1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, er zijn ook nog mensen die daar niet voor leven :+ en idd humor en plezier op de eerste plaats zetten, dat speelt het leukst ook.
     
  2. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    achja.. het feit dat wij mc, bwl en de eerste 3 bosses van aq40 op farm hebben bewijst genoeg denk ik.. Naxx zijn we nog niet aan begonnen, we willen eerst aq40 klaar hebben, maar ik ben sure dat het niet voor al teveel problemen zal zorgen..

    En een goede druid tank kan perfect aggro houden.. ook op bwl bosses..

    fun is gewoon het belangrijkste :p vanaaf een keer mc om voor een paar mensen nog wat tier 1 shit te halen.. en naar alle waarschijnlijkheid zal een priest of warlock garr tanken.. netzo als onyxia voor de eerste 2 phases.. andere dingen proberen en hiermee fun hebben is in mijn ogen belangrijker als epics farmen (dont get me wrong, i love ecpis.. maar niet ten koste van plezier)

    oja.. en om maar een te bewijzen hoe close onze guild is, 4 weken geleden hadden wij een guild meeting in de efteling hier in nederland en er waren naast een hoop nederlanders ook 5 engelse, 2 uit scotland, 2 uit denmarken en 3 uit noorwegen.. :p

    fun ftw! \o/
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Hebben jullie de Phyton nog gedowned :+?
     
  4. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    grrr.. omg.. ik vind er zo niks meer aan.. ben zojuist off gegaan en heb me plaats aan iemand anders gegeven want heb sinds 1week enorme lag.. kan helemaal niks meer..
    heb ff op het wow forum gekeken en het blijkt dat een groot aantal mensen met chello/upc in nederland en mensen met tiscalli in engeland precies dezelfde problemen hebben :mad:
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat komt door de geweldige serverhost Telia :mad:
     
  6. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu alweer een week of 2 gestopt. En ik heb er weinig problemen mee :). Ik denk dat ik nu wel van mijn verslaving af ben!
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat voor rass/class had je?
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat vinden jullie van de Arena PVP sets uit de Burning Crusade. Ik heb meerdere foto's van deze gezien, maar ik ben er niet zo over te spreken.
    Hybrids krijgen 2 sets. De feral druid set heeft veel stamina, dat is mooi. Maar heeft kwa bonusses alleen maar +healing en niks aan crit of iets dergerlijks. Als het goed is, zijn de sockets om het verder te customizen. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken. En hoeveel moeite/gold dat jewelcraften gaat kosten in de praktijk.
     
  9. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag eindelijk een end-game guild gejoind. En net gelijk een ZG run gedaan. We hebben High Priest Venoxis, Bloodlord Mandokir en High Priestess Mar'li gedowned en tigerboss op 19% in laatste phase. Was wel gaaf om mee te maken. En het ging best goed met een ongebalanceerde groep en een tekort aan mensen:). Ook bloodsoaked pauldrons geloot:).

    Een vraagje. Ik heb atlasloot enhanced gedownload+ telo's lootlink maar ik krijg dat symbooltje van atlas niet om mijn kaartje heen? Moet ik nog iets installeren? En kimi welke mods gebruik jij?
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb vandaag en gisteren hard aan m'n Nature Resistance gewerkt.

    Zit nu op 190 Unbuffed, en heb nog 1 Noxxion trinket nodig. Ook kan ik nog The Calling gaan doen, voor de +25 Nature Resistance Plate Leggings!

    Imba :cool:!
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    60 gnome mage
    60 night elf druid
    60 orc shaman

    speelde al vanaf de release :)
     
  12. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe werkt dat rating ipv % ? ik had er wat over gelezen maar snap er niks van.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Een bepaalde rating zal naar gelang je level overeenkomen met 1% crit. Dit om te voorkomen dat een item zoals blackhand's breath op lvl 70 nog steeds erg goed is.
     
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ben weer verder met mijn warrior en heb leuk geloot vandaag al in scarlet.

    Ravager
    Binds when picked up
    Two-Hand Two-Hand Axe
    104 - 157 Damage Speed 3.50
    (37.3 damage per second)
    Requires Level 37
    Chance On Hit: You attack all nearby enemies for 9 seconds causing weapon damage plus an additional 5 every 3 sec.

    Scarlet Leggings
    Binds when picked up
    Legs Mail
    233 Armor
    +20 Strength
    +10 Stamina
    Requires Level 38

    Scarlet Belt
    Binds when equipped
    Waist Mail
    123 Armor
    +8 Strength
    +7 Stamina
    Requires Level 32

    Herod's Shoulder
    Binds when picked up
    Shoulder Mail
    196 Armor
    +6 Strength
    +15 Stamina
    Durability 70 / 70
    Requires Level 37
    Sells for 68 Silver 67 Copper to vendors
    Item Level 42
    Source: Drop

    en ben naar lvl 35 gedinged :)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2006
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lol, ik heb de bovenste 3 items ook op mijn warrior, maar ben vandaag lvl 36 gedinged. :cool:
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Leuk dat je zo'n guild meeting doet :) , en al helemaal tof dat die gasten helemaal van zover daarvoor hierheen komen. Was het gezellig?
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ondertussen nu ook lvl 36 ^^ ... maar wie kan mij vertellen wat beste spot is om geld te grinden voor mijn mount, ik heb nu 35g maar heb tikt niet hard aan en ik moet zeker mijn mount kopen op lvl 40 ^^... alvast bedankt.
     
  18. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je leatherworking hebt zou je flink wat kunnen gaan skinnen, werkte goed genoeg voor mn rogue
     
  19. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    jup, was echt geweldig :p em stom toevallig kwamen we daar ook nog een ander e wow guild tegen die guild meeting hadden :p

    En we zijn op het einde ook nog ff naar het sprookjes bos geweest om onyxia te killen (die draak met die schatkist ervoor :p)
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat was de loot?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina