1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nubcake! :+

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Orcrist, schiet is op met die examens! Het is zo rustig hier op SR. ;)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mag ik niet op jouw account spelen, de mijne doet het nog steeds niet ><

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    :D

Net Twins avondje gehad. Enorme vooruitgang geboekt, record was 80% hebben we nu naar 58% gehaalt, en daarvoor ook al een paar lekkere tries gehad. :cool:

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nef op 88% op de eerste avond. Misten 1 warrior, dus wat minder Crowd Control.
    Volgende week met 6 warriors, en kunnen we serieus proberen :cool:

6. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hier al eerder over gehad..
    Zijn er atm nieuwe servers (niet ouder dan 1 of 2 weken)
    En zijn er mensen die zin hebben om samen met mij en misschien nog wat andere mensen op een nieuwe server te gaan spelen?

Ik wil sowieso 5 mensen hebben ongeveer dus PM mij of post maar wat hier

Volgens mij heb ik 2 nieuwe servers gevonden.. Demon Soul en Jaedenar dus zeg maar als je ook zin hebt om mee te doen ^^

//Edit: laat dus maar die Demon Soul bestaat niet eens :p stond wel op een site en die Jaedenar.. volgens mij niet nieuw (die 2 zijn net nieuw geopend op amerikaanse WoW :p)

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil misschien ook opnieuw beginnen. Maar mijn vrienden spelen nu op Dentarg, zijn ze weer overnieuw begonnen als allies. Maar die server bestaat al een tijdje.

De twins emperor? Waar zit die baas? En is die zo moeilijk?

8. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Vet apu als jij dan ook overnieuw begint dan moeten we nog 3 mensjes :)
    Maar zou vet zijn als we bijv. een priest , warrior, en nog 3 DPS hebben }:]
    als we dan beetje hetzelfde lvl houden kunnen we instances in samen enzo dat lvlt wel lekker O-)

@Xink JIJ MOET MEEDOEN ^^

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij is 1 immune voor physical damage dus moet een Warlock deze tanken aangezien deze het meeste HP heeft van de casters.

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    De een na laatste baas in AQ40 (optional bosses niet mee gerekend), en ja is redelijk moeilijk als je ze de eerste keer moet downen.

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga van mn leven niet weg van SR.
    Het is gewoon als je opnieuw begint dan is iedereen lowlevel en kan je beter zijn... Ik ben liever met iedereen level 60.
    Het enige voordeel is dat de AH prijzen een bietje redelijk zijn... Op SR wil je je alt AH gearen kost een level 20 item 25-30g (wel blauw) best wel veel -_-'
    En je bent bijna 60 Reign, waarom zou je gaan? End game pwnd! (behalve met hunter ofc :9 )

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Twinkies zuigen sowieso. Wie geeft er op lvl20 nu 25g uit aan een item. Ik vind 5g dan al te veel aangezien je een quest doet en dan al een beter item hebt!

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Twinken is leuk als je er serieus mee battlegrounds mee gaat doen.

Ik ga nog een level 29 warlock helemaal twinken :D voor twinked WSG-games.

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik [Magician's Shoulders] op AH zie staan is dat een beter item als de mijne, als hij dan niet duur is ben ik niet te beroert hem te kopen.
    Ik kan beter dungeons gaan doen idd... Maar ik wacht tot ik in Gnomeregan kan en dan ga ik gewoon daar een paar keer doorheen runnen, die andere zijn saai omdat ik die al tig keer heb gedaan.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Omfg, in 1 avond al verder waar wij al 3 weken mee bezig zijn lol. Masquerade ftl.

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Lol, ben is met alts van een guild die c'thun down heeft wsg doen. Al die alts allemaal crusader en +7 agi hierop enz. dat is echt zoo vet:lol:. Ik doe mijn alts ook altijd hele goede gear geven, ik koop alleen nooit enchants.

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nef tot 18% \o/ 3e Avond..

Het ging mis toen we een mage call kregen toen al die mobs kwamen :{.. Volgende keer stoppen we DPS op 21% en wachten we op de juiste call. Bijv Druid..

18. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb Discord Action Bars al een tijdje, maar iedere keer als iets load, bijvoobeeld instance, schermgrootte etc, dan Reload hij mn pet bar, dus dan schiet hij recht voor mn character en moet ik hem op nieuw verplaatsen.

Ik heb hier een paar weken me geleeft maar word en nu strondziek van en wil graag weten of iemand een oplossing weet... en nee ik wil geen nieuwe addons ipv dab

19. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees shit over nef dat ie vet snel gaat. Terwijl in onze guild we echt dikke problemen hebben de wipe raids te vullen. Stelletje free epic hoeren zoals ik ze noem...

Gelukkig hebben we hardcore mensen die erg goede vrienden van me zijn en die maken het goed. We hebben allleen iets meer mensen nodig met de juiste attitude.

Mn nieuwe speeltjes btw:

Crit ring:
    http://thottbot.com/?i=52546

Nice tank weap:
    http://www.thottbot.com/index.cgi?i=51416

Die ring is kwa AP str minder dan quickstrike en voor de rest gelijk, maar quick geeft AP waar deze dan wel weer de Stat str zelf geeft en dat is opzich wel goed aan deze ring. +het feit dat quicky DKP kost en deze niet :p.

Edit: zie net dat de ring in 1.11 epic wordt en 11 str en 14 stam gaat krijgen :D

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Speel Benny hill op TS, werkt altijd. Wachten op respawn is fun! :+
    We hebben ook al screenshots gemaakt van onze Guildnaam in liggende lichamen, toch niks beters te doen :D

Roll verloren op fang of the faceless :mad:
    Fucking rogue wilde hem als 3e OH =/
    Was echt een imba OH geweest, leuke stats en lekker snel.
    Nu ga ik maar voor Brutality blade of CHT.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina