1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    MT van een guild die bij Nef is, is fury, heeft tot nu toe alles voor hun getanked.
    De gear blijft uber, met fury of 31/5/15. Door de extra damage die ik gisteren deed, kreeg ik gisteren aggro van Venoxis, ook al had de tank die we daar gebruikten al bijna een minuut aggro liggen opbouwen. De proc is ziekelijk veel aggro, dus ik verwacht niet dat ik problemen zal hebben.
    Echte test komt zondag in BWL, als dat goed gaat blijf ik fury, ik hou wel van de extra damage en mezelf healen tijdens farmen ^^

@ Xink: Je kunt echt neit zeggen hoeveel DPS ik doe, alles draait namelijk om burst damage nu. Zat gisteren tijden op rond de 700 DPS, maar als ik niet crit blijf ik hangen op 200 ofzo. Achja, het werkt :+

2. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik kreeg het alleen niet voor elkaar om die chat zo klein te krijgen dat de tekst niet over mn aanvallen heen kwam..:'-(

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je kunt bij chat options ook de grootte aanpassen.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Op mijn oude pc met alles op de laagste graphics, is hij inderdaad wel de goede kleur. Straks eens even kloten dan.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  6. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Het gaat nergens meer over, over een jaar is PvP een kwestie van wie het eerst op zijn 1-shot knopje drukt.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja denk wel dat er een 60-70 battleground gaat komen en zo, en world pvp honor wordt voor lvl 70's natuurlijk 58 maximaal.
    Gear maakt wel een groot verschil in wow vergeleken met andere games.

Op dit moment is me guild aan het opbreken :mad:, gespeelt sinds dat ik bijna 60 was. ZG/AQ20/onyxia/MC etc allemaal mee gecleared, al stuk of 20 weg, we konden razor niet zo snel neerkrijgen en omdat een keer geen 40 mensen hadden gingen de epixwhores weg :/

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Wij hebben precies hetzelfde gehad.

Kun je ook weinig aan doen verder, gewoon weer nieuwe mensen recruiten en hopen dat daar geen epic-whores bij zitten.

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe items zijn ziek|:- . Chest met 1000 armor, 1h met 75 dps, waar gaat het nog over=( .

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja tis niet direct erg, ik bedoel wat nu UBRS is vergeleken met MC is straks MC vergeleken met de nieuwe instance.

11. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is wel irritant voor PvP, ben je lvl 60 denk je mooi ff ownen wordt je ge1hit door een lvl 70 met tier 3 :mad: maar ja dan krijg je waarschijnlijk weer nieuwe BG's maar het is wel vervelend. op lvl 60 zou je goed moeten zijn maar dat ben je nu eigenlijk dus niet meer O-)

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja lvl 50 vs 60 en 60 vs 70 dan.
    Tuurlijk het kan wel irritant zijn, eens maar eens zien hoe het uitwerkt.

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me juist cool!
    Zijn al die items met de expansion? (burning crusade)

Dan moeten we nog lang wachten =(

Het word gewoon steets moeilijker goeie items te krijgen, ik vind het beter :D

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee het is 1.11 patch items.

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je moet het in perspectief bekijken. Je hebt die nieuwe gear nodig voor Naxxra, en Blizz hecht duidelijk meer waarde aan PvE dan PvP. En deze gear geeft je waarschijnlijke een leuke opstap om snel te kunnen lvlen tot lvl 70 wat ook belangrijk is imo. Er zijn wat mensen die enorm balen om wéér te moeten lvlen en ik denk dat Blizz ze zo ook tegemoet wil komen.

16. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kijk er ook tegenop, lijkt me uber saai weer 'opnieuw' te moeten beginnen.
    Mja ik ga tog een Lock rollen dus 60 of 70 maakt ook niet meer uit :p

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Pvp is toch zo goed als dood op SR, dus dat pvp niet meer balanced is zal me een worst wezen tbh.

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Met zo'n beetje iedere profession is op hogere level (veel) geld te verdienen.
    Met S&LW ook zeer zeker wel.

Ik denk dat het een kwestie van geduld en een beetje inzicht is. :)

(Woei, level 27 met 83g op het moment. Wil de 100g voor level 30!)

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

mijn nieuwe ui.. En grave leg uit hoe je aan zoveel cash komt.. Ik zit nu op 14 g :p

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk ook niet dat je überhaupt zo makkelijk aan Nax armor kunt komen. Het is vaker gezegd dat Nax heel moeilijk wordt. En ik denk niet dat ze overdrijven. Dus guilds die straks allemaal in tier3 rondlopen zie ik niet snel gebeuren. Ik denk dat vooralsnog slechts enkelen tier3 zullen verkrijgen. Nax op farmstatus, dat lijkt me nog zéér ver weg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina