Idd.. Mijn server was niet online maar de server met me alt wel.. Op lvl 20-29 waren er gewoon 15. GJ Het enige nu is, is dat de hele servers weer crashen.
Ouch, ik deed even UBRS om die book te pakken... en dan gaat die Gate niet open bij Rend , en toen deden we een HS en terug naar UBRS... en gingen we die andere kant op en nog een Gate closed omfg pwnd by blizz
Niet in discussie? begin er dan geen En als hij het niet waard is waarom post je dan naar aanleiding van hem? teveel tijd? geen sociaal leven? Btw, moet je voor tier 3 quests doen? omdat ØniL!nk zei zn bracers ophalen...
Man ! het nieuwe PvP systeem ownt Zwaarr !! \o/ Vanochtend rond 10 uur waren er al 8 of meer WSG's bezig.. Lvl 40-49 that is.. ben benieuwd hoeveel Bg's er gaande zijn op lvl 60... waarschijnlijk wel 100en
Ja, het is fantastisch. In een uurtje world pvp verdiende ik maarliefst 600 honor, maar in de tussentijd had ik wel het genoegen om in 3 BG queues te mogen wachten. Ik ben blij als alle non-regulars ophoepelen als ze het gezien hebben en dat dan de normale pvp'ers overblijven. Ik hoop dat dit de queues fwel ixed. En de extreme lag in BG, ach dat zal wel een kinderziekte zijn.
Mja je moet een soort Quest doen voor Naxxramas door de Tier 3 items pas te kunnen krijgen je krijgt die Quest in Light's Hope Chapel in EPL Quest naam is Echoes of War (Raid) daar moet je Mobs van verschillende plaatsen in Naxxramas afmaken =p: Commander Eligor Dawnbringer at Light's Hope Chapel in the Eastern Plaguelands wants you to slay 5 Living Monstrosities, 5 Stoneskin Gargoyles, 8 Deathknight Captains and 3 Venom Stalkers. de Bosses droppen niet de Item gelijk de Dreamwalker item... maar een piece van de Tier 3 item... kijk maar Rayne at Light's Hope Chapel in the Eastern Plaguelands will make Dreamwalker Wristguards if you bring her the following: 1 Desecrated Wristguards, 6 Wartorn Leather Scraps, 1 Arcane Crystal and 2 Cured Rugged Hides. =p
WTB mirror plx! Blizz downloader doet t niet... Oh.. en we zijn in de 6e week dat onze guild leeft bij Huhuran,
Is dit bij elk piece zo? Is wel leuk ^_^ En bij mij deed de downloader er een uur over om 16 mb te downloaden... leuk, dat iedereen tegelijk wilt
Locks worden coolin BC! Weet niet of iemand het nog niet gezien had maar..: Ik weet niet meer wat ik dan moet speccen
Net of ik dat niet ben als BC uitkomt, en maak ik altijd zelf nog wel uit. Ik kan ook de rogue talent points posten... maar dat zal wel niet mogen omdat ik geen 60 rogue heb.