Ik ga niet voor de dmg van de OH, ik wil een enorme bak rage hebben (wat ik ook heb door de snelheid van TF).
Ik heb nu aardig moeite om mijn rage kwijt te raken wat nog resulteerd in aggro (6x op bosses gisteren). Ik moet echt nog leren mijn damage te beheersen met zoveel rage.
Ik gebruik nu dus een 1.80 speed kutdagger in mijn OH. Weinig damage, maar enorm veel rage.
Ik was dus aan het zoeken naar een iets langzamere dagger, met goede stats (FoTF is imba qua stats), en lekkere DPS.
Een volgende optie is CHT natuurlijk, maar dan jat ik die van een hunter of rogue die hem nog nodig heeft. Pech voor hun natuurlijk, maar dan hebben ze dat wel aan hun achterlijke mede-rogue te danken die dat ding voor poisons wil (veel te traag voor poisons trouwens, CHT is veel beter).
Ik kan ook nog Brutality blade nemen, wat een vrij trage OH is met flinke damage. Als ik dus wat extra +hit krijg (6% nu) zal dat wat beter werken.
Ik probeer gewoon wat leuke dmg gear te krijgen naast mijn tankstuff, ik blijf namelijk nog altijd MT. Als ik dat kan combineren met imba dmg (die ik heb door TF, maar veel hoger kan worden door een goede OH) is dat alleen maar mooi meegenomen voor grinden etc.
Als je "Sensible rolling" gebruikt voor ZG, dan moet dat ook wel nagekomen worden, Loothorny mensen verneuken dus de boel voor anderen (Een hunter en ik gisteren dus). Erg jammer, maar ach
Yep, leuk voor Fury, en daar heb je wel 2 wapens voor nodig
Kan altijd nog MS speccen, Zin'rokh owned daar ook wel voor
Laatst bewerkt: 1 jun 2006