1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar Searing Gorge en doe alle quests daar, beste xp cker.

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu CT_Mod geinstalleerd en fubar. Maar telkens al selecteer ik een vijand dan komt die informatie over mijn fubar balk heen. Kan ik zorgen dat die informatie ergens anders in beeld komt?

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Mja, dan kun je geen quests doen of wel?

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Idd redelijk pointless :+. Kan alleen als er een mod voor is die iedereen dan ook heeft. Wat weer onwaarschijnlijk lijkt.

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waarschijnlijk woensdag al de MC in :D.. (Als ik de Pre-quest voor woensdag klaar heb dan).

6. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan Fubar vervange voor titan volgens mij komt het op hetzelfde neer.
    / Je kan ook Perl Interface downloaden, dan kan je alles verplaatsen ^^

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me niet nee. :) Maar tis sowieso stom om zo uitgebreid met 5 man te gaan raiden. Dat zou je makkelijk met party chat af moeten kunnen. :)

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ook hier maar even, iemand nog werkende tactics en/of tips voor Vael in BWL ? (Horde graag)

9. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vael is een zeer lastige baas, het is een beetje gebaseerd op geluk.
    Zorg er voor dat iedereen! zo veel mogelijk FR aan heeft als mogelijk. casters iets van 100-150 MT 250-300 (Ik gebruik zelf 180 FR en ben een mage, dit is om het de healers makkelijker te maken.) De hoeveelheid Fire resistance hangt af van je healers, of die je op kunnen houden. Als ze je makkelijk op kunnen houden kun je wat minder FR dragen en meer damage gear. MT moet altijd genoeg FR hebben maar ook genoeg defence gear.

Vael geeft je een buff die om de paar seconden mana, rage en energy terug geeft. Deze buff duurt 3 minuten en het is de bedoeling dat je hem binnen 3 minuten killed. Daarnaast geeft hij elke 15 seconden een debuff aan iemand die na een paar seconden ontploft, deze debuff geeft hij alleen aan mana users. Degene met de debuff zal dit niet overleven. Daarnaast geeft hij elke 45 seconden een debuff aan je tank. deze zal ook de debuff krijgen en ontploffen na een korte tijd. Het is hier de bedoeling dat je een andere warrior hebt die het van deze nu dode warrior over neemt. Deze zal na 45 secs ook een debuff krijgen en ontploffen en dan heb je weer een volgende warrior nodig die vael zal tanken.
    Dit aggro gevoel moeten de warriors zelf opbouwen, dit zal ff tijd kosten. Maar onze guild doet het meestal rustig wat aggro abilities doen, en als de tank de burning debuff krijgt (dat ie explodeert) spammed de volgende tank alles wat hij heeft om aggro te krijgen.
    Healers healen alles wat low health krijgt. Vael doet een aoe elke 2 of 3 secs dit is fire damage. Hierdoor zal je hoge FR gear aan moeten hebben.

We tanken vael op de positie waar die ligt als je de kamer binnen komt, die kant zal hij ook op kijken. De tank staat voor hem en die tankt hem richting de troon van neffy. Alleen deze tank staat hier omdat er niemand anders door ze breath geraakt moet worden. Dan staan boven vael (rechts vanaf tank positie gekeken) enkele healers die de tanks healen en de andere tanks die aggro over moeten nemen. Onder vael (links vanaf de tank) staan de locks, mages, rogues, damage warriors, healers, hunters. etc.
    En achter bij vael, bij z'n staart lopen de mensen met een debuff naartoe die gaan ontploffen. Daar kunnen ze veilig in hun eentje ontploffen zonder dat ze mensen raken.

Zorg ervoor dat je geen aggro pulled. Dat is dodelijk bij vael, daarom moeten rogues altijd vanishen en priests faden en hunters feign deathen etc. Doordat de warrior eindeloze rage heeft moet hij genoeg aggro kunnen houden zodat de rest flink wat damage kan doen.

Mijn guild is een horde guild, maar je shamans moeten gewoon totems droppen, tranquility voor damage dealers en Fire resist totems etc.

Vael is een erg lastige baas, 1 foutje en het kan een wipe zijn. zorg ervoor dat iedereen aandacht er aan geeft. Onze guild is nu diep in AQ40 en wiped zo nu en dan nog steeds op Vael, simpelweg omdat het een lastige baas is. Als je tank niet genoeg aggro heeft nadat de vorige gestorven is kan vael naar je healers lopen en dat is een wipe. Verder kan hij met die debuff alleen healers targeten waardoor je nog wel eens flink healing te kort kan komen.

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik Threatmeter, werkt egt goed in Vael fight.

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand misschien waar ik de sleutel van UBRS kan krijgen?

12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Een oerlange supersaaie quest, waarbij je tig keer LBRS moet doen.

http://www.thottbot.com/?qu=4742

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zo te horen issie erg saai .. Weet niet of ik hem dan wel ga doen. Wat wel irri is, is dat niemand hem zowat heeft waardoor je er bijna nooit in kunt |:-.

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    No skill guild zit je in... :'-(

edit: C'thun phase 2 1% wipe =[

Laatst bewerkt: 1 mei 2006
  15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet op mijn server inloggen:'-( .

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Doe de quest echt, zoveel mensen opzoek naar de ubrskey, als je hem hebt kom je altijd in een group, mensen in mijn guild verdienen 5-25g door openen van de deur alleen.

17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Threatmeter is gay.

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik (Warlock), Priest en Shaman vs Stratholme Scarlet.

Pwned :D

En er dropten 5 Righteous Orbs waarvan ik er 2 won.

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Shamans solo'en die place man! Totems, totems, totems!

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Hehe, en toch is het knap, 1 wipe omdat we Timmy the Cruel weer probeerden tegen beter weten in. (die mept te hard om zonder tank te doen)

En ik heb in 10-man Scarlet raids gezeten met meer wipes….

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina