1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    1. Ja leuk inderdaad, een instant cast curse op een mob gooien zodat Mages nog meer damage doen, CoS is niet eens nodig, Soulstones en Summons ? pff ja daar heb ik een Warlock voor gerolled. (en Soulstones zijn amper nodig met shamans en pallies)
    2. Jij raid Molten Core zeker ? Ga eens BWL of verder doen en kijk dan waar je eindigt op de dmg meter.
    3. Grinden is geen raiden, in 40-man raids heb je 1 Warlock nodig, meer niet, des te meer je er meeneemt, des te meer gimp je je raid-DPS

En Warlocks hebben nooit een talent review gehad, ik weet nog dat we als eerste aan de beurt waren (met Warriors) omdat onze class met spoed veranderingen nodig had, en wat kregen we ? 1 nieuw talent (Master Demonologist) en 3 talent-aanpassingen.

Rogues en mages zouden als laatste aan de beurt zijn want die waren al bijna helemaal in orde, en wat krijgen die ? Een complete talent-tree overhaul……..

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Na vele tries (eerste keer kregen we een lagspike op 15% waarna toen het spel weer verder ging iedereen dood was en Ony weer 100% hp had, paar pogingen verder was iemand op zo'n riggel geklommen. Echter kreeg hij toen Ony naar phase 3 ging even aggro waardoor hij evade en ony weer 100% hp kreeg in phase 3 :'-( ) Maar zondag eindelijk Onyxia voor de eerste keer plat gekregen. \o/

En kon gelijk m'n eerste Tier 2 priest head op rapen.

Halo of Transcendence

Binds when picked up
    Head Cloth
    94 Armor
    +17 Stamina
    +27 Intellect
    +22 Spirit
    +10 Fire Resistance
    +10 Frost Resistance
    Classes: Priest
    Durability 60 / 60
    Requires Level 60
    Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 48.

Na afloop van de raid lag 90% van de mensen geloof ik te shaken achter hun pc. Wat een geweldig gevoel :cool: :+

Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  3. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eerlijk gezegt wel meevallen met die DPS gimp etc, maar ja dat is jou mening.. Warlocks kunnen echt wel hoog komen in dmgmeters ook in BWL.
    Het hangt er wel vanaf tho natuurlijk je gear en ook skill, ik hoor veel mensen dat er geen skill voor nodig is om warlock te spelen, maar waarom own ik met mn half blauw/half tier 1 dan nemesis warlocks (in dmg), leg uit! En nee soulstones zijn idd niet nodig met Paladins maar dan moeten ze wel DI doen want als ze dat niet doen mag je lope ^^

"Vergeet ook Death Coil niet die hebben we ook gekregen" :+

4. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind de warlock zeker wel nodig in endgame en die schade is echt niet zo slecht maar volgens PB is alles altijd zo slecht. Kijk ook is naar pvp bijvoorbeeld daar zijn jullie weer heer en meester in. En als je skill hebt kun je met een warlock zeker wel veel schade doen maarja dan moet je wel heel de raid volle bak meedoen.... Misschien is dat het probleem.

BTW:
    Pooprealms tot 4 uur down :mad: leuke vrije dag -_-

5. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
  6. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Mijn beste vriend heeft zelf een warlock gespeeld en OOK in Bwl en ik heb vaak genoeg naast hem gezeten en hij deed het goed in de damage meters. Onze guild had trouwens ook 3 tot 4 warlocks bij zich aangezien ze bij ons altijd goede schade deden en we het eerlijk wilde houden voor iedereen in de guild.

7. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
  8. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Jullie kunnen PvE wel een revamp gebruiken maar ik vind dat zij alles iets te negatief plaatst :). Ook vind ik dat als julie PvE sterker gaan worden of meer nut krijgen dat Warlocks in PvP weer moeten inleveren aangezien het daar eeen beetje schraal word om tegen een soullink warlock te vechten.

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Wat is er TE negatief aan dan ?

Hij heeft gewoon 100% gelijk.

En in PVP zijn we lang niet zo overpowered als de meeste mensen denken, ja in 1v1 ja, maar buiten duels om gebeurt het vrijwel nooit dat je 1v1 tegenover iemand staat, of ga jij in AB/WSG/AV in je uppie naar een lock toe ? Dan moet je je tactiek aanpassen en samenwerken.

10. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik wel hoe ik moet pvpen hoor :). Vind locks daar gewoon vaak te sterk uitkomen vanwege megasterke dots en hun grote healthbalk. Ik vind dat die warlock te negatief is over het feit met de curses.... Aangezien er meer classes zijn in mc en bwl en noem maar op die een kutjob hebben *kijkt naar paladins* En ze verwaarloosd het feit dat jullie zo sterk zijn in pvp met.... Who cares about pvp. Vind ik een beetje zwak om zo uit te halen naar blizz aangezien PvP ook een groot deel van het spel is.

11. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Yea, maar onze Nix is gericht op PVE met z'n guild.

Iemand zei dat als je als warlock hoog in de dpslist wil staan, je hard aan de bak moet. Maar dat heb ik ook hoor, het gaat niet vanzelf ofzo. :{

12. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Dat zeg ik ook niet Furies. Maar de ene class moet harder aan de bak om hoog in de dps list te komen als een andere class.

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik kan keihard aan de bak gaan in BWL, weet je wat er dan gebeurt ?

Dan sta ik mobs/bosses 1-2 seconden te offtanken, en eindig ik alsnog ergens rond plek 19 op de DPS meter.

Dat boeit me trouwens niet zoveel, voor mijn apart halen ze Shadowbolt en Death Coil weg, zolang we dan maar tenminste echte debuffs krijgen.

Ooit een lock gerolled omdat het me leuk leek de tegenstander te verzwakken, maar met een Curse of Weakness bv wordt je keihard uitgelachen. (-31 dmg, dat zal helpen bij 2k Mortal Strikes....)

Blizzard heeft gewoon geen enkel idee meer wat er met de class moet gebeuren, en een totale revamp zal er niet meer in zitten.

14. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    nmmm.. ik speel nu al een warlock sinds de eu beta en heb sinds die tijd niks anders gedaan.. Ik speel dagelijks bwl,mc,aq40 en what ever..
    en tbh, ja.. mijn warlock staat niet in de top 10dmg dealers in bwl (heb ik built ook niet voor (sm/ds)) maar ik ben nog altijd zeer tevrede over warlocks..
    Een warlock is gewoon zo enorm anders als elke andere class.. je hebt direct dmg spells, je hebt allemaal dots, je hebt een pet, en d.m.v. talents kan je enorm veel verschillende speel stijlen creëren..
    En idd.. warlocks zijn echt niet zo over powered in pvp BG als mensen denken..
    Maar in 1 op 1 gevechten zijn warocks de beste class (dit is ook de rede waarom iedereen denkt dat warlocks zo sterk zijn in pvp)

Maarja.. ik zal wel 1 van een kleine groep mensen zijn wiens favoriet altijd warlock blijft.. Maar dit komt denk ik ook omdat onze guild geen endgame instance farm guild is.. Wij doen alles voor de fun.. Zo heb ik ondertussen al onyxia,garr en vrijwel elke boss in ZG getanked..

tis denk ik gewoon hoe je tegen de class aankijkt.. en ik heb tons of fun

15. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Mensen, pas op met Battlegrounds, instances doen, hearstone gebruiken.. Eigelijk met alles.

Ik weet niet of het waar is, omdat onze servers nog niet open zijn, maar..

:{

16. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ziet er rooskleurig uit. Lullig als je in één keer uit een BG komt en je beland op een andere server ;) (hoef je iig niet te betalen voor character transfer :+ )

Laten we hopen dat we hier niet kampen met die problemen =(

17. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    haha... ik lag me dood om die fake bug notes :p

18. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    En ik lach me dood als er straks mensen up andere servers terecht komen 8)..

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Farmbots???

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, met goede geared mages en rogues haal je de top 10 niet meer als lock zijnde hoor. Maar wat zou het? Het is niet dat als je niet in de top 10 staat je gelijk slecht bent imo. En idd, je hebt alleen nog MC gedaan nubcake. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina