1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ayamiss the Hunter wel.. die is niet zo moeilijk.. k ff denken tips..
    Het aller belangrijkste is dat je alle rogues en melee klasses naast het altar zet, een aantal links, en aan aantal rechts.. wanneer er dan zon 'worm' aankomt moet je die killen voordat hij bij het altar komt..
    Verder moet je een aantal mages hebben die de swarms met aoe neerhalen..

Oja.. en omdat ze in het begin in de lucht blijft, en niet door melee geraakt kan worden laten wij een hunter (met veel nature resistance gear) tanken..

*edit* o,.. en ook heel belangrijk cleans the poison.. want hij stackt up to 10x en dat doet pijn :p

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ossi:

Je hebt 3 tanks nodig. Rogues zijn erg nutteloos in dat gevecht, daarom gebruiken wij ze als "scouts". Laat ze rond rennen op hun mount en zoeken naar crystals (en op de map klikken), zodat de tanks weten waar ze met Ossi naar toe moeten lopen. Probeer te zorgen dat alle healers een hunter in hun group hebben voor aspect of the pack. Healers moeten zorgen dat ze voor Ossi blijven. Handig als je één persoon aanwijst, die op de crystals klikt. Klik alleen op die crystals als CTRaid zegt "Supreme in 15 sec". Mages/Warlocks, relax met dps. Zij doen nog niks met dps, pas na de 2e of 3e crystal, zodat tanks genoeg aggro hebben. Repeat deze shit todat Ossi dood is, en pas op voor die hurricane ;)

Hunter:
    Iedereen begint op mount, rijdt naar Ayamiss toe. Ranged dps begint hunter te nuken, diegene die aggro heeft stop dps (of feigned) als hij/zij 10 poison debuffs heeft. Iedere keer als een speler wordt gesacrificed, (is dat een woord? :p) spawnt er een "larva" melee killt deze zo snel mogelijk. Als de swarm komt, mages AoE met rank 2 of 3 arcane explosion. Op 75% landt Ayamiss. Stop alle dps, tank bouwt aggro en haalt Ayamiss weg van de groep. Dan is het gewoon nuken, dps op larva als die spawned. Kill Ayamiss, loot, be happy.

Succes! :)

Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor de link_O_.

4. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0

wat is aoe???

5. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    AoE is Area of Effect. Aanvallen zoals Arcane Explosion of Blizzard. Kort samengevat is het een aanval die meerdere vijanden tegelijk kan raken zolang ze binnen de area staan waar je op richt.

6. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ah oke thnx

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mage/lock stuff. (Maar vooral mage omdat wij gewoon wtfpwnen in dat gebied Oo)

8. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral sinds ze in 1.11 de casting time van Arcane Explosion hebben weg gehaald. Eerst moest je daarvoor nog een lading aan talents voor opgeven.

9. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een update van mijn char btw.
    Mijn gear list en spec staan in mijn sig O-)

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging even AV in. Ben er 6 keer uitgelagd. Terwijl wij toch een normale PC hebben:{ .

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ziet er netjes uit, zou je kunnen zeggen welke mods je gebruikt?

12. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik gebruik superinspect, SCT, SuperInspect, Perl Interface, ItemRack, Spellalert, Lootlink, Mobinfo, Damagemeter, Cleanminimap, eCastbar, Atlas en ofc CT_raid.

Ik gebruikte eerst ook Nurfed toen was mijn UI een stuk "cleaner" maar Nurfed raakte bugged door patch 1.11 tho.

13. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is chill spelen he met 2 de zelfde mods :+

14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nice hoor! :) Alleen ik heb zelf een stuk meer +hit gear. +11% om precies te zijn. ;) +5% = 2H.. +10% = Dual wielding. En ook een vrij aparte build. Zou ik zelf nooit zo nemen.

Maar w00t! Eindelijk dropte de Kossack in ZG. En in dezelfde raid dingde ik naar revered, dus kassa! ^^

Zandalar Vindicator's Breastplate
    Binds when picked up
    Chest Plate
    828 Armor
    +23 Strength
    +15 Agility
    +24 Stamina
    Classes: Warrior
    Equip: Increased Defense +4.

En daarnaast ook nog een upgrade voor m'n Molten Core schild:

Aegis of the Blood God
    Binds when picked up
    Off Hand Shield
    2575 Armor
    47 Block
    Durability 120 / 120
    Requires Level 60
    Equip: Increases the block value of your shield by 30.
    Equip: Increased Defense +7.
    Equip: Increases your chance to block attacks with a shield by 2%.

\o/\o/\o/

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Voor bossstrats gewoon naar wowwiki gaan.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Kek, liefst nog meer +hit plx!
    Bijna Titanic bij elkaar, dan zitk op +9. Merk je echt goed in ZG etc, dmg gaat enorm omhoog :eek:

En die build :eek:, hoe kun je daar ooit mee PvP-en? :eek:

17. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb atm een meer pve dps build dus daarom geen tactical mastery, toen ik nog deed pvp-en had ik 17/34 dat lekkerder was om te spelen :)
    Die +15 protection moet iedere tank bij ons in de guild hebben dus :mad:

Edit: Ik ben nog steeds aan het wachten todat ik revered ben met CH zodat ik mijn quest kan inleveren voor Drape of Unyielding Strenght en ik ben aan het wachten tot Ragnaros Onslaught Girdle en Band of Accuria dropt voor mij dus dan ligt mijn +hit een stuk hoger :)

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ziet er cool uit kimi. En de rank + de raptor = ftw. :cool:

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Yea, maar ook PVE'en zou ik er niet mee willen.

Ziehier mijn build:

http://wow.allakhazam.com/profile.html?929648

Ik kan echt niet zonder Improved Cleave (Imba @ MC Lava Spawns en op de plekken waar je moet AOE'en en rogues dat niet kunnen ;)), Piercing Howl, Tactical Mastery en Improved Intercept. Dat laatste is imba bij bosses/mobs met knockbacks zoals Garr en de Zerkers in ZG.

20. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand in Stormreaver nog leuke guilds om mee te beginnen..?
    Aangezien ik ruzie had met wat luitjes in LOIH (stelletje noobs)
    En ik zoek nu dus weer een nieuwe guild.. voor de zoveelste keer..
    Ik ben gevraagd voor wat guilds maar ik zie het niet zo zitten om weer in een soort LOIH guild te gaan :| ..

Ik mag misschien in Dedicated maar dan zit ik weer bij allemaal van die rare finnen enzo :p (behalve Lzboy dan)..
    Misschien ga ik naar een nieuwe realm als die er is maar zal waarschijnlijk nog wel even duren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina