1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    1 van de redenen waarom ik ben gestopt met me mage:{.

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hunters best saai, iedereen zal het wel fantastisch vinden maar in PvE is het voorluie BM mensen :p
    Pet aan, auto shot aan en iets eten, dan ff andere gast killen op dezelfde wijze, erg boring.

En ik begin het gevoel te krijgen dat iedereen mekaar makkelijk aankan als je hem haar maar als 1e ziet en een crit in de rug geeft :9

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    account van me druid staat op frozen...

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In PvE heb je pas van BWL en AQ hier en daar een leuk hunter gevecht erin zitten. Tot dan is het min of meer dps ja. Maar dat wist je van te voren. :)
    PvP als hunters is echter wel flink demanding.
    En je moet gewoon zorgen dat je fatsoenlijke HP hebt. Als PvP hunter moet je minimaal 4000HP hebben. Ik zelf heb nu 5000, en dan heb je het heel ruim. Buffed en met battlestandard neer haal ik zelfs 8k HP weinig mensen die er wat tegen in kunnen brengen dan.

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Err dat wist ik niet van tevoren, en Pvp Boeit me niet veel opzich, nouja ik vind het wel leuk alleen niet constand net als jou :9

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Chromaggus is Eng :x
    57% 2e try tho...
    TL en Frost shizzle.

Kijken offie morgen neergaat, verwacht het eigenlijk wel :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan niet meer inloggen op mijn account. Zegt ineens dat de pass niet meer klopt ><

8. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Je wordt zeker bang omdat ik in de buurt van de 60 kom heh ;):p :D :+

Waarom zit je dan ook alweer in een PvP server sletje van me :+ 8)

Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  9. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is irritant -.- maar die kan je zo weer aanvragen op de WoW site als je creditcard hebt toch...?

En Conqui staan allebei je accounts op frozen of alleen die met je druid erop?

//Edit: Srry voor dubbelpost

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Chrommy neer \o/..

time lapse + incinerate..

Kon helaas zelf niet mee in verband met m'n examens. Had het wel allemaal gevolgd @ me broers pc :cool:..

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Gz kerel! :)

Eerlijk gezegt vond ik chromma met time lapse best makkelijk :p. De aller eerste keer dat we er waren hadden we TL en hij ging de 2e avond die week gelijk neer.

Gisteren gingen we voor nef: weer te weinig man. Terwijl als we MC neerzetten we 60 man hebben. Dus nu komt er een nieuwe regel: geen andere instances meer tot nefarian down is (waar ik het HELEMAAL mee eens ben) want we kunnen em in 2 a 3 dagen serieus tryen slopen.

Kunnen jullie btw allemaal je allakhazam profiel posten? Ik zou wel eens willen weten wat voor gear jullie hebben :).

12. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Alleen die met de druid ik stop met hardcore raiden.

13. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat omdat je druid account frozen is of was je dat al van plan om te stoppen met hardcore raiden, trouwens in welke guild zit jij met je druid?

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Conq zat in Entropy, Beste Horde guild van Stormreaver, en een van de beste van de server.

Vanavond weer naar Chromaggus, net weer wat mogelijke tankplekken bekeken, dus hij moet neergaan :+

15. Conquistador

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem er zelf opgezet en ik zat in een van de beste guilds van Stormreaver aan horde kant, namelijk Entropy zoals Pim al aangaf. Maar ik ben het hardcore raiden na 8 maanden zat, ik heb het wel gezien om avonden te verspillen aan bits die alleen maar 1 en 0 dingen zijn die ervoor zorgen dat je paarse equipment hebt.

Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  16. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit iemand gezien uit Entropy..
    Ik zie alleen TrollyTG: Stelletje klotegankers allemaal!!!
    Ennn... I Reign Of Chaos I : die zijn wel lachen ganken niet zoveel.. tenminste niet bij mij

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Entropy is een groep Horde uit Reign, Trolltyg, The Answer, Ice en de rest vand e imba Nef-farming guilds.
    Ze zullen het groepje wel moe zijn geweest en ff geswitched zijn. Achjaaa xD

Conq is gewoon een mietje :>

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zucht…

Moeilijk hoor dit, ik heb tot aankomende vrijdag de kans om Deathping te verlaten en naar Kazzak te gaan.

Alleen, dan moet ik mijn huidige guild verlaten, en omdat ik een officer ben, kan dat weleens negatief uitpakken voor de guild.

Moet nu dus eigenlijk kiezen tussen de guild, en mijn eigen wants & needs, want als ik eerlijk ben wil ik gewoon nog lekker door blijven spelen, maar dan zal ik toch echt vaker moeten kunnen raiden dan nu, (huidige guild is vnl. casual, en raid dus maar 2 keer per week, en dan ook nog eens vaker MC dan BWL) en op een server waar de lag te doen is.

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Blijf op Deathwing slet :{

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het is nog niet zeker, maar ik denk dat ik donderdag of vrijdag ga migraten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina