1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Haomarush horde natuurlijk, met de enige paladin van de server aan de hordekant.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Stormreaver :D

ikzelf zit hier nou een paladin te levelen.

3. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Stormreaver ^^

Ikzelf ben de one-and-only-ik-knal-je-kapot-met-mijn-uber-IWIN-button-macro-trinket-whore. :cool:

:D

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    8). Stormreaver staat op winst momenteel (kwa hoeveelheid actieve xbw`ers :+)

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Je vergeet Cross-dresser-die-klein-irritant-en-vervelend-is erbij te vermelden :+

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Vek'nilash, allernieuwste server. Great server imo :)

/Edit: Je moet ook rekening mee houden hoe nieuw de server is. Als je nu bijvoorbeeld op Stormreaver gaat spelen, zal je wel vrij rustig kunnen levelen. Daar tegenover staat echter dat er al bwl farmende guilds etc. en full tier 2 mensen op die servers zitten. Het is maar net wat je leuk vindt :)

Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zou Stormreaver ook afraden ja. Op Conquist's alt moet je niet vertrouwen, die is volgende week toch alweer bijna 60. En om nu altijd met high levels te spelen is ook niet altijd leuk.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zegt de ik-switch-elke-dag-van-character-en-zeg-dat-je-die-voor-eeuwig-gaat-spelen-en-na-een-maand-weer-een-andere-character-aanmaakt-ass.

:+

Zit die lul net in 1 van de beste horde guilds op SR, gaat die gast een pala lvlen. :cool:

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    :+
    Ach hij zit tenminste nu in de gezelligste guild (met 18 y/o swedish girl <3 ) van SR. xD

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah i know stormreaver is al flink vol :+. Ga straks is ff kijken of ik hier aan zo`n gamecard kan kopen (jah alles is hier op zondag open) En dan zal ik is even kijken welke server ik kies :).

Nog aanraders qua classes ? Zijn hunters zinvoller geworden ?... Of is iets als mage toch een verstandigere keus ?

en een linkje naar de laatste patch zou ik zeer waarderen, die blizzard updater is zoals gewoonlijk niet vooruit te branden

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Op Dunemaul niet veel Xbw'ers maar wel VEEL Nederlanders, best gezellig altijd :).

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt het beste een priest, druid of warlock maken. Priest zijn heel vaak nodig, warlocks en druids zijn er meestal niet zo veel van zodat je snel in een guild kunt komen. Mage is water machine(als ik niet in bg zit word ik werkelijk om de 15 minuten wel gewhispered:{). Hunters en rogues zijn er al veel van. Warrior zijn er meestal ook wel veel van maar elke group heeft een tank nodig dus als je geluk hebt kun je meestal wel een party vinden.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zou gewoon een class kiezen die je heel leuk lijkt om te spelen. Kan je nooit mee verliezen. :)

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah ben al priest geweest.. Maar ik werd hier op low lvl helemaal gek van de losers (Excuse the term) die niet nadachten what so ever.. Denk dat ik idd maar voor druid of lock ga.. Priest is een dankbare job, maar heb niet zoveel zin in die frustratie`s op low lvl`s (let maar op als ik straks die gamecard heb maak ik weer een priest ofzo :+)

edit: Daar heb je idd wel gelijk in orc.

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is natuurlijk het belangrijkste:).

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ui.worldofwar is trouwens helemaal niet meer vooruit te branden zeg :9

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Deathwing zitten ook super veel Nederlanders. Zelfs een aantal Nederlandse guilds. :) Maar de server is vol dus zoek maar een andere :+.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    dank je fur :+..

anyhow ben nog steeds opzoek naar die 1.10 patch .. die blizz updater word ik niet goed van en allakhazam is premium voorzover ik het kan overzien

edit : nvm de blizz updater is wakkergeworden

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Aan welke kant zit jij daar?
    Wild zelf nog eens de Alliance kant gaan ontdekken. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina