1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Terwijl mijn broertje aan het spelen was, is WoW hier beschadigd geraakt. Geen idee wat, maar als hij opstart dan zijn de graphics helemaal "versplinterd' (zo ziet het er letterlijk uit). Als ik inlog wil hij de laatste minor patch installeren, maar dan zegt hij dat een bestand beschadigd is en niet geupdate kan worden. Terwijl volgens het Wow repair.exe niks aan de hand is. :mad:
    Ik ben er al anderhalf uur mee bezig, nu mag ik de hel van het herinstalleren en patches downloaden weer doorstaan. :mad:

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al 4 keer meegemaaktO-) .

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Of je download gewoon de 1.10 patch en bent er klaar mee :+.

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nice. :) Ik zou toch even voor de AV quiver halen, heb je al bij revered dacht ik en het is het toch al waard. Uurtje per dag in AV beetje lamen vanuit de backline met volley en multishot en je hebt het binnen een week. :) Of je gaat er gewoon guards farmen, levert je lekkere gold op + veel runecloth, en je kan stuff in turnen voor rep. :)

@ giel - ai, dat sucked behoorlijk. ;/

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Of je gaat ff gewoon wat doen in AV.

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    AV is kut op SR, dus farmen is daar heel normaal... Net als vissen trouwens. :+

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is wel mijn geluksdag zeg, er is iets fout met mijn CD2. Ik kan hem niet installeren, noch kopieeren naar mijn harde schijf. :cool: En dat terwijl er geen enkel krasje op zit.
    De eerste keer duurde het bij cd2 ook al zo associaal lang, maar toen lukte het wel.

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    :+

@ TCO - guards killen helpt trouwens ook. Armor scraps + storm crystals helpen enorm. Lt's uitschakelen ook. En zoals Inf al zei, AV op onze server is kut, je kan wel wat gaan doen, maar dan ben je de enige. Dweilen met de kraan open. Wat dat betreft heb je er dus meer aan om gewoon lekker te gaan farmen daar.

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Om even een voorbeeld te geven TCO, je start een AV en 15 minuten latern ben je SH kwijt. :)

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Als iedereen gaat farmen kom je nooit ergens. Ik probeer er altijd voor te zorgen dat iedereen wat doet, mensen die leachen report ik.
    Guards farmen heeft weinig zin, je krijgt meer rep door te killen aan de frontline, voor runecloth zijn er ook betere plekken en armor scraps zijn niet echt nuttig, en dan alleen nog maar voor de defense meer.

Achter een boom staan en 0 killing blows, 2 deads, 187 honor kills juist ja..

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jij kent de alliance niet op SR, dat zijn van die lapzwansen die je voor geen goud aan het werk krijgt hoor. :)

12. Alle Alliance is echt zo, wat je ook probeert:'-( :+

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Onzin, bij ons vechten ze zelfs terug :eek:
    Maar ja als ik meedoe heeft de alliance wel een probleem :cool:

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een server waar veel xbw-ers opspelen ? . Zit er aan te denken maar weer is een gamecard te halen en weer is wat te spelen..

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    AV is een hopeloze BG. Randoms tot een team vormen is al een hele hele zware opgaaf, en met mensen <lvl 60 is het sowieso hopeloos aangezien het toch geen crap uitmaakt. Geen shame in om dus gewoon te farmen. En voor de mensen die wel de rep stuff willen maar geen zak met pvp te maken willen hebben is guards farmen dus wel een leuke optie aangezien ze daar meer aan over houden. :)

@ only ego - Stormreaver zitten enkele xbwers. Maar zijn nog een paar servers met enkele xbwers. :)

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  17. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Speel nu op Ravenholdt, Een nieuwe server met nu net de 1e level 60'rs aan beide kanten (na een maand al :eek: ) Veel Nederlanders en ook een aantal van XBW, Als je opnieuw wilt beginnen is dit DE plek om het te doen.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    i will keep that in mind..Welke kant speel jij ? (en andere xbwers op die server ? )

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mazrigos ftw! Horde side natuurlijk. :cool:

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    LOL veel keus dus :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.