1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Shut it PvE nabje. :+

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Yay, Deathwing krijgt weer een migration kans. :D

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ben ook sinds level 57 instances aan het runnen. Helm en een ring is nog groen, de rest is tier 0 of beter xD.
    Moet mijn 4e BS nog ff binnenhalen voor de 40 AP set bonus, en dan respeccen en me vol richten op PvP. Leuke gear halen en evt een DS-helmpje als alle hunters hem al hebben. Rok'delar zal ook wel een keertje komen. Al hebben we nu 4x EoD achter elkaar gehad -_-

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Nice. :) Ik kan je trouwens aanraden om BS te vergeten voor PvP en zoveel mogelijk DM gear binnen te slepen (Tribute en West voornamelijk). Sowieso even backwood helm halen (is een hele simpele quest in DM West), imba helm.
    En bij tribute runs even Barbarous Blade halen + tarnished elven rings + Leggings of Destruction + Ogre forge hauberk (of hoe die ook heet :+).

5. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Peacemaker zou ik ook mee akkoord gaan, scheelt maar 4AP. Lieft 2x bone slicing hatchet, meer AP ^^
    Zal even kijken naar Backwood helm, dacht dat het een Tribute reward was.
    Kheb blabla legplates of striking (je kent ze wel :+).

Anyways, dank :D

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    np, en ja peacemaker is ook prima. :)

Rank 11 vandaag geworden. Was van 77% rank 10 naar 23% rank 11 gegaan met 210k, standing 17. :cool: Epic mount = snel. :D

7. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hunter squad van onze guild lijkt altijd de grootste lol te hebben met het hunter only killen van outdoor bosses :p.

T lijkt me een erg leuke class, maar als ik speel, dan heb ik eigenlijk maar 1 char. Vandaar dat ik nu tegen 50 days played zit met mn warrior.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik zit op 67 days played met mijn lock, en kom er ook amper tot niet aan toe om een 2e char te hebben.

Mijn rogue is al een poosje lvl 28 iig.

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Jup:). Als je er een keer op speelt probeer mij te whisperen: defion, krijg je een invite.

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo'n increase met 210K? Wow! Gefeliciteerd man. :cool:

edit:
    Even bij mezelf gekeken, van 6% rank 10 naar 62%. :cool: Standing van maarliefst 21, 197K honor. Als ik dit volhoudt dan ben ik nog commander voordat ik naar Rome ga over 2 weken.

Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gaat rerollen op Vek'nilash PM me ff je gegevens dan weet ik wie ik daar allemaal kan verwachten :)

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Thanks. :) Stond zelf er ook even van te kijken, had niet verwacht dat ik al meteen op 23% rank 11 zou komen.
    Jij ook lekker gestegen trouwens. :D Als je even flink gaat pvpen van de week heb je volgende week al je rank te pakken. :)

Ik ga sowieso voor rank 12, zou ik binnen 2 weken moeten kunnen hebben, denk dat rank 13 me iets teveel tijd gaat kosten maar dat zie ik wel als ik 12 ben. :cool:

13. Ik snap nog steeds niet hoe die nurfed HUD werkt, moet ik hem gewoon in mijn wow folder plaatsen? want dat schijnt niet te werken hier.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben zelf ook 50% gestegen en zit nu op 90% rank 9, beetje bummed dat gisteren er alles zo lang aflag anders had begin rank 10 er wel in gezeten.

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Helm: done.
    2 nieuwe wapens, 22 agi samen.
    Rang 2 :+
    En nog 1 groen item over :cool:

Vanavond Ony en MC attunement regelen, dan ben ik even klaar ;)

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Netjes, begint op te schieten. :cool:

17. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Je unpacked de file in je Wow/Interface/Addons folder. Dan tijdens het inloggen tijdens je character screen, klik je linksonder op Addons en select je NerfedHUD, simpel. Als de addon out of date is moet je WowToc ff runnen om de addons voor deze patch the updaten.

-WowToc kan je hier vinden http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=216

Dan kan je ingame nog commands ervoor gebruiken. Die kan je wel op de page vinden waar je de addon van download. GL :)

18. Heel erg bedankt voor deze post :). ik vond het namelijk niet echt duidelijk uitgelegd op hun site, dus thanks a lot :)

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Iemand nog tips om een goede guild te joinen.. Ben namelijk hunter en daar zijn er al zat van. Iemand suggestie's?

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gewoon lekker rustig doorspelen tot je een leuke guild tegen het lijf loopt?
    Doe ik ook. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina