1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha nice. :cool:

Gister Anub weer neer, meteen even naar Razuvious gegaan die we op de eerste avond op 30% kregen. Dus zondag gaat hij zeker weten neer. :cool:

2. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd :mad: Ga misschien rerollen of migraten van GB, vind er niet echt veel meer aan, amper progress in Ephorate =(

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
  4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Iemand prepaid kaartje? Toevallig? Heel toevallig? Ik vind het te duur!

5. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Die 25 man instances klinken anders ook wel erg fijn, iig niet meer van die "kut net niet volle raid die daardoor afgelast worden". :)

6. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Inderdaad.

En al die ''omg mijn guild valt dan uit elkaar'' verhalen die nu opduiken vind ik nogal overdreven.

7. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Demonic sacrifice ownt!!!
    Zeker leuk om als level 52 een epic (noob?) hunter af te slachten omdat na iedere 2 fears ben ik weer bijna vol health :p

Ik heb ook SL, vind ik leuk, maar gebruik het niet zo.
    Ik wil eigenlijk DS en nog iets specced.. maar ik spaar voor mount :mad:
    En als ik het doe kost het 30g :p
    Tip? shadow + Ds of fire + Ds?

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, zoals daarnet dus. :cool:

Maar wat ze ook zeiden, is door het kleiner aantal warriors dat je mee kunt nemen, zullen hybrids moeten tanken af en toe. Maar of dat ook gaat gebeuren, dat moet ik nog maar eens zien. :{
    En dat paladins meer tank/healers en shamans dps/healers worden. Dat klonk wel interessant.

9. PBateman

Leuk Bevonden:
    233

SM/DS als je toch nog mount money moet sparen, dat is nml de beste grind-spec. (met insane DOTs)

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat houden SM en DS in als ik vragen mag?

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    25 man instances is de grootste fout die Blizz kan maken. Als ze geen 40 man instances releasen zullen vele stoppen, tevens zullen gewoon raid guilds uit elkaar vallen. Dat is niet overdreven, dat is simpelweg 1+1 bij elkaar optellen.
    Ik vind het 3 keer niks, gaat niet goed met Blizzard.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nja, het enige minpunt dat ik nu zie, is dat de guildchat gespamt wordt met de vraag wie er nu wel en wie er niet saved is. En op het wow-general-forums hadden sommigen het er al over dat ze nu gelukkig de helft van hun guild konden kicken. :eek:

13. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Shadow Mastery en Demonic Sacrifice.

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    De meerderheid van de succesvolle raidgroups is al een jaar of langer met elkaar aan het raiden, snap niet hoe Blizzard het ook maar kan overwegen om deze mensen met het dilemma op te zadelen wie er mag raiden en wie niet.

15. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    2 raids per guild ^^ tegelijk...

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee, dat werkt met high end guilds niet. Stel de ene group killt een nieuwe boss en de 2de group niet. Iedereen die in de 2de group zat wilt nu dus naar de 1ste toe en vice versa. Maar toch vind ik het geen slecht idee, zal alleen wat harder worden om een hechte groep te vinden.

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    nee, maar aangezien er genoeg vrij grote guilds zijn, 2 groepen gaan de instance in. de ene killed een nieuwe boss en de ander niet. ze wisselen de ervaring uit . ( en aangezien die instance zeker weten meer bedoeld zijn voor de wat ervaren guilds, zullen ze elkaar wel begrijpen kwa uitleg) en zo komt de 2e groep ook gewoon verder in de instance :).

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Schiet ook niet op, wil je hardcore raiden dan moet je met een stabiele raidgroup raiden, niet iedere week met 10 andere mensen.
    More casual raidgroups bestaan vaak uit vrienden etc die met elkaar willen raiden, en niet in 2 verschillende raids terecht willen komen.

19. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik snap het probleem niet, er zijn niet alleen 25-man raid instances in BC hoor, dus de 15 die een raid missen (wat je bv. zou kunnen afwisselen per week) kunnen genoeg andere dingen doen dan raiden.

20. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier mensen die online komen, gaan raiden en na de raid offline gaan?

En grind spec boeit me niet zo, als ik mn void sac kan ik constant Lt'en, zeker handig in raids, + je hebt niet veel healing nodig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina