Als een mage een foutje maakt issie dood, ook frostmages Kleuren van thunderfury gefixed. Zet Smooth shading uit en restart de game ^^ Tja.. sta je dan...
Op een of andere manier pakt hij die bestanden niet van Characoal. Heb gewoon alles uitgepakt in de map 'Addons' maar de helft van die bestanden staan niet in de lijst van addons. Kan iemand helpen?
Welke noob maakt tegenwoordig nog foutjes? Bij mij is het gewoon: Boom, dood. Punt. \o/ (Bij locks is het Boom, niet dood, ik ga dood, punt. )
Geef hunt0rs ook boom plx. Bij mij is het altijd, pats, pats, pats, aai, pats, klap, aai, pats x 100. Hippe screen Pim.
Benne gek? /target random mage Aimed shot...Ooooh crit Multishot...oooh crit Dead mage jaja Mathe, je schouders zijn leuk, giev screenies!
Ik had charcoal en charcoal options + dab. Ik denk dat die custom charcoal niet goed is. Probeer dat maar even.
In de download zitten deze dingen: Charcoal Charcoal_Costum CharcoalOptions DiscodActionBars DiscordUnitFrames README.txt Nu heb ik ook nog dat Unit Frames (ofzoiets) gedownload. Wat moet ik nog meer downloaden dan?
Oke ik zal het even uitleggen. Je gaat gewoon naar Interface/Addons daar plak je al je Charcoal bestanden in. Dan ga je naar site van discord, daar ga je naar Discord Action bars, plant je die 3 mapjes in je addons map, gewoon op 'Ja op alles' drukken dan zet hij namelijk bestanden bij die charcoal dingen die hij nog nodig heeft. Dan haal je ook van die sire Discord Unit frames, ook alle3 weer in die map en weer op 'Ja op alles' drukken. En berijd je voor, er kunnen frustraties opkomen als je niet 100% tevreden bent met je UI *heeft ervaring, kon me vuist wel door melaptop scherm heen knallen *
Ik heb nu alle bestanden gedownload en al die andere shit maar het werkt gewoon niet. Charcoal staat btw niet eens in me Addon lijst in WoW zelf terwijl ik hij wel gewoon in de map Addons staat . EDIT: Het is gelukt .
Naja me guild is gevallen vorige vrijdag maar zit nu in een bwl/aq40 guild met stuk of 10-15 andere oldguildes, meeste diehard coremembers, gelukkig mog/kon ik mee. Net 3 bosses in aq40 gedowned, net 5% wipe on huhuran, gaat makkelijk down zo. Hopen dak snel van tryout status afkom .