1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat houd Monkeyquest uberhaubt in?

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    een quest enhancer die het bekijken van quests makkelijker maakt.. Al is hij er bij mij helemaal mee opgehouden :confused:

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Yay, nog een BWL raid vanavond!
    3 op een rij is vrij veel, maar ik probeer te pushen zodat we onze tijd goed gebruiken en meer Elementium ore looten xD

Vandaag moet Firemaw neer.

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    @ Furies

ik speel op de europese server

5. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de naam van je server waar je op speelt. Want er zijn genoeg europese servers.

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wat moet je weten? Het spel lijkt me duidelijk genoeg en in het boekje zal het ook wel staan.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kreeg gister 3 keer flink op m'n flikker in SFK, bij de laatste boss.
    3 keer tot 1% gekregen, vervolgens doet ie een wazige move waardoor je ineens je halve health bar kwijt bent...

Nog maar eens bezoeken als ik level 27 of 28 ben. :)

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Twin Emperors Kill

Gemaakt door mij, kan nog wel beter maar daar moet ik voor oefenen :+

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn profiel geupload:). Weet iemand nog een goede 2H voor mijn level?

10. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Lekker saai Conq ^^

Maar kan je wat vertellen over jullie taktiek? Wij gaan er ook snel aan beginnen, maar we zitten te twijfelen over warrior of warlock tank enzo. Als ik naar dat filmpje van je kijk, zie ik dat jullie gewoon 2 warriors gebruiken?
    En wat doen warlocks/mages dan? Want kan me voorstellen dat je snel aggro pakt als je als mage op de caster twin gaat nuken?

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  12. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    De mages en warlocks doen bijna geen dps op de ene emperor maar zorgen ervoor dat de bugs niet bij de healers komen.

En we gebruiken inderdaad 2 warriors voor het tanken maar bij de pull gebruiken we een warlock.

@PBate: Cool ik voel een reroll aankomen :>

even wat info opgezocht:
    The Eredar, an insidious race of devilish sorcerers, used their warlock magics to invade and enslave a number of worlds. The indigenous races of those worlds were mutated by the Eredar's malevolent powers and turned into demons themselves. Though Sargeras's nearly limitless powers were more than enough to defeat the vile Eredar, he was greatly troubled by the creatures' corruption and all-consuming evil. Incapable of fathoming such depravity, the great Titan began to slip into a brooding depression. Despite his growing unease, Sargeras rid the universe of the warlocks by trapping them within a corner of the Twisting Nether.
    Eredar were supreme sorcerers at the dawn of the universe. Some believe that they devoured their own world by using radical warlock magics. They consumed all life around them and set out to find more places of mystical power. The Eredar were Sargeras's first recruits in the Burning Legion, serving as tactical advisors and intelligence officers. Eredar warlocks are now counted as some of the greatest sorcerers in the universe. Pre-eminence in Eredar warlock society depends almost entirely upon magical power. Those who command the greatest selection of paramount spells - and thus in theory the greatest magical arsenal - rise to higher ranks. Those whose arcane abilities top out at such pitiful cantrips as wish and shapechange are grunts and lackeys, scarcely worthy of notice.

In his fury, Sargeras shattered the prisons of the Eredar and the Nathrezim and set the loathsome demons free. These cunning creatures bowed before the dark Titan's vast rage and offered to serve him in whatever malicious ways they could. From the ranks of the powerful Eredar, Sargeras picked two champions to command his demonic army of destruction. Kil'jaeden the Deceiver was chosen to seek out the darkest races in the universe and recruit them into Sargeras's ranks. The second champion, Archimonde the Defiler, was chosen to lead Sargeras's vast armies into battle against any who might resist the Titan's will.

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Las net een mooie theorie op de US forums die erg plausibel klinkt :

Mt. Hyjal + World Tree + Archimonde's lijk + Wisps, ja, dit wordt m zeker.

14. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Mt Hyjal daar is toch een van de oude leiders van het nieuwe ras gestorven?

FU C'thun!

15. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ja, Archimonde, in Warcraft 3 werd ie afgemaakt door een wisp zerg.

Vandaar die theorie dat die wisps dus energie hebben getapt van de tree en dat lijk, en zo een nieuw half elf, half eredar ras zijn geworden. (wisps = dooie elf :p )

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Cool ras, zou ik tevreden mee zijn. :) Vind het cooler dan de Blood Elves eigenlijk.

En alsnog gz met Cthun Con. :D

17. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    ik tril nog :+

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    @ blackspider , je weet niet eens waar het over ging dus zou je aub me je commentaar willen besparen.

ik vroeg om wat hulp , aangezien ik nieuw ben in deze game en ik sinds diablo2 niet meer een rpg gespeeld .

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
  20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de screens niet meer zien =_= Ze zijn verwijdert ofzo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina