1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 12]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Slim spelende rogues zijn erg gevaarlijk.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jij overschat de gemiddelde intelligentie in WoW.
    Al heb je over melee range wel gelijk, het is het makkelijkst om de dichtstbijzijnde vijanden te vermoorden. Vooral in AV waar echt sprake is van 2 fronten, melee klasses zijn eerder kamikaza klasses vooraan.

3. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Als lock kan ik ze ook wel killen, maar ALLEEN als ik deathcoil can casten, als me dat niet lukt ben ik 100% dood vlees.
    Of ik moetkunnen seducen, maar omdat meeste rogues undead zijn hebben ze tog WotF die UBER irritant is!
    Daarintegen als ik een free cast krijg heb ik ze altijd. maar dat is met elke class denk ik.

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Warrior mag weleens een patch gebruiken. Van alle classes zijn hun denk ik wel het zwakst en meest gear afhankelijk. Al ben je net level 60 dan verlies je van alle classes met dezelfde soort gear. Mijn gevoel dan.

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik eigenlijk ook wel, want wariors zijn niet zo moeilijk voor mij dan.
    Ik denk dat alleen rogue moeite heeft met warior...
    Rogue vind ik alleen maar klote omdat hij zoveel verschillende stuns heeft.
    Ik heb nooit rogue gespeeld (ja tot level 22) dus ik weet er niet veel van, meestal kan ik niks casten, alleen 1 instant cast, en dat is best klote als een rogue met spring om je heen loopt als een mongool :p

En in mass pvp kan rogue best goed zijn.
    In AV zijn meestal 2 grote groepen doeloos tegen mekaar aan het knokken, als een rogue er dan omheen sneakt en wat clothies kan killen zonder gezien te worden...
    En er lopen meestal naast de groep ook wel mensen.

Op de test server word je helemaal ziek van rogue's, ze hebben dan wel iets nieuws dus het moet getest worden maar 70% is rogue, best klote :p

6. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Sinds gisteren start het spel wel op en kan ik gewoon inloggen.Als ik dat heb gedaan laad tie vervolgens het spel.Ik krijg dan geen beeld maar wel geluid.Weet iemand wat het probleem kan zijn???

Daarvoor deed tie het prima en heb alle drivers en updates gedownload,weet iemand een oplossig.

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Op de wow site staat volgens mij welke video kaarten hij wel en niet onderteunt, mischien ook oplossingen, zoek daar eens rond.

8. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer 20 dagen gewoon kunnen spelen zonder enkel klein probleem.En ineens kreeg ik geen beeld meer,maar ik hoor wel dat de achtergrond gewoon doorgaat,zonder dat tie vastloopt.

9. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie aan je pc specs dat het goede pc is dus aan je pc zal het wss niet zitten, heb je geprobeerd het spel opnieuw te installeren?

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lolz als ik deze thread zo door lees is het een grote tover woorden boek wat onbegrijpelijk is voor een non-wow'er :9

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ga wow spelen zou ik zeggen. ;)

Kijk eens, speciaal voor jou! :9 Klik!

Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  12. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de oplossing gevonden.Ik starte gisteren het account van me broer om daar te kijken of daar wel World of Warcraft goed opstart,en Ja,hij deed het.Beetje raar dat wel want op mijn eigenste account doet tie het nog steeds niet.Maar het probleem is nu verholpen kan weer door spelen.Toch bedankt voor jullie hulp.

13. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boh, ik snap nu eindelijk waarom mijn WoW altijd zo haperde! Mijn vader had toen eens deze pc hier gekocht en daar een 512MB DDR geheugenkaart in laten zetten (althans, dat had hij besteld en betaald).. Maar wat blijkt nu, die bitches van een Vobis hebben er een 256 kaartje in geduwd.. Nja, gister ff nieuwe kaart gehaald en nu loopt het spel eindelijk soepel! Ik echt blij.. Nu alleen nog WoW zelf begrijpen..:+

14. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;) Komt van eigens azoo

15. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Huhuran weer gekillt, best netjes, vlak na de reset. :cool:

Zondag gaan we de gehele dag concentreren op de Twin Emperors. Nog tips? :)

16. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Warrior tanks, lock backup tank voor de non-physical twin. Casters op bugs. Melee en hunters op physical twin.
    Maar als je serieus gaat beginnen gebruik nog geen pots, behalve flasks dan. Bewaar het grove geschut nadat je de pull en het switchen onder controle hebt. Oefen daar dus in het begin op, laat alle dpsers focussen op de bugs.
    Zorg dat je healing super georganiseerd is, dat is het sleutelwoord in dit gevecht imo. En natuurlijk, zorg dat iedereen in de raid weet hoe het gevecht in elkaar steekt, wat hun rol is, en wat voor taktiek jullie gebruiken. :p

17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0

Dan zal het waarschijnlijk aan jou video instellingen liggen denk ik.
    Alleen beetje moeilijk veranderen zo...\

// Mn 'lock is nu level 46 en heeft 300 skinning + 200 mining, ik ga 1 van de 2 droppen op level 55 en tailoring pakken, powerlevelen naar 300 en Robe of the Void maken, dan dat weer droppen en engeneering nemen.
    Komt er dus op neer dat ik waarschijnlijk skinning drop, alleen vind ik het zo jammer om skinning weg te doen want in Burning Steppes kan je goed verdienen aan skinnen.
    Dus, is er ook een robe die net zo goed of beter is als RotV die mischien in scholo (voorbeeld) dropt ofzo? dan kan ik die gaan zoeken ipv skinning al te droppen.

18. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Hey ik heb je eerder op HB en BB gezien, weet niet of je me kent maar ik ben Groshka (orc warrior horde side). Ik ga waarschijnlijk naar refusion, zit op het moment in Ephorate. Heb ook al aanbieding van Eon gehad om hen te joinen :eek:

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Robe of the winternight is ook een goede robe, die maak je ook met tailoring, maar die is BOE.

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan hem kopen...
    Ik ben echt een het twijfelen, zeker omdat ik best zin heb om een paar keer the beast te skinnen.
    Het gaat me het meest om dat ik géén tailoring hoef te hebben :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina