1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik neem toch aan dat Stormreaver ook gratis migration-periodes heeft gehad ?

    Waarom hebben jullie daar geen gebruik van gemaakt dan ?

    Ik weet wel dat migraten van Deathwing naar Tarren Mill voor ons de allerbeste beslissing ooit is geweest.

    (praat het niet goed dat jullie server zo gaar lijkt trouwens)
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is jouw mening. Bewijst meteen mijn eerdere statement dat je niet kan relativeren want blijkbaar kan je niet bevatten dat mensen daar wel is heel anders over denken. Die het bijvoorbeeld WEL vinden kunnen, het zelfs geplaatst vinden. Je krijgt zeker ook een hartaanval als Madonna weer is Jezus speelt op haar tour. ^^

    Nog wat akelige geruchten over BC:

     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe dat blizz zuigt waar het aankomt op de service.

    Maar kerel kom op, je gaat toch niet zo iets posten (het ligt nogal gevoelig bij veel mensen). Ik weet dat je het heus niet letterlijk bedoeld, maartoch het was op zijn minst misplaatst.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  5. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin wilde gisteren een bestelling bij Bol plaatsen en ze was zo aardig om vervolgens te vragen of ik ook nog iets wou hebben:

    [​IMG]
    :D
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  7. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat noem je je leven? :):

    Hoe dan ook, Conq heeft geen enkel recht om zo'n belachelijke uitspraak te doen. En Orc, je wil die uitspraak relativeren met wat Blizzard ons flikt? Werkelijk onmogelijk..
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Zucht weer zoiets geweldigs van blizz voor de paladins. Als je de nieuwe priest spell kent dan weet je het waarschijnlijk wel...

    Klik anders hier maar
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6

    Conq heeft dat recht wel, ooit gehoord van: Vrijheid van Meningsuiting. Hij mag zeggen wat hij wil. Zolang hij maar niet discrimineert en dat doet hij niet_0/.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    :lol:

    Alsof die dispel ALTIJD je shield weghaalt, je loopt vast en zeker rond met meer buffs, en een dispeller kan nog steeds niet kiezen welke ie weghaalt.
     
  11. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    argh leuk mijn paladin wordt dus ook gefucked :confused:
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja dan nog, het is om het balanced te maken volgens die blizzard medewerker.

    Als ik tijdens het mounten word gecounterspelled ben ik 10 seconden weerloos en kan ik niks doen, balance is weer eens ver te zoeken.
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mijn class's primaire abilities (DOTs) worden al 1,5 jaar voor amper tot geen mana dispelled.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Al mijn 31 talent points zijn ook zo dispellable, ice barrier word zo gedispelled, same goes for combustion en AP.
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe priest talents sucken :mad:

    Maar ik heb wel zin in de nieuwe dungeons! :cool:
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar jij hebt nog crowd control, met Death Coil, Howl of Terror en Fear. Daarnaast als je destro lock ben heb je genoeg burst dps om een 1 vs 1 gevecht zo te beslissen, ik zie vrij weinig locks nog DoTs geven in Battlegrounds.

    @inf: Jij kunt frost nova doen wegblinken, zelfs nog coldsnap dacht ik om al je cooldowns weer af te zijn en je kunt weer iceblock etc doen. Bij mij is meteen de DS op cd waarbij ik het op geen enkele manier kan verlagen. Daarnaast heb jij als je gecounterspelled (niet zeker) terwijl je een frostbolt cast nog altijd switchen naar fire of arcane. Ik ben voor 10 seconden nutteloos en kan geen flikker uitvoeren.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    HoT, Fear en Seduce zijn allen dispellable.

    Destrolocks hebben inderdaad genoeg burst om iemand 1v1 neer te leggen, maar is daarna OOM voor de 2e tegenstander.
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    De priest talents zijn wel cool. Vooral de shadow skills zijn interessant!
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat jij noemt zijn wel allemaal talents en geen skills, stel je bent arc/fire ben je flink de sjaak...
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Stormreaver is fucked, eerlijk gezegt heb ik liever dat ze weer migration opzetten, naar een lege server dan... dan nieuwe hardware...
    Dan ben ik METEEN weg, met al mn chars( net of het er zoveel zijn :p )
    Maar je kan 9 van de 10 keer niet normaal spelen.. je instant casts hebben gewoon casting time.. wtf?

    // en heb ff link bekeken... en pala's konden al niet zoveel dmg doen, en nu kunnen ze ook nog een uber snel dood... heb je ook niet veel aan als pala zijnde.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina