1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    OMG. :D Vandaag gingen we verder in BWL, wel 3x op Vael gewiped op 1%! :D Toen ging de bastard eindelijk neer. :cool:

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Gratz! :D

Wij hadden hem laatst tot 9%... Alleen toen critte mijn execute iets teveel :'-(..

Btw, gebruiken jullie ook allemaal de Threat meter? Erg handig!

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Threat meter werkt niet, bugged als hell, niemand weet nog hoe threat precies werkt.
    Je moet gewoon zelf weten hoeveel damage je wel of niet kunt doen.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mss uitleggen hoe ik mijn vriend kan overtuigen dat een Warrior verliest van een Hunter :p.

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Vael vorige week gedowned :), gewiped op Broodlord, tering die "Depression" room duurt teh lang :mad:, en je kan er ook niet afk gaan :mad:.

@TCO, gebruik jullie de shaman kite mod en kiten jullie in die square in het midden?

En btw die threat meter werkt hartstikke goed, zet de maintarget naar de boss en dan werkt het, de enige class waarvoor het niet werkt is locks :)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    square in het midden, 4 shamans.
    Vorige keer beetje afk/offline ppl en nog niet iedereen in de guild bwl atunend nog, wel veel maar niet allemaal.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Breek me de bek niet open over die rooms, de mages bij ons waaronder ik dus gaan daar het meeste dood. :mad:

8. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    @Tco: Geen idee hoe het gaat bij Horde, maar wij doen het ongeveer zo:

- Mages + Rogues killen mages.
    - Warriors kiten de legionaires rond de kamer in een rondje.
    - Priests + Paladins staan op die ledges en healen de warriors die langs komen.
    - Hunters kiten draakjes die niet gefeared/gesleeped zijn in een 8 vorm.
    - Warlocks fearen draakjes.
    - Druids sleepen draakjes.
    - Paladin als orb-user.

4 eggs over, AoE fear, warriors intimidating shout (in een volgorde) (*na patch wordt dit moeilijker :mad: )

Geen eggs meer, orb-user rent naar een hoek toe, tanks (2/:cool: pakken aggro en dan killen maar. Werkt perfect ^_^

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zorg eerst dat je de bwlk (de kite mod voor shams) krijgt.

Wij doen het als volgt:

-5 shamans in het betegelde stukje vloer, allemaal hebben ze een corner en de laatste staat in het midden. Allemaal planten jullie een Earthbind totem, degene in het midden zorgt ervoor dat de Lego's niet kunnen shortcutten. Ook laat je warriors meelopen om wat lego's op te pakken. Als je shams het goed doen hebben ze er zo'n 8 achter zich. De kite mod cast dus frost shock op iedere lego in je path, je moet em soms uitschakelen en zelf op een gesheepde casten.
    -De hunters kiten 2/3 draakjes (tenminste, ik neem aan dat ze nog niet uber pro zijn, anders kunnen ze er 4/5 kiten)
    -De rest van de mensen krijgen allemaal een corner aangewezen, dus 2 parties per corner. Locks en druids houden de draakjes in die corners bezig totdat er een hunter ze op komt pakken, of als er teveel draakjes zijn blijven ze sleepen en fearen.
    -De rogues kunnen die mages bijna in hun eentje aan, dus die zijn niet zo'n probleem
    -Als je rond de 6 eggs bent, gebruik je de AoE volley die razor heeft. Je moet nu de mobs kiten over de ramps aangezien razor sneller is dan de mobs. Dan moeten de mages FN (frost nova) gebruiken en de warriors/priests fearen.
    -Daarna P2, die is best makkelijk :)

Hoop dat je hier wat aan heb ;)

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt het je niet fijner om rond te lopen met een build die je zelf ontworpen hebt? Iets waar je je zelf prettig bij voelt.. Ik weet niet heel gedetaileerd hoe het met andere classes zit maar bij warlocks leiden verschillende soorten builds tot hele verschillende speel stijlen..
    Zo speel ik zelf al hele lange tijd als demon sacrifice warlock en heb ik dus bijna altijd een pet ge-sacrificed en nooit een pet bij me...

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het is vrij simpel, als je nog geen idee hebt wat de talents zijn dan kan je beter een pre-made build te pakken nemen dan zelf een build maken. Heb je de build die hij had niet gezien? Daar zou je nog geen deuk mee in een pakje boter slaan. Dus ja hij heeft er veel meer plezier van om gewoon een fatsoenlijke build van een ander te gebruiken totdat hij zelf door heeft waar alles voor dient. Pas als je je klasse begint te begrijpen kan je zelf je build gaan ontwerpen.

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoor hier van verschillende mensen dat zijn talents redelijk goed zijn.. Aangezien mijn vorige talents echt bagger waren heb ik het maar even zo gedaan. Als het me bevalt ga ik er gewoon mee door, zoniet pas ik hem hier en daar wat aan :). Heb sowieso hier en daar al wat veranderd, een voorbeeld is dat ik niet 5 talents in Increase Conc. Shot heb gedaan maar in Effeincie.

Gisteren btw ff alle quests in Surging Gorge gedaan, ging best rap en ben gelijk lvl up :).

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
  15. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ja die had ik al gezien :D op het realmfora

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
  17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yay, m'n eerste Guild invite.
    Zit nu bij 'Lethal' op Mazrigos, met m'n 16 Orc Warrior. :cool:

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  19. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    *lvl 17 orc warrior heeft op mazrigos8) zit bij "the Windmill legion" wel gave guild. morgen lvl 18 worden en met paar guildies WC doen :9

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Wow inderdaad, nu hoorde ik net Viperxxl roepen dat hun het net ook 8 man hadden gedaan. Dunno of het waar is though.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina