1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Volgende week zijn er migrations van SR > ?, doe dat anders? Raak je je char ook niet kwijt.
     
  2. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ik dat vanmiddag tog maar is ga doen HaloTrooper dan Whisp ik je wel.. :)
    En ik ga denk ik niet mn char migraten , ik wil sowieso een ally char houden op Stormreaver (lvl 45 gnome warlock nu).. nauwelijks tijd gehad om te spelen laatste tijd..
    Zou trouwens wel leuk zijn als er nog wat meer lui van XBW naar die server kome??? hoe meer (NL) zielen hoe meer vreugd of niet dann :)
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb liever + 700 dmg en 3k HP + 5k mana dan + 300 dmg en 5k HP en 7k Mana.
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag level 40 geworden. En dat betekent dus ook dat ik een keuze kan maken tussen weapon en armorsmith. Iemand tips?
     
  5. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1

    mmm.. ik niet :p maar dat verschilt denk ik heel erg van speel stijl :p jij bent denk ik destruction lock en dan heb je de hp niet zo heel hard nodig :)
    Ik ben affliction/demon lock en dan is hp meer dan welkom :)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Meer spellpower betekent dat je meer damage doet voor minder mana dus heb je ook minder intell nodig.

    Heb 4k health / 5.7/6k mana unbuffed.
     
  7. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik heb de game 2 maanden niet gespeeld, en ben nu weer begonnen.
    Maar ik heb last van haperingen. En beeld blijft heel vaak even haperen, net zoals lag maar dan constant om de zoveel seconde.
    Waar kan hier de oorzaak van zijn.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Oude addons ?
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, gebruik geen addons
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Meer lui naar SR of die nieuwe server waar je heen wilt gaan? Want op SR zitten al veel Xbwers. ;)
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Op Mazrigos zitten er ook een aantal hoor.
    En dat is een server van een half jaar oud ofzo. :)
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Niet eens Graaf, gok op 3 maanden. Btw imo is het spelldmg > all, hoewel ikzelf toch wel een balans van stats houd en spell dmg. Zit met mijn mage nu precies op 400 spell dmg. :)
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Tijdje geleden mijn talents is goed verdeeld over MM en Survival. Na een paar weken gespeeld te hebben blijkt dit niet mijn speelstijl te zijn.. Zit er nu over te denken om in BM en MM te doen, verstandig of niet?

    ps: Gaat over een hunter btw.
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mij lijkt BM nou niet echt iets voor MC etc, maar dat is mijn mening.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Mwa.. pets mogen in onze guild en als ik gewoon 30.21.0 doe dan is het best oké lijkt mij, toch?
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ligt er een beetje aan wat je wilt met je hunter. Als je wilt pvp'en zou dat opzich wel kunnen. Maar je moet je voorstellen dan scatter shot totaal nutteloos is in mc. Verder zul jij je pet niet vaak gebruiken in instances(tenminste alle hunters die ik ken doen dat niet). Trueshot aura is heel erg handig maar verder is het ook heel belangrijk dat je damage doet. BM is goed in 1 vs 1(vooral tegen cloth dragers, NEFR), maar in instance lijkt het mij niet de beste keuze.

    Maar het is maar een spel, dus je moet altijd gewoon kiezen wat je zelf wil :).
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Klinkt vrij logisch ja :).. Heb nu 0.20.29, maar ga het dan denk ik maar 20.30.0 maken.. Lijkt me ook vrij goed.

    EDIT: Of 0.30.20 |:- .. Ik weet het nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan heb je ook nog 1 puntje over voor trueshot aura of Intimidation. Als je jouw specc van nu niks vind, dan moet je het gewoon veranderen. Doe ik ook met mij mage(zit nu al op 50g) en met me warlock(40g):eek:.

    Volgens een paar hunters van me guild is 0/21/30 een goede pvp build(zeker als je veel agi hebt), 0/31/20 een goede pve built voor trueshot aura. BM specc is vooral goed voor grinden en lvl'en en 1 tegen 1.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga voor 31 or 21 in BM of helemaal niet.
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb nu 0.20.29 maar van dat PVP'en zie ik niets terug, vriend van me heeft het in MM en BM en stond al op lvl 55 in de top5 met AV.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina