1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als je het "connected" bericht krijgt, klik je op cancel, dan krijg je de serverlist :cool:

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1

te vaak maar nu serieus bezig met mijn warrior ... super gaaf vind ik het die eerste 20 lvls vond ik altijd gewoon zo erg en nu wordt het steeds leuker... heb al beetje vette look haha... en leuke damage ^^... alles komt goed maar op deze blijf ik doorspelen.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zucht…

Echt, WAAROM heeft Blizzard het zo gemaakt dat je 40 man nodig hebt verspreid over 8 classes om echte endgame mee te maken…

We hebben nu 2 moeilijke periodes overwonnen als guild zijnde, eentje toen we bleven steken op Rag, veel mensen vertrokken naar guilds die verder waren, we krabbelden op, haalden Rag alsnog neer, toen hadden we winter-break omdat veel mensen de feestdagen bij familie enzo wilden vieren, weer een zooi mensen weg omdat die vonden dat we niet verder kwamen in PvE, weer overwonnen door o.a. ZG te clearen, weer nieuwe mensen gerecruit, en nu krijgen we BWL niet elke week vol, dus wat denk je wat ?

Weer een stroom leavers…..

Ben het echt zat, ga opperen om te migraten als guild met degenen die WEL willen blijven om te vechten, en de rest zoekt het maar uit.

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hebben wij ook gehad, reden daarom dat wij !@#$%^ 2 maanden op Vael vast zaten, nu zijn we eindelijk bij Nefarian en zitten de raids bomvol en krijgen we 10 applications per dag, als je echt blij was met je guild moet je gewoon even vechten en geduld hebben. Ze komen er uiteindelijk echt wel. :)

5. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    W00t! Alweer een lvl 3 Mage op Deathwing -_-

6. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Bah, Deathwing is VOL !!!!!

7. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe.. ja dat is waar! :'), maar 2 van mijn vrienden zitten daar.

Zit jij er ook ^^ Oh wacht.. Horden00b :p

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Wij hebben een groep officers die overal altijd wel zin in heeft.
    Dus als er niet genoeg mensen zijn voor BWL, gaan we ZG en lopen we weg met mooie loot (Zin'rokh, die normaal nooit naar een tank zou gaan).
    Andere members zien het, en proberen in die groep te komen. De enige manier om mee te kunnen in die groep is te laten zien dat je ook echt wil, en dan kom je automatisch bij volle raids zelfs in BWL waar we alleen maar wipen op Vael.
    Dan wordt er doorgewisseld in ZG, krijgen de mensen die hebben laten zien dat ze ook echt meewillen hun loot, en zijn ze happy. Heart of Hakkar gaat ook naar de members die de meeste tijd in de guild stoppen, en wie wil ZHC nou niet?

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben officer, en geloof me, we doen er als staff ALLES aan om verder te komen in PvE, fuck it, we geven zelfs vrije tijd op om dingen te regelen voor de guild, vrijwillig, maar oh wee als we eens een keer 2 weken vast zitten op een baas, dan stroomt het forum weer vol met ‘’I’m leaving the guild’’ posts…

Wordt er echt pissig om, dit schiet gewoon niet op om elke keer weer nieuwe mensen te recruiten, MC te farmen voor die lui om ze betere gear te geven, en hoppa daar gaan ze weer want een avondje wipen op Razorgore zit niet in hun persoonlijke planning…

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Is het probleem met oudere servers die full populated zijn, er zijn zoveel goede endgame guilds dat mensen alleen nog maar epic gericht zijn en geen zin hebben om te wipen. Beetje jammer. Persoonlijk vind ik een instance veroveren leuker dan farmen.

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Misschien helpt een (bertrekkelijk) lege server ook wel.
    Wij zijn de op 2 na beste guild aan alliance kant, en de 2 die beter zijn farmen Nefarian. Dus waar kunnen ze buiten ons naar toe? Een guild die wiped in MC, dus dat doen ze ook niet.
    Deathwing zit overvol, waardoor er genoeg guilds zijn om naartoe te gaan en ook genoeg guilds zijn die wel al verder zijn dan Razorgore...

En dat zeg jij :+
    Je zit bij een van de meest succesvolle coalities en gaat nog niet zo lang mee. Veroveren :+

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    100% mee eens, bij de vorige migration periode gaf ik ook al aan dat het beter zou zijn te vertrekken, en dit keer ga ik weer alles geven om ervoor te zorgen dat de GM en die andere officers het ook zien dat het niet meer opschiet op Deathwing.

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik wil vandaag wat addons installeren. Ik wil graag beginnen met de healthmeter addon, je weet wel dat je je eigen healt ziet en die van raid members. En die addon waar je ziet welke aanvallen jij doet en welke aanvallen op jou worden gedaan lijkt me ook wel handig. En weet iemand een leuke interface voor mij? Ik ben een level 35 orc warrior.

Edit: Halen jullie alleen addons van cursegaming of ook andere sites?

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    ctraid en scrolling combat text, en check de 1e page.

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    D'oh. :+ Ik farm MC en BWL mee etc, maar in AQ40 zijn we nog aan het wipen. Vind dat toch leuker. :) Naja, ik vind atm BWL helemaal te gek, maar dat wordt over een paar runs ook wel minder. =]

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ctraid? Maar hoe werkt dit precies? Al zet ik het aan wanneer ik in mijn eentje aan het spelen ben merk ik er dan al iets van? Is er ook een addon waardoor ik mijn eigen healt kan zien?

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon de info op de site lezen, de help file en ff uitzoeken, moeilijk is ut niet, knopje heb je bij je map screen zoiezo, effect heeft ut pas in raids.
    Gewoon in je guild vragen, genoeg mensen die ctraid gebruiken.

Voor iedereen die cares of wat dan ook ;).

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-shaman-en&t=81002&p=3

Op deze page staan enkele posts over shaman ideas van mij, ongeveer 11-14 A4tjes verspreid over 4 posts.

Bijvoorbeeld; bloodlust, greater totems, extra debuff op mobs voor elemental shamans.

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Haha, pvpen met een goede raid (en orc ;) ) is altijd leuk. ^^

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    :cool:
    Marshal raid (en ik dus :+) heeft afgelopen 2 weken geen 1 AB meer verloren, sinds de leiders van horde warlord raid HW zijn geworden. Onze raid domineert dus de gehele PvP scene op onze server, en dan krijg je wel is dit soort scores. :+

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nou in entropy bestaat 3 dagen (de beste horde van onze server PvE wise) en we zijn doorgestroomd in AQ 40 naar Twin Emperors waar we na 2 try's ze op 45% hebben gekregen. De rest ging allemaal down op de eerste try en we deden het met 38 man.

De eerste avond deden we ragnaros met wat randoms en 4% gekregen pre-sons. Heb nog nooit zo heerlijk geraid als die avonden :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina