1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Mining, maar skinning levert wel watop, zeker op wat hogeren levels.
    Je moet gewoon alles voor een afschuwelijke lage prijs op AH zetten...
    Je hoeft niet echt moeite te doen om het te krijgen en je krijgt er geld voor... makkelijkste wat er is lijkt mij

Waarom doet wow zo kut na die patch?
    Dan kan hij wel connecten, dan weer niet of het gaat heel traag.
    Ik word er gek van, ik betaal niet voor niks!

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mining heb ik al 2nd Proffession, levert wel lekker cash op in de vroege levels.
    20 Copper Bars voor 40s. Ben meestal del aagste prijs op AH.
    Light Leather daarintegen levert nog geen eens 9s per stack op, knap hoerig als je het mij vraagt.

Maargoed, ik blijf 't wel even aankijken.
    Anders neem ik Engenering erbij ofzo.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Shit ik dacht dat ik afgekicked was.. spookt er vandaag weer in mijn hoofd rond om weer aan WoW te beginnen. |:-
    Ik ben al vaker gestopt met WoW maar telkens weer begonnen. Ik vond vooral jammer dat er hier veel over gepraat werd en ik eigenlijk hier nooit mee kon praten. :'-( :D Ik ben van plan om weer te beginnen binnen een week en zijn er mensen hier die een nieuwe character van plan zijn te maken? Maar ook een beetje volop mee speelt? Ook heb ik laatst van iemand gehoord dat er rond deze weken een nieuwe pvp server aan kwam die op de nieuwe hardware draaide.. en dat er ook meteen een char.migration op begon. Maar ik loop weer buiten mijn punt te kletsen. Zijn er hier nog mensen die overnieuw willen beginnen? Als er een aantal verslaafde hier zijn die dat zouden willen hoor ik het graag en haal ik morgen meteen een nieuw kaartje :cool:

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook laptop, maar je kan hem gewoon op je usb poort aansluiten.

- En over die begrafenis. In WoW speel je nou soms wel weken achter elkaar 10+ uur of meer samen. Sowieso als je al langer dan een jaar speelt met dezelfde mensen leer je ze echt wel kennen. Als er vervolgens 1 van doodgaat en je kan niet naar de persoon zijn/haar begrafenis irl, dan is het allicht geen slecht idee om een ingame ceremonie te houden. Ikzelf zou er iig ook bij willen zijn als ik iemand die ik ingame goed ken dood zou gaan.

@ Graveheart - Skinning begint pas bij 220+ oid wat op te leveren. Maar dan ook flink. Helemaal zodra je in Burning Steppes dragons kan fileren krijg je heerlijke cash binnen. Volgens vele de beste gold grind methode op dit moment (skinning + bs dragons grinden that is).

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hier had ik ook al last van, en zo te zien ook nog veel meer mensen. We moesten gisteren meer dan een uur wachten om onze raid compleet te krijgen omdat veel mensen problemen hadden met inlogggen.

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan houden we skinning er nog maar even in. ;)

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    :cool:

En jahoor, weer een leuke alles verziekende bug. Dit keer mogen de pvpers zich weer is verkozen voelen. Alle honor van vorige week is vervangen door de honor die je gister hebt gehaald (althans dat is zo op SR ally side op dit moment). Erg leuk, nu ben ik 22% gezakt. Meteen een ticket gestuurd en hoop dat ze het maken anders heb ik flink wat uurtjes voor niks gespeeld. :{

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Laat maar ...

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  9. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Dat wist ik :9 Nee maar dat speelt tog irritant zover van je scherm af? of je moet hem op een monitor aansluiten en aan de kant gooien... moet lukken aangezien je bijna dezelfde als mijn hebt.

Geef mij tog maar mn eigen tobo'tje

Dus die laatste mini patch heeft best veelproblemen veroorzaakt?
    Test blizz geen patches?

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit niet veel verder van me scherm af dan, heb het al gecheckt. :)
    En yup blizz is weer lekker bezig.

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm... telkens als ik probeer te connecten krijg ik Disconnected from Server :mad: Is dat die fout die door de patch kwam? Hoe verhelp ik die?

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    De honor van disndag op woensdag is normaal gegaan, maar van woensdag op donderdag is er weer een honor ranking geweest. Je hjebt geluk als je gisteren heeel veel PvP had gedaan, en pech als je heel weinig had gedaan :+

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Houd je mond! Ben 40% gezakt. :mad:

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    lawl, ik 30% gestegen! :cool:
    Doe altijd op woensdag mijn PvP voor de hele week :+

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zojuist voor het eerst WSG gedaan.
    30 kills ofzo. :)

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Was ik eindelijk 10% rank 10, terug naar 70% rank 9. =/

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    /hug

meh, verveel me. Kom server enzo niet op, maar hoor Guildies in MC.
    dan maar naar Storm om op druid ofzo te spelen,. volgende alt 8)

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    It would seem the weekly Honour update has been calculated twice for below realms.

The second update was made sometime on Wednesday evening after the realms became live following maintenance.

The result is a significant loss in rank points for all players on these realms because the game believes a week has passed with all players almost totally inactive.

We're working diligently to resolve the issue and will keep you posted.

The affected Realms:
    Earthen Ring
    Ravencrest
    Runetotem
    Shadow Moon
    Shadowsong
    Shattered Hand
    Silvermoon
    Skullcrusher
    Spinebreaker
    Stormrage
    Stormreaver
    Stormscale
    Terenas
    Thunderhorn
    Turalyon

Update:

We are fairly certain we have located the issue, and will attempt to correct it later tonight in the off hours. It should be doable without restarting the servers. We want to assure you that the honor data is intact and nothing is lost so there is no need to worry about this not getting fixed. We are sorry for the inconvenience.

Vanaf de europese site, niks om je druk te maken dus.:)

19. davoslov

davoslov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eeehm, kan je punten 1 & 2 iets verder uitleggen? aggro? growl? Nouja, ik heb een lvl 22 cat als combat pet.

Maar ik heb de gruwelijke manier gevonden om mannetjes te dissen bij 1vs1 (tegen een hoger lvl mob). Eerst frost trap, aimshot schieten totdat ie in de trap zit, pet roepen, fire trap neerzetten, nog een keer aimshot, concussive shot, serpent sting, of wat dan ook totdat ie dood is, maar ik moet in elk geval de traps en aspect of the hawk vaker gaan gebruiken...

Leuke theorie vond ik zelf, nu kijke hoe het werkt in de praktijk :p

20. davoslov

davoslov Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is wel een goede manier om de hele guild bij het overlijden van zo'n snaak te betrekken... tog

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina