1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jep, Rajaxx idd.

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    lol die 5 punten in BM zijn dus echt compleet waardeloos. Je MM tree is echt schandalig. 35 punten er in gepropt, maar je hebt Hawk Eye niet volledig, wel TSA maar geen Ranged Weapon Specialization. Geen 5 punten in Mortal Shots. Het is gewoon een geheel zooitje. :) Zou als ik jou was de hunter forums nog maar is doorspitten opzoek naar enkele tree's en die gewoon kopieren. Met een fatsoenlijke build heb je meteen een stuk meer plezier.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Whaha.. ik word regelrecht de grond in getrapt hierzo :+ . Maar oke, ik zal wel even gaan kijken :p.

EDIT: http://wow.allakhazam.com/profile.html?935409, is dit iets?

Laatst bewerkt: 25 mrt 2006
  5. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Als PvP warrior vroeger, en DPS MS warrior in PvE nu, heb ik veel nagedacht over de relatie tussen warrior en andere classes. Warrior is van mij het enigste character dat ooit boven de lvl 10 is uitgekomen en zal ook altijd mijn enigste char blijven.

Als eerste: een warrior is nogal al afhankelijk van zn gear. Dit houd in dat als je op lvl 60 alleen greens hebt je waarschijnlijk niet zo veel kan uitmaken (behalve tegen bepaalde classes maar daar kom ik zo op). ECHTER, de warrior is wel de enigste class die na 60 kan blijven doorgroeien, juist omdat ie zo gear afhankelijk is. (nice is gear is plate met crit chance en veel agility,verder is stamina belangrijk)

Ten tweede: Als warrior zul moeite hebben met:

Shadow priests (ren weg tenzij je super gear hebt, of blijf staan en ga dood zoals ik vaak deed :D :p),

mages (zijn niet onverslaanbaar, ZKER NIET IN WORLD PVP. maar in duells zullen skilled mages met goede gear altijd winnen van skilled warriors met goede gear),

hunters (in world pvp kan je ze vrij makkelijk pakken denk ik, maar in duells zijn ze een pain in the ass).

Ten derde: Classes die je vaak zal inmaken zijn:

rogues (breek 1 sec uit hun stun en burst damage ze naar de hell, orc ftw
    hier vanwege 20% resist stun)

Verder is het een kwestie van jou skill en snelheid en die van je tegenstander.

Uiteraard geld alles wat ik hier zeg alleen voor een Mortal strike build.

PS: en owja, in duells zijn warriors zowieso benadeeld, dus als een noob je daar owneden roept: HAHAH OMFG NOOB, moet je em gewoon negeren :). Een duell is geen world pvp ^^ (of BG pvp)

/salute, Rothbang (ex - pvper for the horde ^^)

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik als (trinket) mage vind het altijd leuk om een single war een vlag te zien verdedigen en dan met 3900 crits de grond in te boren. :cool:

7. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bijna level 57 EINDELIJK komt het echte WOW leven in zicht!

Zit nu op Mazrigos, gelukkig eindelijk van Spinebreaker aka the spanish server af!

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Pssst, whisper me eens binnenkort? *wijst naar sig* Op een van die 2 hang ik nu rond ;)
    Oh, welke guild btw? :D

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Warriors zijn inderdaad leuk, als ze geen dikke BWL gear + wapens hebben dan zijn ze 1v1 iig altijd de lul zonder dat ze mij ook maar raken ;)

Uiteraard helpt het dat ik geen Undead Warriors tegen kom in BGs.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is voor je eigen bestwil. ;)

Maar Karvapallo is 1 van de betere hunters op onze server, je kan er van uitgaan dat zijn build iets beter is dan jou build. :p

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    8)

Ok, ga zo zijn talents build kopieƫren.. :).

EDIT: Zie dat hij bij MM 5 talents in Improved concusive shot heeft en 1 in Efficiency, hoort dat bij de tactiek of is dat gewoon een fout geplaatste talent?

EDIT2: En ook dat hij 2 talents heeft in Improve Wing Clip terwijl je er 5 talents aan kan besteden.

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hij moest nog 1 talent hebben en dan is dat de beste. Dit geld op zich ook voor wing clip(als een beetje hunter zijnde hoef je niet vaak wing clip te gebruiken).

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik zelf zou persoonlijk die punten met Imp Conc. Shot en Efficiency omwisselen, Conc. Shot word meer gebruikt in PvP zo is het ook bij Wing Clip :)

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Daar dacht ik ook al een beetje aan.. Zovaak gebruik ik Conc. Shot niet eens dus is het eigenlijk beetje zonde om daar 5 talents aan uit te geven.. Ga ze nu veranderen. Bedankt voor de tips mensen _0/.

15. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    heb inmiddels al weer 2 caracters :9... een lvl 16 Orc Warrior , en mijn lvl 16 tauren Druid.... maar ik ga verder met mijn warrior, het speelt zo lekker... vanmiddag mijn 1e keer ooit WG gedaan en we wonnen en stond ook als 1e op de lijst, had 48 kills in totaal... ( kwam mede door een goede priest waar ik meer aan het partyen was) Nu nog even verder en vanavond nog lvl 18 worden en WC in duiken.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje op razorgore aan ut wipen :), 1e keer en net niet full raid, paar tries, ietjs beter nu maar nog tips?

17. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Wat en onzin hier... talent build kopieren van andere spelers.. of veel gebruikte talent builds kopieren.. Je moet gewoon zelf kijken wat bepaalde talents doen en welke jij graag wil hebben.. de talents die bij jouw speelstijl passen..

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat boeid jou dat .. Als ik dat wil dan mag dat toch :{.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
    Kunt wel leuk een boel talents kiezen maar als dat je speelervaring aantast ook via guilds dan heb ik liever een gejatte.

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Komt nog bij dat een hunter als Karvapallo echt wel weet wat hij doet ;)

Net als dat er standaard builds zijn voor warriors... 31/20 voor 2h, en 20/31 of 18/33 voor Fury. 31/5/15 voor tanks die nog iets aan PvP willen doen... etc.

Waarom zou je moeilijk doen als er mensen flink mee hebben lopen testen en ontdekt hebben dat zo'n soort build het best werkt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina