1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nice Nix, zag het ook al op het DW forum staan :cool:..

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ben ook erg trots :D

Gaf net zo'n gevoel als eerste keer Razorgore down.

3. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het is ook zeker niet slecht :) ....trouwens pas ook een filpje gezien van een 2man scholo....(warrior en priest)...toch ook wel een beetje ziek :p

4. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Jerreby zag dat je in Dunemaul zat bij alliance,
    Als je ooit een keer een troll shaman tegenkomt die Chirop heet..
    VERMOORD EM DAN!! denk niet dat je hem aankan aangezien die nerd full epics heeft en een legendary item maar toch, hij zit bij me in de klas en hij moet dood! vermoord hem! hij is een opschepper ^^ bij voorbaat dank :p

//Edit: en maak een screenie als je hem dood hebt, ik denk niet dat het moeilijk is om hem te vinden, hijs altijd online,
    spijbelt 3 weken om WoW te spele ^^

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Of Threatmeter nou gay is of niet, het werkt wel, of het nou geen skill is of niet, het werkt wel. Niet dat we veel problemen met Vael hadden maar goed, het voorkomt dat je ook maar 1x per ongeluk wiped. Mja me guild mocht (Hij is gedisband aangezien wij nu allemaal in 1 v/d beste guilds van Vek'nilash zitten) dan geen skill hebben, wij hadden Vael op onze eerste try dood :).

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tja, als je het mij vraag; raid je dan voor de epics of voor de uitdaging? :) Van mij mogen guilds best threatmeter gebruiken als zij daar plezier aan hebben omdat ze het gewoon leuk vinden om zich epic te gearen, maar ik zou er niet in willen zitten omdat ik liever zou raiden voor de uitdaging.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Heb een filmpje gezien van een rogue + mage die scholo helemaal clearen:9.

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet veel mensen guilds leaven als er teveel gewiped word en andere guilds die meer succes hebben joinen. Met threatmeter voorkom je de meeste wipes. BWL en MC zijn sowieso niet echt uitdagingen meer door alle guides etc. die ervoor zijn. En als je dan egt zo skillvol wil zijn, gebruik dan ook geen boss alerts van CTRA etc.

9. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar jij wil dus zeggen dat jou guild zuigt en dat je daarom Threatmeter gebruikt? :+

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat gaat hij ook over zijn eigen guild zeggen:{. Het is maar een spel, als guilds het gebruiken, laat het ze lekker gebruiken. Hij heeft gelijk dat veel guild disbanden als ze veel whipen, veel mensen gaan weg etc.

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek maar eens een PvE guild op, dan snap je misschien wat ik bedoel.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Pvp guilds hebben ook problemen, ze lopen goed totdat meeste mensen rank 10-11 zijn en dan breaken ze vaak up.

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Boss alerts is tot daar aan toe, en zonder boss alerts merk je het ook of er een breath/enrage of whatever komt. Nu kan je tenminste iets meer focussen op je eigen taak dan de hele tijd de boss in de gaten houden. Maar ook zonder zou je simpelweg dezelfde progress blijven halen.
    Maar ja veel mensen raiden alleen voor epics, daarom ook geen hard feelings ofzo. Het is gewoon dat ik raid voor de fun van het raiden en niet voor de rewards specifiek.

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toen vanaf dag 1 in die guild gezeten en was er ook bij toen alle bosses voor het eerst neergingen, als je dan MC + BWL heb gecleared, dan is het na een tijdje toch geen uitdaging meer. Als je dan threatmeter gebruikt is het simpelweg omdat dat het nog makkelijker maakt. Zonder zouden wij best hebben gekund, en dat hebben we ook een tijdje gedaan. Wij begonnen het te gebruiken toen we BWL al op farm hadden. Dus zo unskilled waren wij ook weer niet. Tis natuurlijk ook maar net waar je skill op baseert Conquistador.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Te mooi. :'-(

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zal kijken wat ik kan doen ;)..

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wil ik m'n Lockpicking skills een beetje uppen, voor een Elite Quest...
    Kom ik bij die boot aan, Thief Tools vergeten! Ik ze weer halen enzo...

Kom ik weer bij die boot, pick ik al die doosjes daar, gaan ze niet meer dicht! Oftewel een wazige client-side bug.
    Lekker dus.
    GM al even een briefje gestuurd, hopelijk kan hij / zij uitkomst bieden.

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah kijk, daar heb ik ook totaal geen problemen mee. Zolang je maar niet het plezier van het overwinnen van een instance verpest door dat soort hulpmiddelen. :)

@ Inf - nice. :cool: Ik heb toch niet de bruiloft gemist he. :eek:

19. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Hij zit toevallig wel in de L33tste guild van heel Stormreaver!
    Reign weet wel wat ik bedoel :+

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nah, komt wanneer Nef neer is. :) Zie dit als een voorproefje. ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina