1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik weinig tijd heb, ben ik deze week maar weer is begonnen met WoW. Toen ik mijn character op Stormreaver wilde openen, stuitte ik op een queue van 200 mensen (doordeweekse dag)... Dat was vroegah wel anders! Die goede oude begintijd. *snif* Toen Volkoren bijvoorbeeld nog met zijn paladin en XBW guild Broken Alliance speelde. Zijn er eigenlijk nog veel mensen uit die guild die het spel nog spelen? Orcrist zat ook in die guild, toch? En Mezzz, of Mezzo, of whatever. ;)

Ik ben nu trouwens een nieuw character begonnen. Te weten een undead priest op Mazrigos. Zijn er hier nog mensen die horde spelen op die server?

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, hoe kun je me nou vergeten :')

Slet <3

Had trouwens nooit verwacht dat jij ooit weer aan de WoW zou gaan. Ik zelf zit nog steeds in twijfel, maar weet me nog net genoeg in te houden ^^ Ben benieuwd hoe lang ik het nog volhoud. Toch leuk dat je weer speelt :)

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Jazeker. :cool:

Calibretto Troll Rogue level 14.
    Knolan Troll Hunter level 22.
    Emeric Orc Warrior level 16.

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren eindelijk het blood van drakki gehaald in UBRS. Vanavond de eerste Onyxia run van onze raid alliance Mystery Meat, ben benieuwd hoe lang we het volhouden :+

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Goede oude tijd ja. :cool:
    Spelen nog veel mensen uit die guild trouwens. En als je The Ascension er bij rekent nog meer. Waren toch allemaal bikkels. :)

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ...Die inmiddels in volle Tier2 rondlopen, niet? :+

Hoe zit het btw met de hardcore guilds op Storm? TCC, DR, TT, Sheep?

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Tier 2, al wat AQ set items. Dat soort stuff. :+

Sheep is niet zo hardcore meer, hoor je iig niet veel meer van. TCC, DR, TT en EL doen het allemaal uitstekend. EL en DR zijn al een tijdje bezig met C'thun geloof ik, hoe het met de andere guilds zit weet ik niet.
    Laatst dus die outdoor dragons met een TCC/DR raid mee geweest en als je dan die gear zit van die lui. Damn, wel even om jaloers op te worden. :)

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    TADAAAAA! 60 :cool:

9. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Tot gauw! ;)

<3

Grave, ik voeg je chars toe in m'n friendslist. Mijn nick is Elise. :)

Ascension, hehehe.. Helemaal vergeten die guild! Die merge van destijds was echt een goed idee. ;)

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag even een dagje gepvped. Ik ben nu level 29, orc warrior, 295 HK vandaag:). Alles gewonnen, continu 50 HK en 4 deaths ofzo:p.

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het gaat niet om de HK's. ;)

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Jaaaaa die goede oude tijd, toen ik samen met Orcrist guild had. :'-(

Maar ik ben net gestopt, net mijn account opgezegd, examens binnenkort en ik ken mezelf. 8)

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    :+

@ Pim - Gz. :)

@ Volkoren - Mis de goede oude tijd.:mad:

Net trouwens BWL full run gedaan net binnen de 4 uur. Alleen 2 keer gewiped op Vael, rest eerste try neer. Neffy dropte nog Ashkhandi. :cool:

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nooit meer zoveel lol gehad met wow als toen ik had met Broken Alliance en Ascension. En dat is jammer.

15. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis die begintijd ook. Het boeide niet wat voor items je had, alswel wat voor level je was (wow je bent level 42!!!). Het was ge-wel-dig als iemand met een mount voorbij kwam. De sfeer in die guild was super.

Nu ik weer speel zie ik dat het allemaal om de (epic) items draait. Best wel belachelijk eigenlijk, gezien die items geen ene drol meer waard zullen zijn zodra de expansion uit is. Blue items zullen epic items gaan overtreffen (level cap 70).

Heb een maand speeltijd om te zien of het spel me weer bevalt of niet. Nog geen idee of ik het na die maand weer verleng, gezien de zomervakantie er dan al weer snel aan zit te komen. Het is in ieder geval wel grappig om eens met de horde, mijn voormalige 'tegenstanders', te spelen. :)

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Begintijd was echt geweldig, met z'n allen lvlen etc. Maar moet zeggen dat ik nu ook super veel plezier er in heb, misschien nog meer dan toentertijd. Zit in een hele gezellige guild, we gaan veel uitdagingen aan etc. En bij ons draait het niet zo zeer om epics, maar meer om de gameplay die er bij komt kijken. En ja, epic geared zijn is natuurlijk wel zo leuk aangezien je dan nog meer uitdagingen aan kunt gaan. :)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    NIEUWE PC

nieuwe pc voor oblivion, beetje wow etc :).
    van 3 minuten laadtijd van continent switch, 2-5 minuten geen npc's zien in ogrimmar nu 5 seconden laad schermen bij instances etc.
    45/60 fps in ogrimmar op full settings :eek:

Je kunt altijd nieuwe characters maken, niemand verplicht je constant met 1 character te spelen.

Ik kan nog wel ff op me shaman spelen.
    Gisteren me heart ingeturned en nu proud owner of

Zandalarian Hero Charm
    Binds when picked up
    Unique
    Trinket
    Use: Increases your spell damage by up to 280 and your healing by up to 560 for 20 sec. Every time you cast a spell, the bonus is reduced by 35 spell damage and 70 healing.
    Cooldown: 2 min

18. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat je nog die windows balk onderaan hebt tijdens het spelen, zodat je nog kan msnen tijden het spelen?

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Op de windowed mode spelen doe ik ook 8)

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Het vraagt wel wat meer van je pc hoor.
    Scheelt ong 4-5 fps. Maargoed, alles draait perfect op hoogste instellingen, dus mij maakt het niks uit. Vond het lastig om steeds te alt-tabben dus speelde ik maar zo. Kan nu ook niet meer anders spelen door de button-size.

Edit: Options->video options->windowed aanvinken.

Laatst bewerkt: 8 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina