1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 14]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 7 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, maat van me wil mischien migraten naar stormreaver (payed) maar hij zit op bronzebeard.
    Dat is een PvE server, hij zegt dat van een PvE naar PvP niet kan... klopt dat?

    //Btw, Pba... weet ik et, Nix :9 jij hebt tog Closed Beta?
    Vast wel felguard gecheckt... gebruikt hij veel mana?
    Zat te denken aan dit als spec, of zou ik die lifetab dingetjes in anti crit doen?

    Btw, felguard lijkt me HEERLIJK om mee te grinden, een pet die aggro kan houden \o/
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klinkt heel slim, maar er zijn wel meer mensen die dat deden en de verleiding toch niet konden weerstaan. ;)
    En dan moet ik meteen denken aan PBateman, maar nu ben ik aan het twijfelen of hij dat wel was :eek:

    Ik zit nu anderhalve week zonder WoW en dat bevalt me goed. Niet dat ik nu ineens een ontzettend veel boeiender leven heb gekregen, maar ik mis het spelen nog niet erg.
    Al mis ik vanavond wel wat mijn eerste Nef tries hadden kunnen zijn. =(
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het vol te houden, het is echt beter zonder :)
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm ... Net na een hoop gedonder eindlijk een normaal account 8)

    Lekker kippen slachten met een hamer :D

    Oh wat ben ik al ver :9
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet waar je aan begint O-) 8) Ik heb er 1,5 jaar aan vastgezeten :+
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is maar een trial, en ik heb geen geld voor een gamecard :+

    Maarja, ik kocht een nieuwe pc om leuk te kunnen gamen online. En dit vind ik wel een vet spelletje :9 Gewoon gezellig enzo, met wat lui uit mijn klas :)
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Jep, daar gaat je leven _0/
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep ik heb een Felguard spec in de beta (7/44/0) en het is easy-mode.
    Met Soul Link, al die damage buffs en de Felguard kun je met 1 oog nog winnen van iedereen…

    Voor grinden zal ie prima zijn, al ga ik zelf voor full Affliction, DOTs & Drains vind ik een stuk leuker spelen.

    En nee ik had mijn equipment nooit gedissed en mijn char gedelete, heb gewoon wat breaks gehad en speel nu nog zelden eigenlijk.

    Komt wel weer als TBC gereleased is, want het is super !!!
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  10. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bepaal je toch zelf... :)

    Heb vorige week een beta key gewonnen en ben erg te spreken over TBC. Spreekt me erg aan dat je zonder raiden ook goede gear kunt verkrijgen. Iets wat nu niet het geval is. Als TBC uitkomt ga ik voor een Blood Elf warlock. Zal wel opvallen tussen al die Blood Elf paladins die gemaakt zullen worden.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik denk dat er meer BE Warlocks zullen zijn dan Pallies.

    En dat 80% van die BE locks voor lvl 40 alweer stoppen.
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ja, opzich wel.. Maar de Community en de spelers houden je toch aan het WoW-lijntje zeg maar.
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0

    Ze zeggen dat hij in de beta armor ignored, dat word nog gefixed.
    En op level 60 is hij uber... maar wat op 70? denk dat hij dan een stuk minder is.
    Eindelijk een pet die aggro houd!
    En ook nog eens goed is in PvP

    Bij mij in de klas roepen ze dat volgende patch morge uitkomt, incl felguard en andere talents... en pvp veranderingen etc.
    Is het waar? *kwijl kwijl*
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Die Felguard zelf is niet overpowered, de Felguard inclusief Soul Link en alle extra damage voor jezelf maakt Demonology veel te makkelijk spelen imo.
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, zal pas in December ergens worden. Sowieso zou hij dan vandaag in de US live moeten gaan.
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de starting areas van de BE's in de beta's van TBC bezoek zie ik bijna niets anders dan BE paladins. Een snelle /who check in de gebieden levert dezelfde resultaten op (zo'n 70% paladin).
    Bovendien lees je op de WoW forums nauwelijks iets anders dan dat mensen een BE paladin zullen maken. Wel logisch ook, gezien dit de 'nieuwe' class is voor de horde.

    Maar ach, wat maakt het uiteindelijk ook uit. Uniek ben je sowieso niet in WoW. Waarom denk je trouwens dat 80% van de BE locks voor lvl 40 alweer stoppen?
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als ik de (beta)forums lees zie ik 1.048.733 Nerf Warlock topics, reken maar dat er genoeg mensen zijn die een BE Lock rollen omdat ze zo ‘imba’ zijn.

    En de meeste ‘’omgimba’’ locks stoppen voor lvl 40 al, als ze merken dat het allemaal wel meevalt met dat overpowered gelul. ;)
     
  19. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze niet zomgwtfpwndbbqimba dan?? Omg! Dan wil ik er geen...

    Just kidding! ;) Warlock lijkt me een leuke class om te spelen en weer eens wat anders dan mijn huidige paladin, priest en rogue.

    /edit: Zijn er hier nog meer mensen die van plan zijn te rerollen na het zien van de nieuwe talents / races of om andere redenen?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan iemand mij precies uitleggen hoe dat nieuwe Honor systeem nou werkt? Ik wil nu namelijk van rank 1 naar rank 10 worden, maar dat heeft geen zin neem ik aan, als dat nieuwe systeem komt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina