1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 28 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik was vandaag bij de koning van IF en kon daar een quest accepten waarmee ik delen van mijn BS set kon upgraden ofzo, weet iemand hoe dat precies zit? Koste wel 20g btw..

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Aye, questline voor de tier 0.5 set genaamd Beastmasters voor hunters. Item voor item (je begint met je braces, en laatste 4 pieces worden epic) upgrade je zo je beaststalkers set naar beastmasters. Je moet dus wel je beaststalker items hebben. Zit je in een guild die al raid zou ik het je afraden, kan je een guild joinen die al raid zou ik je het ook afraden. Moet je alleen doen als de questline je leukt lijkt, en/of je in een guild zit die wilt gaan beginnen met raiden.

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zit nu in een MC guild, tenminste, zo noemen ze zich. Gisteren zouden we eigenlijk naar MC gaan maar omdat er toen ruzzie was tussen onze guild en de guild met wie wij eigenlijk zouden gaan is het niet door gegaan en zijn we vijanden van elkaar. Binnenkort dus mss MC. Wat me wel opvalt is dat een hunter echt heel weinig gevraagt word voor instances :mad:.

4. omdat hunters nep zijn :'). wat moet je ermee in een instance

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heb je gelijk ik vind ik.. Kunnen niet echt super veel damage doen, neem dan een mage mee, die kan water maken + sheepen + veel damage doen.

Heb er aan de ene kant ook wel spijt van, je wordt nooit gevraagd voor instances maar aan de andere kant weer niet, het is gewoon super vet spelen (vind ik dan).

Iemand nog suggesties voor een alt, heb nu al verschillende classes aangemaakt maar weet echt niet wat ik moet worden..

6. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    82 days played.... ownage :)

@ jerreby: Hunters kunnen uiteindelijk ZIEKE dps doen :p

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Rogue.
    Vanaf level 10 is het leuk, dual wield.
    En tja, stealth & backstab is fun. :cool:

Level 24 ondertussen, mét de Poison skills.
    Ben alleen wel ruim 14g armer in een paar uurtjes.
    (Wat nieuwe bags etc...)

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hunter is echt dikke damage hoor, al houdt het een goedgegearde warrior of rogue niet bij.
    Bossfights zullen ze de 3e DPS class zijn ofzo, na rogues en fury warriors ofzo. Maargoed, gear is natuurlijk belangrijk.

Legplates of Wrath
    Binds when picked up
    Legs Plate
    749 Armor
    +19 Strength
    +27 Stamina
    +10 Arcane Resistance
    +10 Fire Resistance
    Classes: Warrior
    Durability 120 / 120
    Requires Level 60
    Equip: Increases your chance to dodge an attack by 2%.
    Equip: Increased Defense +11.
    Set: Battlegear of Wrath (1/8)

Net gekregen van Rag. Ze dropten eerder voor me dan Might, dus weet niet of ik nog de volle Might set krijg. Weet wel dat ik nu 6009 HP unbuffed heb :cool::cool::cool:!
    110hp meer dan de MT :+

En we hebben alweer een

Bindings of the Windseeker
    Binds when picked up
    Unique
    Classes: Warrior, Paladin, Hunter, Rogue
    "The Left Half of Thunderaan's Eternal Prison"

Dit keer naar een rogue :)

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waar zijn de mages bij jullie? =/ Bij ons is het zo: rogue, mage, rogue, rogue, war, mage, mage, mage, rogue

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Rogue, Rogue, Rogue, Fury warrior, Fury warrior, hunter, hunter, hunter, mage(ja, gewoon +400nogwat spellpower),warrior,hunter hunter hunter, mage mage mage, shadow priest.

We hebben bijna alle rogues met volle NS rondlopen, elke hunter is 6/8 met de boog, warrior heeft Deathbringer en CHT, en mages hebben bijna niks, behalve die mage die gewoon geluk heeft ofzo :+

lang leve de loottables he? pas 1x legplates of Might >_> in 4 maanden ofzo

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lang leve de loottables ja...van de 7 boss drops 7x nemesis geloot. Boy wat was de raid happy...

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren voor het eerst AQ40 gedaan.

De trashmobs hebben we nu volledig onder controle. Eerste boss tot 20% down gekregen, vier pogingen gedaan.

Erg netjes vind ik zelf :).. /me wilt z'n chestplate!

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Graveheart

Even off-topic hor, maar eh, jij bent SuicideGirl fan van Quinne? ;)

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    -.-
    Laat ik het zo vertellen, ik krijg per dag minstens 5 whispers of ik mee wil naar een endgame 5/10 man instance. Feit is, er zijn redelijk veel hunters, daarom is het meestal wat moeilijker om mee te mogen naar een instance. Zorg gewoon dat je jezelf wat bekender maakt en beter geared, en als je in een group zit je ook zorgt dat je indruk maakt. Maar het is niet omdat de hunter class niet populair is. Voor Dire Maul zijn ze bijna verplichte kost geworden. :)

15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heb eergisteren een Undead Rogue gemaakt, maar dat sluipen is gewoon niets voor mij.. Zit misschien te denken aan een Warrior/Paladin, gewoon lekker in de frontline vechten inplaats van altijd van afstand schieten met een hunter :cool:.

Zit wel iets in ja maar 9 van de 10 keer staat er in de general: ''LF Healer Scholo'' bijv.

Ben nu ook maar me rank aan het omhoog halen omzo dat groene snoepgoed outfid te krijgen :).

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Een paladin vecht dus echt niet in de frontlinie, maar staat achter de warrior hem te healen.

Level 8 nou met paladin :D

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik hou van mijn lvl 30 rogue <3

En ik haat BWL lag & disconnects....

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Druid is bijna 60 <3

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    @Jerreby: Het kan soms idd lastig zijn om een groep te vinden voor pre-mc instances. Maar heb je er wel eens aan gedacht om dan zelf een groep te maken? Als je een beetje verstand hebt van WoW, dan weet je wel wat je nodig hebt (classes) voor de instance.

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Doe ik ook best vaak, maar het duurt zolang voordat je een goede party hebt dat iedereen altijd al weer leaved :'-(.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina