1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo gebruiken jullie dan Nature Resistance totems bij Hakkar, dat is nieuw voor mij...

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mijn elemental build n00b, maare zal hem zo is even posten. ;)

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En ik ben pas level 50 :<

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  5. Rankin

Rankin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    poison is nature damage dus als je resist heb is minder damage die je krijg wij doen dat zovaak bij hakkar en gaat een stuk beter vooral omdat de tank full nature resist heeft dus betekend minder healen voor de healer wat meer mana is wat dus groter kans is op overleving :) en je kan ook betere focusen voor de meeste dan op de dps zodat je hem nog beter neer kan krijgen

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Tis like.. 100 dmg elke 3 sec?
    Dat outheal je toch makkelijk, die 1k hits van die gast zijn een stuk erger ;)

Nature res totems/aura nerfed de dmg alleen maar, waardoor hij moeilijker wordt :)

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Agree, kan beter je stats niet gimpen door je NR gear aan te trekken, of aura te gebruiken. Zoals pim al zei, outheal je gemakkelijk. En door je stats te gimpen duurt het uiteindelijk veel langer wat prolly nog meer mana kost. ;)

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En na 10 minuten instagibbed xD

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat je kunt doen is een normal nature protection pot drinken, geen super.

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zag laatst dat hier ook nog mensen op Tauren Mill zaten. Nu vraag ik me af of dat een beetje een chille server is? Ik heb namelijk de mogelijkheid om ernaar te emigreren :).

Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je ook drinken... Heb jij niks mee te maken, als iemand teveel geld heeft en hij heeft ze kan hij ze heus wel dinken hoor.

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk wel, een super is absoluut niet nodig, of je nu wel of niet geld teveel hebt, die supers bewaar je voor AQ20 en 40.

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Met een normale zou je het inderdaad makkelijk kunnen redden. Ben je echter nog aan het wipen dan zou een super misschien wel handig kunnen zijn.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, niet mee eens als je het al niet red met een normal of super pot, dan ligt het toch echt aan de raid niet aan wat extra hp of mana.
    Echt veel healing power heb je niet nodig als je goede constante dps hebt.

15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk ben er ook geen voorstander van en doe het zelf liefst zo primair mogelijk. Echter als je blijft wipen en je wilt hem echt downen kan je gewoon gebruik maken van alle potions die er maar bestaan, misschien dat dat dan helpt. ;)

16. Rankin

Rankin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wij boosten graag de resist van heel de raid omdat we een aantal rogue's en mage's hebben die dps happy zijn en onze main tank is niet super tank zijn een begin raid party dus best makkelijk als hij aggro verliest en de meeste bij ons luisteren niet :)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tja als mensen niet luisteren gewoon de raid uitkicken daarna demoten of kicken als ze nog niet luisteren.
    Wordt later alleen maar een groter probleem.

18. Rankin

Rankin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem hebben we nu al omdat we in mc zitten en we wipe steeds weer. Waarom omdat ze weigeren fire gear aan te trekken hebben al veel gekicked maar werkt niet nog even en ik stap uit die guild. heb al een invite gehad voor een andere die al in bwl zitten :D

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ben jij even stoer.

20. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    hihi :+
    Wat wordt jou nieuwe build eigenlijk?? Ik zit maar te twijfelen tussen 17arc34frost en 10arc41frost. Pve mage, maar doe soms een BGje of Dueltje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina