1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hehe. Ik koop laag op AH en verkoop hoog(er).
    Ik hou ook heel goed de AH prijzen in de gaten, bij mij zul je nooit een echt koopje hebben. ;)
    Ik ga meestal 1 a 2s onder de prijs zitten die men normaal op AH vraagt.

Verder verkoop ik veel Wool Cloth. Echt heel veel. :)
    A 1g20s per [Edit]per stack[/edit]
    Verder beetje WC runnen en spul daaruit verkopen.

Ook doe ik aan minen. Stack Copper Bars voor 45s verkoopt lekker.

Right... :)
    Ik doe lekker wat ik wil en waar ik het wil.
    Farmen doe ik niet. Bovendien, farmen op laaglevel is niet zo heel verstandig.
    Niet echt verstandig als je ziet wat je voor je farm tijd terug krijgt.

Ook dat doe ik niet. Ik verstuur zo goed als nooit items tussen chars, laat staan geld.
    Als ik dan toch iets verstuur, betaal ik met m'n andere char ook gewoon de normale prijs daarvoor.

Laatst weer eens 20g aan een guildie geleend. Die kon op lvl 40 z'n mount niet betalen.
    Vervolgens krijg ik 2 dagne later die 20g weer netjes terug.
    De beste man had in de laatste 2 dagen ongeveer 70g verdiend.

Dàt is pas farmen.

(Overgens, als betaling voor die lening, neemt ie me mee RFK in. Krijg ik mooi alle loot. :cool: )

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat had ik ook gedaan. Toen had ik er alleen nog geen benul van dat ik door dp sneller zou levelen. Daar dacht ik ook helemaal niet aan. Ik had zoiets van, destruction, oh, dat is lekker veel damage doen, gaan we daar maar voor.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    @grave.. Damn bij ons gaat wool voor net 32 s gem p/s dat schiet echt niet op.. En ik heb nog niet echt genoeg kapitaal om te handelen ;)

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    @Grave: Over dat kopen en verkopen op de AH, dat is echt SUPER handig. Laasts stond de Beaststalker belt voor 20g op de AH, ik dus uitgekocht en voor 80g verkocht :D.

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt geen kapitaal nodig. Als je iets ziet wat heel goedkoop word verkocht en je weet dat je dat voor veel meer kan verkopen, dan koop je het en verkoop je het voor de prijs die het doet. Kocht laast een blauwe wapen voor 1 gold die ik had verkocht voor 15:)(lvl 25 axe).

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wool Cloth uiteraard per stack, niet per stuk. My bad. :cool:

Ik zit overgens op Mazrigos, gezellige servert.

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    heb het ook over stacks ;)

@Blackspider.. Dat snap ik ;) (langleve Auctioneer) Maar op vek`nilash is het lastig iets in die range te vinden.. Heb zoiezo 5g " verspild op een useless pet slot (op dit moment dan) had lag en klikte dus verkeerd bij het switche van m`n pet :mad: . Zit nu met 10 g en daarvan is bij ons weinig zinvols kopen wat je ook weer met profit kan verkopen..

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Heb al lang niet meer op vek gespeeld, maar dat ligt inderdaad ook aan de server.

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga, zodra er weer een nieuwe server open gaat, daar beginnen met een char.
    Kijken hoeveel ik kan verdienen met een 'schone' AH. :)

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ach zit nu in een leuke guild op Vek dus zit daar wel lekker ondanks de enigsinds cheape ah

11. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ey ego, je weet toch dat ik eerst die druid was begonnen?

ben daarmee gekapt en heb een druid gestart op me main server dus tsjah :)

veel chiller met vrienden :b:

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, zo zal je dus niet snel de end-game content meemaken. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. ^^

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, die blijft toch (voorlopig) m'n main.
    Op een andere server zou er gewoon 'bij' zijn zegmaar.

End-game heb ik totaal geen haast mee, vermaak me op 't moment best. :)
    Leuke / gezellige guild ook. (Lethal.)

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Grave goud verdienen is leuk maar dat kun je beter pas op een high level gaan doen, gewoon zorgen dat je genoeg voor je mount hebt. Voor de rest hoef je toch niks te kopen van de AH ofzo. Gewoon questen en dungeon doen is genoeg voor equipment en goud.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh, maar dat doe ik ook hoor.
    Levelen gaat voor geld verdienen. Bij mij valt 't gewoon goed, ofzo. :)

Iedere keer als ik in en uitlog even lagns de AH, prijzen / spullen checken, dat dan wel. :)

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0

hehe :) geen probleem toch? Neh vermaak me wel op vek alleen is de horde daar echt stront vervelend (Waar niet 8) ) Ik ben nog nooit zo vaak gebackstabbed en gepakt terwijl ik bezig was met een mob. Aan de positieve kant: T maakt me heel gemotiveerd snel naar 60 te gaan en de horde pesten :+

17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft nog zijn hele leven om de end-game content mee te maken lijkt mij. :+

Ik had ook 26 dagen gedaan voor ik voor de eerste keer 60 halen. Ik heb geen spijt van dat het zo lang duurde, want ook al haat ik levellen, dat was wel mijn leukste wow-tijd. :)

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    13 /played dagen voordat ik 60 werd, had het nog sneller moeten doen want endgame >>>>>>> lvlen imo. :cool:

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Behalve als je guilds altijd verrot zijn:{. Ben nu al in 4 guild gekomen die uit elkaar zijn gevallen omdat veel mensen niet verder willen in bwl en alleen mc willen doen|:-.

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    20 days played voor lvl 60. Morgen weer ZG in en proberen om weer Bloodlord neer te krijgen, hoop dat het lukt na die 4 wipes van vorige keer :+.

Vind level eignelijk wel vet :). Je kunt gewoon rustig op je eigen tempo spelen en niet dat je om specifieken tijden online moet zijn voor bijvoorbeeld MC.

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina