1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wij gaan migraten volgende week, dag Deathping _0/
     
  2. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan, als je de tier 0 set (blue) via de speciale quests wil upgraden naar de tier 0.5 set (half epic, half blue). Dan moet je wel je blue set hebben. Aangezien de quests in een vaste volgorde komen (eerst bracers, dan belt enz dacht ik) kan je niet verder als je een bepaalde part niet hebt.

    Maar voor andere epic items maakt het geen reet uit wat voor gear je daarvoor hebt, ook al zal je als je in een high end raid guild wil komen wel goede blues nodig hebben.
     
  3. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik die Dreadmist set compleet heb kan ik die dan upgraden naar half epic half blue of..?

    ik zit nu in guild die doen ZG alleen ze krijgen die Tiger ofzo niet down, zijn die lui nou gewoon slecht of is ZG gewoon moeilijk:confused: en ik had gister trouwens een epic druid lvl 60 gewoon keihard 1 tegen 1 afgemaaktt!! ik deed hele tijd fear op em en hij kon nix hahaha wat heb ik gelachen daarom :p (daarna heeft hij me 3 keer vermoord trouwens :p)
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Tiger is een lastige boss voor mensen die nog niet vaak naar ZG geweest zijn, niets om je voor te schamen als je daar moeite mee hebt.

    (al is ie al 3 keer generfed volgens mij ;) )
     
  5. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik wil echt snel lvl 60 want dit levelen atm duurt me te lang :p weet iemand goeie plekken voor lvl 52 naar 60 ik zit atm in Western plaguelands te grinden maar grinden gaat echt sloom , najah ik ben wel wat gewend na "Maplestory" maar toch, en zijn er ook nog leuke quests die ik moet doen? Aanradertjes zeg maar? voor leuke goodies..
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    In Azshara zit een quest waar je 4 tablets moet zoeken en ze daarna naar 4 verschillende plaatsen moet brengen, wat je zo'n 35k xp oplevert.

    Verder kun je daar Satyrs grinden tot aan lvl 55, waarna je naar Winterspring kan om daar wat Yeti quests te doen, en die Yeti's zijn ook erg fijn om te grinden richting lvl 58-60.
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Kun je de furby's niet vlakbij everlook grinden? krijg je sowieso timbermaw rep en flink geld + drops ook geven ze aardig wat xp volgens mij.
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    lol furby's :+

    Gister in 4 uurtjes BWL gecleared, ging erg lekker, geen wipes. Ash van Chroma dropte nog..heb ik helaas niet gewonnen :mad: Daarna nog ff Ony geasswhooped, phase 2 duurte 10 sec ofzo..te imba dps :+
    En toen nog ff AQ20 gecleared, Ossi is een mietje! Al met al een mooie raid avond. Vanavond ff MC clearen :)
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Tiger en Panther zijn de gevechten dioe toch wel aardig van de gear afhangen, van de healers, maar vooral van de tanks. Door de plotselinge aanvallen drop ik vanaf 8.2k health ook nog wel eens onder de 20%.
    Zorg dat je daar je beste healers en tanks hebt, en je krijgt hem wel neer.
    Als de bloodlord in ZG neergaat, moet de tijger ook neergaan.


    Meh, gisteren helm of Wrath gekregen. Wat een lelijk kutding is het ook, ik draag hem dus nog niet totdat ik een enchant erop kan gooien en ik wat meer Wrath heb voor de setbonussen. Hopelijk krijg ik de shouldfers ofzo, zien dr best lijp uit op een gelf. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  10. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind helm of wrath wel wreed eruit zien, vooral bij gnomes :thumbs:
    Majah ik vind gnomes sowieso wel wreed, jammer dat er geen gnome paladins zijn.. Gnome met Judgement is de shit.. !
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Netjes hoor, wij hebben nog problemen met Ossi maar dat is vooral omdat we bijna hem nooit doen. :) Onze eerste Chromaticly Tempered Sword is ook een feit, mijn vrouw kreeg hem. :cool:
     
  12. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    net bijna 3 uur bezig geweest met mijn nieuwe UI.. Het is wel even wennen.. maar het eind resultaat ziet er wel leuk uit :)

    [​IMG]
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Heel erg netjes zeg !

    Wat heb je allemaal ?
     
  14. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Half 8 ZG :)!!

    Iemand nog tips of iets?

    Ben btw nu ook eens Horde begonnen, lijkt me echt veel vetter dan Alliance. Heb ook nog 28 gnome warlock maar vind Warlock echt gaarrr!
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hunter? Hmm, verwacht niet direct teveel heals omdat de healers als het goed is zich compleet op de MT richten.
    Let op Sheeps, lol :+


    Ohja, zorg dat je uit Felwood die Whipper root Tubers haalt, en altijd wat mana/health pots voor raids. Verder gewoon luisteren naar Teamspeak/Ventrillo.
    Lees ook wat guides met betrekking tot de bosses, zodat je weet wat je te wachten staat mocht je iets van je raidleader niet begrijpen :)
     
  16. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    de UI is gemaakt met Discord action bars en Discord unit frames..
    Ik heb charcoal gebruikt als uitgangs punt.. http://www.discordmods.com/cgi-bin/showmessage.pl?msgnum=13730&page=1

    charcoal is een Discord action bar theme...

    Die sphere rechts op het scherm is necrosis (best warlock mod ever :p)
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Droppen die of moet je die kopen ofzo? \o/ :): :) :b: :x :thumbs: :emo: =(

    (Sorry voor de smileys maar die moesten gewoon ff :p)
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Necrosis heb ik ook inderdaad, maar vind dat middenstuk van je (met je spells/char/bags etc) erg mooi en clean :)

    Ik ga eens kijken of ik het ook zo kan krijgen, thanks !
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag aan de hunters.. Welke barmod gebruiken jullie ivm met de pet bar..
     
  20. McKnight_76

    McKnight_76 cool

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen vrijdag heeft onze guild voor de eerste keer ZG gedaan.

    Twee bosses neer gekregen "slangen" baas en d8 Bloodlord (die ding als iemand sterft).
    "bat" boss geprobeerd, maar helaas 2x gewiped (nog niet veel ervaring met deze).

    Vond het geen slechte prestatie, aangezien de meeste niet/nauwelijks ZG hadden gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina