuwe console aan te sluiten.:eek:

Al met al zal 'k iig een hoop tijd overhouden. Maar m'n character deleten is net iets teveel van het goede, dan krijg ik het idee dat de speeltijd het afgelopen jaar helemaal voor niets geweest is. Daarnaast zal ik het ook niet uit sluiten nooit meer terug te komen, en dan is het toch wel handig om nog wat te hebben klaarstaan. Wél even alle WoW related bookmarks en items van m'n computer gehaald, dan wordt de verleiding terug te komen toch iets minder groot.:)

Succes met je beslissing iig Pbate!

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Voelt net als roken...Ik ga stoppen! En dan toch altijd terug blijven komen....:+

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ohja, 7/8 Might.
    Nu de legs nog -_-, nog nooit gedropt

wel lache om 3 MC's in een week te doen door fuck-ups van Blizz :+

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol, hebben wij ook gedaan. :p

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb nu wel heel even genoeg van MC.
    Gisteren dachtenmeer mensen er blijkbaar zo over, ging echt langzaam met een übersloom en slordig begin. Daarna ging het zoals gewoonlijk zonder al te veel problemen. Ben wel aan afwisseling toe. Misschien zelfs weer eens UBRS doen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina