1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Punten in arcane is zoooo van vorige patch;). Elemental is het voortaan helemaal:).

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben zo'n ontzettende twijfelaar, wilde eerst 18/33 arc/fire gaan, toen naar full frost met een beetje arcane en nu weer aan elemental met helemaal geen arcane. Denk het laatste, wil weer iets nieuws.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    IK WEL!!!111!
    Nef nu weer makkelijk neer.
    Wipe gehad door dat klotevoetbal toen Zweden scoorde :+
    Overmorgen mag ik een noobguild helpen in MC op mijn hunter, lijkt me leuk :D

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Imp counterspell is wel uiterst imba in arc tree.
    In duels met een mage is dat vaak een key geweest waarom sommige me wel en niet versloegen, deels te wijten aan dat alle timerspells van shamans nature zijn...en dus ook heals.. :mad:

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Heb wel zin in de patch..
    De Unspoken names set krijgt een buff.. waardoor ik ineens 200meer hp, 80meer int en 8meer spelldmg heb :)
    Alle kleine beetjes helpen :)

5500hp unbuffed dan :)

5500hp + demonic sacrifice = 165hp regen elke 4secs..
    Dat is 200mp extra elke 4secs als ik lifetap gebruik :)
    Oneindig shadowbolts schieten ftw :p

*edit*
    oja.. btw.. me rogue is zojuist lvl 60 geworden :)

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Jep, doen ze ook bij mij :mad:
    Kan k ze nietmeer fearen en verlies ik dus altijd :)
    Of als ze niet meteen blinken na mijn charge, maar juist 2/3 klappen opvangen, en dan sheepen :mad:
    N3rf plx!

Oh, gister tegen de beste Shadowpriest van de server gedueled (Horde)...Had al gehoord dat hij niet te verslaan was, dus probeerde het met recklessness. 4 seconden later was ik dood, en zat hij nog op full health :x
    Geen idee hoe :+

7. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Gister MC prequest gedaan vandaag MC iemand nog tips voor warlock? :+
    En nieuwe patch vandaag :thumbs: maar moet ofcourse weer werken ;)

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    3 keer raden, Blackout procte ?

Enige reden dat Shadowpriests zo goed zijn is Blackout.

9. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Klote patch tot 12 uur :+ , mijn gear is toch te crap om de komende 5 maanden in Naxx te komen :D

10. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Maak daar voor mij maar een jaar van :emo:

Ik werd gister trouwens gevraagd voor Dark Ritual 8)
    maar heb nee gezegt :) moet ik eerst een half jaar in Mini Rituals en daar heb ik HELEMAAAAAAAL geen zin in :b: misschien dat ik er later spijt van krijg maar nu kan ik tenminste in alle raids dus \o/

11. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Iemand vind het leuk dat hij naar een nieuwe guild mag die misschien beter/ leuker is. Dat mag hij zeker stoer vinden:cool:

Even wat anders: Is WoW moeilijk om te leren? GW speel ik wel maar dat was in mijn ogen best makkelijk. WoW lijkt mij daarentegen niet echt fijn?

12. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    WoW is super-simpel.

13. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Voor vrouwen niet :'-( het is een ramp wanneer ze addons moeten installeren of ventrilo..
    Maar ik vind het niet erg want dan kan ik ze helpen :): :+

(Het spelen zelf is erg makkelijk ik zie genoeg 10 jarige jongetjes spelen dus)

14. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, ook voor vrouwen (zit namelijk totaal geen verschil in gamingskills tussen verschillende geslachten) is WoW heel toegankelijk. Zeker als je begint kan je meteen aan de slag ook al heb je totaal geen MMO ervaring.
    En heb ook genoeg vrouwen in mijn raidgroup die leetsauce zijn, dus dat is zeker geen probleem.

Btw, je had in Mini Rituals moeten gaan nub. Zo''n aanbod krijg je nooit meer en dat is dé manier om het snelste van alle PvE content te genieten. Sowieso krijg je dan al veel te raiden als je vaak on bent omdat ze altijd mensen zoeken voor Outdoor Raids, en Mini Rituals zelf raid ook.

15. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd gister al gevraagd om met Dark Ritual mee te gaan naar Molten Core :lol: paar vrienden van mij zitten daarin, jammer genoeg had ik de prequest niet :p maar ik kijk nog wel even misschien dat ik er wel inga maar ik vind Lords of Ironhearts heel erg gezellig momenteel :cool: en ook leuk om alles beetje te ontdekken enzo

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm serieus, ga er asap op in anders krijg je er echt veel spijt van. Lords of Ironhearts kan gezellig zijn, maar dat kan DR ook zijn. En op den duur wil je meer dan gezelligheid. ;)

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat de rest in arcane nou niet veel meer waard is...

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Ik zeg doen, doen, doen. Lords of Ironhearts heeft altijd hele erge warlock-tekorten gehad, maar dat boeit niet. :+ Dit is een eenmalige kans. Als het niet uitpakt kan je -vanwege die tekorten- altijd zo weer terug. Bovendien is er een apart chatchannel voor alle Nederlanders die vroeger/nu in Ironhearts zaten/zitten, dus desnoods vind je gezelligheid daar wel.

19. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah misschien dat ik het wel doe maar voor elke epic item die ik krijg in DR moet ik een nexus crystal kopen :x

iig ga ik vanavond nog mee met LOIH naar Molten Core als het daar echt slecht gaat dan ga ik er wel uit denk ik maar moet nog ff kijken :)
    LOIH is sowieso wel een beetje nub nog steeds, ik heb 0 epix en in ZG outdamagede ik al die andere locks terwijl ik ook nog Curse of Elements moest doen en dus niet Curse of Agony kon doen wat toch zorgt voor redelijke damage, ik had 150k meer dmg dan de lock na mij en stond 4de van iedereen :+

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens, het is zo ver. Je kan weer inloggen en de patch is live. Ik zit nog in WoW zelf de downloader voor de download te downloaden en dat gaat al verschrikkelijk. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina