1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Burning Crusade > Warhammer

    :p

    Ik ga iig zeker niet nog eens een MMORPG beginnen, BC haal ik nog, zal ik vast nog heel veel tijd in stoppen, maar daarna stop ik er zeker mee en begin ik ook nooit meer een andere MMORPG.
     
  2. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Zit nu op de warhammer site en snap er niet zo heel veel van... Krijg het idee dat dwergen maar 2 classes kunnen en dat je armor al bepaald is. Weet iemand meer over deze game Pm me dan maar aangezien dit WoW thread is :)
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Of je bent niet lui en zoekt gewoon op internet. Agree at Pbate btw, eens een MMO en daarna nooit meer...
     
  4. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Leer lezen sukkel staat toch dat ik op die site zit te kijken maar er niet veel van snap. Als je dan leuk commentaar wil geven geef dan goed commentaar of houd je mond een keer dicht.

    /Mod Wat zijn we vriendelijk vandaag, aan de rooie?

    Nee hoor niet aan de rooie word alleen beetje moe van Inferius die altijd om niks een opmerking moet maken.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar realms doen t weer (met queues van 383 -.-).
    Dikke alt invasion :p
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    HAHAH! I lolled.

    Edit: Ik word ook moe van jou, omdat je zo ongelooflijk dom bent. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  7. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dreamwalker Wristguards
    Binds when picked up
    Wrist Leather
    111 Armor
    +14 Stamina
    +16 Intellect
    Requires Level 60
    Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 40.
    Equip: Restores 5 mana per 5 sec.

    Genesis Shoulderpads
    Binds when picked up
    Shoulder Leather
    172 Armor
    +14 Agility
    +15 Strength
    +13 Intellect
    +6 Spirit
    +15 Stamina
    Classes: Druid
    Requires Level 60
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 20.
    Equip: Restores 3 mana per 5 sec.

    Gisteren me Quest Completed eindelijk en ik kon gelijk me Dreamwalker Wrist's halen xD mja wel jammer dat de servers nu off zijn zoals normaal bij een patch dag =p
     
  8. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Waarom zou ik zo enorm dom zijn??? Wie ben jij om dat over mij te zeggen..? Ik denk persoonlijk dat ik zoiezo al stukken hoger geschoold ben dan jij maarja toch ben ik dom. Je moet niet denken dat je alles over mensen kunt zeggen die je niet kent ok? En als jij jezelf nu echt heel grappig vindt kom je denk ik jezelf nog wel eens tegen :)
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Reden 1 ) Je praat al zo??????????????????????????????? 2 ) Je vraagt ontzettend domme dingen waar je gewoon een stom antwoord terug kan verwachten. 3 ) Ik wil je niet leren kennen, zie redenen 1 en 2.
     
  10. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben je dom als je een lagere school hebt gedaan?
    En het ging over warhammer... en jij kon het niet vinden dus ben jij de domme \o/


    Mja over dat wow dood gaat als warhammer uitkomt.. omdat alle warhammer fans nu wow spelen omdat het er erg veel op lijkt, vraag maar eens in general chat :9
    Niet dood... mja als ze zo doorgaan leaven veel mensen denk ik.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is serieus patsen. _O_ Eerste tier 3 op xbw?
    Achja, ik vind je Genesis veel interessanter dan druid tier 3. O-) Het is jammer dat die set zo gruwelijk lelijk is (op headpiece na dan, imo), terwijl de plate versies wel zo mooi zijn.
     
  12. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, tier 2.5 is zo lelijk, Doomcaller ziet er net uit alsof je een zwerver bent ..

    Haha oni zie net dat je uit sneek komt! :p EERSTE TIER 3 IN SNEEK OMG!! :p
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Komt Stormreaver terug online en is er ook nog eens géén queue, blijf ik hangen op Retrieving Character List. :cool:
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    hier nog even een bewijs:
    [​IMG]
    Eindelijk servers back online! :D even wat UBRS doen en nee dit draag ik niet in Raids maar voor pvp =p
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2006
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Argh, ik kom er niet in! :mad:

    De log-in blijft hangen bij "Authenticating", tot ik een "Diconnected from server" bericht krijg :mad:

    Heb ik eens een vrije dag, kan ik niet spelen, en morgen moet ik weer werken :mad::mad:
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Veel servers weer online.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ØniL!nk, bij ons op de server zag je ook al een paar druids roepen om een ubrs groep. :cool: Als ik het goed heb spot ik daar Hammer of Bestial Fury en Band of Unending Life. Die wil ik ook, maar de world dragons worden constant gekaapt door de über-guilds en andere guilds nemen zich niet eens de moeite meer. :mad: Ik zou willen dat ze instanced waren. Nja, de ring komt er iig wel aan.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja wij grinden soms alle 4 draken :+, iedere week hebben we weer 2 draken te pakken.. en 2 druids ik en een andere hebben de Hammer Of Bestial Fury aleen heb ik er nog steeds geen enchant op omdat ik gewoon te lui ben voor grinden :p
     
  19. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar je geeft wel vaker een kansloze opmerking onder het thema ''sarcasme''. Schijnbaar kun je je mooi verschuilen onder de WoW spelers hier. Maar als je met dat soort opmerkingen ergens anders op dit forum zou aankomen dan zou je best wel de grond in geboord worden dacht ik zo. Maar die opmerkingen daar maak je natuurlijk niet, want van WoW weet je waarschijnlijk een hele boel, maar van de rest van de wereld (oftewel sociaal gebied) weet je waarschijnlijk weer geen zak. En verder ga ik niet in discussie met jou zoals olifunf, want je bent het niet waard in mn ogen xD.

    Ik zal nu wel een paar kutopmerkingen krijgen maarja, boeie. Ben ik tenminste mn eitje kwijt :+.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Cross-realm BGs zijn te gek :)

    Er waren 79 WSGs up, normaal 0-3.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina