1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    3/4 maanden bezig geweest :{.

Btw, verliest de Allience bij jullie ook altijd? Echt niet normaal hier, 1/20 wint de Allience, de rest de horde!

Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Op iedere server is het anders :)

3. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de NE Rogue hehe.... kzit in Fears pvp movie :)

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik win bijna alleen maar. Maar kan ook omdat ik in een premade group altijd speel. :+

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben je ook best vaak tegen gekomen in Battlegrounds ;)

iig 1 van de Alli rogue namen die ik onthouden heb.

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hier even een Penny Arcade artworkje, vond het te mooi om niet te posten. :cool:

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Vind het gezicht een beetje vreemd, maar voor de rest ziet het er wel leuk uit.

8. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net al mijn chars verwijderd.. En ik moet zeggen, wat een opluchting. Ben ik eindelijk van die debiele WoW verslaving af. Op een gegeven moment speelde ik te ziek ongezond teveel en heb daardoor me sociale leven te erg verwaarloosd, waar ik nu.. achteraf, veel spijt van heb. Ben al een tijdje (4-5 maanden) flink verminderd met spelen, maar nu vind ik het wel genoeg geweest. Vandaar dit besluit :p

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja je moet zelf je eigen lot in handen houden, als je met beide benen op de grond staat moet je je uren goed kunnen regelen, tis en blijft een game.

10. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    of zoek een vriendin..
    Mijn vriendin slaat me altijd als ik het maar in mijn hoofd haal om in het weekend wow op te starten :p

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, thats the life of a warrior. Eerst veeeeeel gear farmen en het dan ook nog eens allemaal meeslepen xD. Not to mention the repair costs haha.

Vandaag voor het eerst ebonroc en flamegor gedowned en chromma geprobeert. Eerste keer ooit en, je raad het al, gelijk time lapse XD.

Naja morgen nog maar avondje op em wipen.

Edit: @ cyber, ik heb ook een vriendin, maar die speelt ook WoW haha. Ik heb er verslaafd gemaakt en nu zit ze inmiddels in een beter guild als ik met haar main xD. Ze hebben nefarian al down. Maargoed zij zegt ook vaak van: zo ist genoeg. En dan krijg k klappen :p.

12. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Gister (Naja zaterdag) is onze guild voor het eerst ZG in gegaan, 2 bosses gedownt en 3e lukte niet door te weinig mages.
    Vandaag weer gegaan en hebben we 3e boss (die ene die op een muur groen licht staat te geven) wel gedownt maar kregen we die panter boss (die in die kelder) niet neer... wel nieuwe boots gehad :)
    Zeker wel leuk!

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik weet niet of het goed is als je vriendin wow speelt..... o_O

14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Zo'n stomme priest die me in lava MC'ed :mad:..

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag Jindo weer gekilled in ZG, weer 2 blue crap items.... dropt de beste healer epics in ZG maar nee hoor.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Net de zonsopgang zitten bekijken met een vriendin van mij. Was so mooi. :'-(

17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Lol :p

Als ik in een raid stap dan kan de leader iets typen en dat ziet iedereen in het midden wat die gene getypt heeft + hoord een geluidje en je kan target van MT zien en aanklikken.
    Dit hoord allemaal bij raidassist zover ik weet, maar is er zoiets ook in het klein? ik bedoel voor 5 mensen party, zeker die MT target lijkt me fijn.
    Ik heb me dus rot gezocht maar kon er niks van vinden, kan iemand me helpen?

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ja.. ik heb haar ook wel eens laten spelen en gehoopt dat ze het leuk ging vinden.. maar verder als een lvl 15 mage is ze nooit gekomen..
    Het helpt natuurlijk ook niet dat als ik een wolf kill zij erbij staat van 'aaaahhh.. dat is zielig.. waarom doe je dat??"

19. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin speelt CS en daar is ze nog goed in ook...
    Beter dan mij iig :eek: |:- /Edit: (Jah ik kan ook aardig CS..)
    Ben nu lvl 47 bijna 48 ^^ ,
    weet iemand misschien goeie plek voor mij om te grinden??

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hell yea, samen raiden zonder gezeik van elkaar te krijgen. En daarna heb je ook meteen quality time met elkaar. :+

LOL@ inf. :+

@ Xink - Je kan gewoon je 5 man party converten naar raid en dan ctraidassist gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina