1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ony is niet moeilijk zolang je een goede MT hebt en mensen in phase 2 de dots erop houden en met de whelps dealen.

Zorg er ook voor dat in phase 3 niemand in de buurt van de whelp caves staat, ony doet dan namelijk AoE fear en als je de whelps inrent is de raid zwaar de lul.

Gisteren chrom 14% 1e try, 2e try down :). Chromatic boots EN wrath spaulders dropten, maar ik kreeg geen van beiden (heb de laagtste Dkp van de guild xD).

Edit: Gz matrix :) goeie druid shoulders !

2. Rankin

Rankin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hakker kan best tricky zijn maar als je er voor zorg dat je veel nature resist heb gaat het ook een stuk beter je kan als je horde speel ook nog eens vragen voor een nature resist totem als er een shaman in de buurt en in je party zit help ook best wel plus wat resist gear en pot en je heb hakkar neer voor je het weet tenzij je een bug heb zoals wij kregen en tegen 8 stuk knok :)

3. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik zit alleen bij alliance, jammer dat paladins geen nature resist totems hebben:'-( maar goed volgende week weer proberen dan hopen we hem wel neer te krijgen :)

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hij is simpel man.. De truc is gewoon om steeds een mob van beneden te halen, en als die mob zo'n ''gaswolk'' achterlaat, allemaal erin staan. Als hakkar dan health dreaned dan gaat er bij hem leven af omdat iedereen gepoisend is :).

5. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar waren wij ook achter , het probleem was alleen dat we een paar kutjes hadden (vrouwen zonder ventrilo) en vandaar dat hun heel vaak niet in die wolk gingen staan, hoe vaak we het ook zeiden :confused: maar ja volgende week MOETEN ze ventrilo anders komen ze er niet in :):

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Of je maakt gewoon macro's die het werk voor je doen...

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Bah, gisteravond in 1 klap alle zin in PvP verloren.

Pre-made guild team, maar toch continu ingemaakt worden omdat Alliance ook pre-made teams heeft, maar dan in veel betere gear.

En dan komt Naxxramas er ook nog aan morgen ;(

Ik ga mijn rogue maar levellen, verder helemaal niets meer te doen…

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zo is het op Stormreaver ook alleen dan omgedraaid. Gelukkig ben ik gestopt met pvp...

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik hoop echt dat 1.12 BGs brengt waarbij gekeken wordt naar gear en/of pre-made of PUG. (zoals in 1 of ander PC magazine staat, info US forums)

Alleen dan is PvP te redden imo, want de nutteloosheid van BGen tegen teams in veel betere gear is echt frustrerend.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig patch morgen.... langere totems......free respec.....oh ja dat was het.

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Had liever de patch week later gehad maarja. Morgenavond maar even heel de avond undead killen. :cool:

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Morgen Elementius. :cool:

13. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je iets van ze nodig dan ? :) ik wou dat ze Corruption instant was geworden zou ook eerst zo zijn maar op Test server was het niet zo :{

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Haha lol, de laatste keer dat ik er bij was, was het wipen op Venoxxis totdat de tanks het eindelijk snapte. :lol: Wens ze succes namens mij, dan moet Pilske goed doen. :+

@ Infearius,
    Ik ben kleurenzwak n00b, ik zie het verschil niet, ik ben content. *past ze aan

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hell yea, rep en mats. :cool:

16. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    pff word een beetje saai op mijn 60 warrior, dan maar een ud rogue rollen :cool:

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Lekker moment, de dag voordat Naxxra komt. :+

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Jij bent zo'n aarsch die dat weer niet verteld! :x

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Inferius: zou je je nieuwe talent build kunnen posten?

20. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch niet menen dat je ook frost wil worden net als inf :'-( :confused: :x :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina