1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg al me patches niet geupdate met die wow-toc, kan iemand me uitleggen hoe het precies moet?

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    We hebben m nooit op farm gehad, 1 kill, daarna weer een terugslag wat guild-members enzo betreft, dus weinig BWL meer kunnen doen, tot gisteren.

We kiten de Dragons met Hunters, Legionnaires met Warriors, Mages worden gekilled.

Maar wat er dus ALTIJD gebeurt is dat er of een hunter dood gaat en zijn treintje alle hoeken afgaat, of er gaat een Warrior dood met hetzelfde effect.

3. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sneller hoe beter :cool:

@Orc - ik zat net even te lezen op Stormraids.com en als ik nou ook wil joinen moet ik daar dan gewoon registreren? :{
    En wat is dat gedoe met konijnen? :lol:

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Paar opties: Warriors respeccen zodat ze piercing howl kunnen krijgen. Ik was namelijk gisteren voor 3k dmg geraakt voor Phase 2... dat is dus echt helemaal niks :+
    Gebruik ZG pots. ALs je revered bent kun je een potion kopen voor 1 honor token wat je movement speed incr by 10% (of15%zelfs?), geen probleem meer denk k, die legionaires zijn sloom.

Er mag niemand doodgaan omdat de healers snel even een tank of hunter kunnen healen.
    (Nu na de patch kun je tekens boven de members gooien! Zo kunnen je healers snel zien wat er langs komt, en of hij healing nodig heeft.)

Warrior kiten is ongeveer het makkelijkst wat er is btw, warrior staat in zijn hoek, wacht tot hij er 3 op zich heeft, en gaat rennen. Halverwege het platform eraf springen als de Lego's erop zijn, en je geeft jezelf een kleine voorsprong. Onderweg even een sunder op een mob gooien en weer doorrennen. Op het einde kun je er makkelijk 15 op je hebben zonder dmg te krijgen.

*zoekt video op van een Razorgore kill*

Maargoed, als jullie weer net beginnen met BWL, kun je toch eigenlijk nergens over klagen? Veel nieuwe members die het nog niet gedaan hebben etc. :)

5. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik die balkjes groter ? van die Nymbia's Perl UI? want die zijn nou heel klein bij mij
    En waarom krijg ik telkens als ik op iemand klik bijv om te inspecten er een ander schermpje bij met van iemand anders.

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ah dacht dat jullie al verder waren. My bad. :) Als ik het goed begrijp zijn alleen de hunters op de dragons aangewezen? Wat dan misschien helpt is door de dragons met druid/lock/hunter te doen. Druid spamsleept een dragon, lock feared non stop, en een hunter hoeft zo maar 1 dragon te kiten.

@ Reign - Even thread doorlezen over hoe aan te melden, dan registeren met je gebruikers naam en een application schrijven. Echter als jij SR wilt joinen mag je niet raiden met andere groepen, en tevens moet je minstens 3 SR members voor je hebben vouchen.

@ Dave - /perl menu --> kan je alles aanpassen. En als je iemand target, en die persoon heeft ook iemand getarget is dat de 3e target die je ziet.

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Gisteren a lá Faxmonkey Ghouls gefarmed samen met een pala vriend van mij en ook nog even met Giel, in 3 uur tijd 3600 rep verzameld = pwned. :cool:

NFER Shattter + blastwave!11!!!

8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Warriors kiten bij ons alles. Zorg inderdaad voor wat piercing howl warriors of shamans met totems denk ik.

Zorg voor elke hoek een main-assist. Zet die onder de MT targets zodat elke groep weet welk target hij moet dpsen. (Mages)

Voor de rest schijn Razorgore met een joystick erg lekker te huppelen, maar dat heb ik voor de rest ook nooit hoeven te doen. ;)

9. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet helemaal want er zitten ook lui bij stormraids die dus in Divine Knights zitten, maar die raiden dus niet met hun eigen guild? Dan snap ik dus niet het principe van Stormraids want dan kan je toch beter een guild opzetten met alleen die lui van Stormraids erin.. (als je toch alleen met stormraids mag raiden):):

10. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    waarom is de doos van WOW eigenlijk zo dik wat zit er allemaal in ?

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Een dikke guild en 4CD's. Maar die guild heb ik nog nooit gelezen. :+

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je speelt teveel wow, leer spellen :+.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De leider en een officer van DK zitten in SR, maar de raiden inderdaad niet met hun eigen guild.
    SR bestaat hoofdzakelijk uit Destined for Valhalla, Ancients of Azeroth en Bunnies of Doom. Het principe is dat men toch kan raiden maar wel in een eigen vrienden guild kan blijven. SR is ook totaal niet hardcore (al hebben we de twins al op 11% :+), maar puur en alleen om te raiden met vriendelijke mensen.

14. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Zo.. Dit is beter denk ik ^^

@Ork - Oke ik denk dat ik dan eerst maar eens wat Epics ga zoeken en misschien dat ik later wel probeer te joinen bij SR :) eerst maar even bij deze nubcake guild blijven ;)

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    @ sym, 4 zitten erin voor de elite spelers en voor de newbies 5. :cool:

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol, waar haal jij die 5de CD vandaan dan? 8)

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Tegenwoordig zit er een 5e cd bij met alle patches.

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Oh, dat wist ik niet. Wel cool dan sinds patchen 1010591209519 uur duurt. :+

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb er echt ZOOO'N spijt van dat ik dwarf hunter ben geworden :mad:. Zijn echt über lelijk..

Ga daarom misschien ook me account opzeggen, heb namelijk echt geen zin om weer opnieuw te beginnen :mad:.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lawl, moet je is een mannelijke mage aanmaken en jurken aantrekken...

Dat is pas horror!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina